8.12.11

זה תיק הגב שלך או שאת סתם רוצה להיות שר הורוביץ?


אני לא יודעת מה קרה לי אבל, אני מתחילה ברצינות לחשוב על תיקי גב. או ילקוטים, אם תרצו. אני נוטה לחשוב, שלא תרצו.
לחשוב עליהם בתור תיק ליומיום, לא בתור תחלופה הולמת לבני זוג.

כמו כל הפרעה נפשית אחרת, גם כאן האשמה היא של אימי היקרה. יום בהיר אחד, לפני שהתחילו הגשמים והשמיים האפורים, אמא שלי סיפרה לי שהיא נורא רוצה תיק גב. אחרי שהתאמצתי להרים גבה אחת, ויתרתי והרמתי את שתיהן, היא הסבירה לי שהכוונה שלה היא לתיק גב קטן עד בינוני, עם תא אחד גדול ובלי שרוך קשירה אלא רוכסן. משהו שיהיה נוח לנשיאה של דברים כשיוצאים מהבית ליותר מחצי שעה אבל, שעדיין יהיה נשי ואלגנטי. ההסבר הזה לא שכנע אותי בכלל ולקח לי שלושה סיבובים בחנויות תיקים שונות על מנת להבין פחות או יותר מה היא הייתה רוצה ואיך זה באמת נראה.
השמיים האפירו והנה אני יושבת לי כאן עם כוס תה ליצ'י לצידי וכותבת לכם על מחשבותיי הסגריריות שכוללות תיקי גב כאלטרנטיבה הולמת לתיקים יומיומיים באשר הם.

אני תוהה, האם בעצם כל מה שבחורה - שבילתה את שנות נעורה בניינטיז - רוצה הוא תיק גב קטנטן שיזכיר לה את שר הורוביץ? האם אני, מיראל דושנסקי, רוצה להיות שר הורוביץ?



תמונה: צילום מסך

Do you prefer "fashion victim" or "ensembly challenged"? [Cher]

לקחתי לי לילה לישון על זה כמו שצריך והגעתי למסקנה, שכן! אני רוצה להיות שר הורוביץ כי:
 1. היא יפה נורא 2. ראיתם את הארון שלה?!?! 3. היא לובשת תיקי גב כאילו שזה לא עניינו של אף אחד ~ עכשיו תתרגמו לכם לאנגלית, והמשפט ישמע הרבה יותר הגיוני.

המטרה שלי הייתה מעט שונה מזו של אימי [בעיקר מבחינת הלפטופ] והיא, למצוא תיק גב שיהיה:
1. קל [ברמת המשקל] 2. מספיק כדי להכיל לפטופ של 10.1 אינץ' ועוד מספר פריטים 3. יפה

תחילה נדדתי לאתר Belle & Sue כחלק מההכנה שלי לפגישה חשובה במיוחד, שעתידה הייתה לעסוק בפיתוח מנהלים במחלקה. לפגישה הגעתי שמחה ומאושרת, ולא בגלל שהיו לי רעיונות מבריקים לפיתוח המנהלים במחלקה אלא משום שנמצאו תיקי גב בעלי שיק שבטי משהו. אלה היו תיקי גב של KINO שעשויים בעבודת יד מבדי כותנה אפריקאים שכאלה, ובעלי רצועות עור מתכוונות.


KINO ~ Belle & Sue



מחיר: 490 ש"ח


הכל היה כיף ומשחקים עד שהתחלתי לפקפק בבחירה שלי ולחשוב שאנחנו צריכים עוד אופציות וב"אנחנו" הכוונה היא לכרטיס האשראי שלי ואלי. אז בדקתי מה קורה ב"כיסים", יקירי הבלוג, שמייצרים תיקים נהדרים עם ניחוחות של חו"ל [אולי כי העורות מיובאים מאיטליה]. דווקא מה שקסם לי יותר, לא היה מעור. מוזרה שכמותי.
אלה הם תיקי UNO והם יפים נורא.

"כיסים" | מחיר: 489 ש"ח


מבחינתי אלו היו האופציות ההולמות היחידות, שיכולות להביא לי תהילת עולם או לפחות, לשחזור לוקים אורבניים מהניינטיז, תוך דילוגים ושירת "טיהי! טיהי! טיהי הי הי הי!", על כך שגם אני, יכולה להיות שר הורוביץ.

