12.12.11

תזכורת

רק תזכורת קטנה


בעוד שבועיים


בדיוק

אחגוג יום הולדת

ואם כבר טרחתם ובאתם, הכנתי רשימת מתנות אפשרית.





H&M ~ חלוק עם פרווה [סינטטית] בפנים ~ 249 שקל

TOPSHOP ~ נעלי עקב בכסף ~ 60 פאונד [למה לא ראיתי אותן בארץ?]

PRADA ~ משקפי שמש NIMINAL אביב-קיץ 11' ~ בארץ ניתן להשיג ב 1300 ש"ח

H&M ~ סריג פסים ~ 59.9 ש"ח

TOUS - טבעת SWEET DIAMONDS ~ כ - 3000 דולר*


* TOUS הגיעו לארץ ופיזרו המון תמונות של ג'ניפר לופז אוכל דובונים בתחנות האוטובוס ובכלל. החנות ממוקדמת בעזריאלי ויש שם המון פריטים יפים ומשמעותית פחות יקרים מזה שהצגתי כאן. הדובון אגב, הורס.



תתאמו בינכם, שלא כולכם תביאו לי את אותו הפריט וזה ;)

 הכי חושב, זה באמת לעשות קצת יותר ממה שעושה אותנו מאושרים.

6 תגובות :

  1. ובכן, ראשית אפתח ואומר שאת בחורה צנועה.
    שנית: את הסריג החולצה והמשקפיים אני אקנה לי. על הנעליים המקסימות אני כבר לא יכולה להדס ובמחיר הטבעת אני אסע לחו"ל ואחזור עם מזוודה של מתנות :)
    מזל טוב מראש?

    השבמחק
  2. שמעי, הנעלים האלה יפהפיות. בלונדון יש מחלקת נעלים ענקית בטופשופ, לארץ לא מביאים מאית ממה שיש שם.

    עשית לי חשק להחליף את החלוק המהוהה שלי. נראה טוב החלוק הזה. כל אישה צריכה חלוק רך. כל איש גם, ככל הנראה.

    טרומולדת שמח!

    השבמחק
  3. Efrat - צניעות אף פעם לא הייתה הצד החזק שלי, אבל השתדלתי להתאפק :)
    מזל טוב מראש יתקבל בברכה!

    שרונה - לארץ באופן כללי מביאים רק את הפריטים הכי מעוכים שלהם. כשטופשופ פתחו את הסניף הראשון ברמת אביב, היה תענוג להכנס ולאט, לאט הם רק הדרדרו. כל פעם אני נכנסת בשביל לגלות סמרטוטים צבעוניים.
    חלוק זה חשוב מאוד, אי אפשר בלי, לפחות בעיני.

    השבמחק
  4. ידעתי שזו ג'ניפר לופז! חשבתי שאני סתם מדמיינת. מה זו בכלל השטות הזו עם הדובים? ראיתי בעזריאלי את השלט מרוח בענק ומכריז על פתיחתה של חנות-דגל. עוד משהו שמנסים לשכנע אותנו שאנחנו צריכים?

    החלוק נראה מושלם. בכלל, אני מאוד אדם של חלוקים (ולראייה, קיבלתי אחד ליומולדתי האחרון!)

    השבמחק
  5. מזל טוב מותק! אין כמו להתריע מראש לגבי המתנות שרוצים לקבל. אני 11 חודשים מראש מתריעה לאסף (מאז עברו עוד כמה חודשים :))

    בכל מקרה, המון המון מזל טוב! אני מקווה שתקבלי כל מה שחפץ בו ליבך (ובמיוחד את הטבעת עם היהלומים)

    השבמחק
  6. מרג'ורי - הדמות של הדובון הומצאה ב65' על ידי בעלת החברה וזה סוג של סימן היכר. זה נורא חמוד בעיני ומשתלב לא רע במרבית העיצובים שלהם. לא נראה לי שזה "עוד משהו שמנסים למכור לנו שאנחנו צריכים", זו סה"כ רשת תכשיטים [יש להם גם תיקים ובשמים, משום מה]. התכשיטים נחמדים מאוד ובעיני מהווים אלטרנטיבה נהדרת למכת ה"מגנוליה" הישראלית. יש שם תכשיטי כסף במחירים ממש טובים שיכולים להיות מתנה נהדרת לחברות, בנות מצווה וכו'. אני דווקא מחבבת את החברה.

    שרונה - זה בעוד שבועיים...אבל תודה על כל המזל טובים :)
    דווקא על הטבעת אני לא בונה אבל החלוק! אני ממש רוצה את החלוק :)

    השבמחק