כחלק ממסורת רבת שנים, מידי שנה אני רוכשת לעצמי מתנת יומולדת וכידוע [אל תגידו לי שלא ידעתם!], בסוף החודש, אחגוג בפעם החמישית את יום הולדתי ה- 25 וחשבתי לרכוש לי תיק גב כמתנה. או אולי אפילו כפיצוי, על כך שפעם הקליטו לי על הקלטת בה היה את "קלולס". כן, הקליטו, אמרתי: בפעם החמישית יומולדת 25.

מה אתם אומרים ואיזה מהתיקים אתם הייתם בוחרים? או אולי בכלל תיק אחר? שתפו אותי תוך שאתם יודעים אל הסופ"ש המיוחל!

דילוג, דילוג.
טיהי, טיהי, הי, הי!

סופ"ש נעים ♥







8 תגובות :

  1. כשהילדים היו קטנים, נהגתי ללכת עם תיקי גב, אבל שווים, של מעצבים ומותגים. יום בהי ראחד נשאלתי: אינך מפחדת שיכייסו אותך. מאז ועש היום אני הולכת עם תיקי כתף או תיקי יד.

    השבמחק
  2. המממ עכשיו שאני רואה את תמונות ילקוטי כיסים, אני נזכרת שיש לי את זה החום-סגול עם מרקם הקווילט ולא ראיתי אותו כבר חודשים. לאן הוא נעלם?? אין לי מושג..

    ובלי קשר - אני הולכת בחודש האלחרון עם ילקוט של מאיה שלו. הוא מטריף ביופיו, נוח להפליא (יכול לתפקד גם כתיק גב וכתף) ועולה הון קטן. שווה לך להציץ בחנות שלה בנווה צדק לקראת היומולדת.

    השבמחק
  3. אותי כייסו יופי גם מתיקי כתף רגילים, כך שזה לא נראה כמו סיבה שלא ללכת עם תיק גב. לגבי התיקים של מאיה שלו, צר לי, אבל הם לא כוס התה שלי...
    אני לא רוצה להוציא יותר מידי על תיק כזה, עד 500 ש"ח נראה לי הולם, כי בכל זאת זה לא יהיה התיק היחיד/העיקרי שלי.

    מעניין שאף אחד לא התלהב מתיקי הKINO...מוזר.

    השבמחק
  4. יש לי חברה שמעצבת תיקים, ובין היתר גם ילקוטים שכאלו. בפעם הראשונה שהראתה לי את דגם הילקוט חשבתי לעצמי שזה בחיים לא ימכר כי אף אחד לא יקנה תיק שמזכיר לו תיק בית-ספר אבל כיום אני בעצמי מחזיקה בילקוט שלה והוא אחד התיקים השימושיים והיפים שיש לי.
    (אם תרצי אשלח לך את הפרטים שלה, שלא יחשבו שאני מנסה לעשות לה פרסומת לא-כ"כ-סמויה).

    ואגב, מי לא רוצה להיות שר הורוביץ?!

    השבמחק
  5. אני אשמח לשם/פרטים של מי שאת מתכוונת אליה, ואין שום בעיה שתכתבי אותם פה.
    אם התיקים שלה ימצאו חן בעיני, מה טוב :) ואם לא, אז אולי מישהו אחר ימצא את תיק חלומותיו דרך התגובות כאן.

    השבמחק
  6. המעצבת היא נטע לידור, ואת המותג שלה "קלמנטינה".
    ממליצה להיכנס לעמוד הפייסבוק שלה כדי להתרשם מהתיקים היותר חדשים שהיא יצרה וקחי בחשבון שהיא יכולה להכין לך גם תיקים בצבעים לפי הזמנה.
    https://www.facebook.com/pages/Clementina-Neta-Lidor/113112875425293

    בין אם אהבת או לא - מקווה שתמצאי את מבוקשך בקרוב :)

    השבמחק
  7. התיק הראשון ממש יפה לדעתי, לא משהו שהייתי משקיעה בו 490 ש"ח, אבל בהחלט אחלה תיק ליום יום, עם ג'ינס או אפילו עם שמלה

    השבמחק