14.12.11

גורג'ס דרלינג, גורג'ס!


הימים הם ימי חורף ~ חיפשתי התחלה דרמתית לפוסט איפור וטיפוח נוסף, וכיוון שבלוג זה מוגדר כבלוג אופנה, הרי שמן הראוי שאתחיל כל פוסט באשר הוא בהרהורי מזג אוויר.


מקרה שקרה, מיראל "נתקעה" בלי מסקרה. אתן בודאי שואלות את עצמכן מה נסגר איתי ואיך בדיוק דבר כזה יכול לקרות, אז אני אספר לכם. יום אחד החלטתי לצאת מהבית לא מאופרת, עם תיק איפור מכובד, כדי להתאפר דווקא לקראת היציאה מעבודה, כדי שהאיפור יהיה ממש רענן לפני אירוע חשוב. אני לא אוהבת לחדש איפור יותר מידי פעמים במהלך היום, כי לפעמים אני מרגישה שנוצרות לי "פני עוגה" - כאילו שיש עלי זיגוג של מה לא.
בכל אופן, קרה ושכחתי להכניס לתיק האיפור מסקרה.

What a girl to do?

הייתה לי תוכנית א', שלא יצאה לפועל אז פעלתי לפי תוכנית ב' ועצרתי בסופר פארם כדי לרכוש מסקרה. היה לי ברור שאני אקח משהו זול יחסית ואז נזכרתי על ההמלצות החמות שקיבלתי על טלסקופיק הותיקה של לוריאל. 66 שקלים [אחרי 40% הנחה] מאוחר יותר, הייתי מאוהבת כפי שלא הייתי מעולם.

מה זה ולמה החבאתם את זה ממני כל השנים האלה?!



צד ימין ללא מסקרה בכלל | צד שמאל עם שכבה אחת, ללא פריימר.
סלחו לי על העיניים האדומות, צילמתי בדיוק באותו יום שסבלתי קצת מיובש בעיניים. בכל זאת, אפשר לראות הבדל מדהים ולא רק זה, אני חושבת שהתמונה עושה עוול למסקרה הזו, האפקט הרבה יותר משמעותי. המברשת היא מסוג המברשות שדווקא לא חיבבתי [עד היום] והיא עשויה מזיזים [ככה קוראים לזה?] סיליקוניים וקצרים מאוד שאוגרים לא מעט חומר והתוצאה, כמו שאמרתי, מדהימה.

אם נמשיך בקו ההפעתות הטובות ונשאר באיזור העיניים ~ נעים להכיר, אייליינר ג'ל של מייבלין, שנחת אצלי להתרשמות. כל מי שניסתה אותו בבלוגספירה, התלהבה ועכשיו תורי. WOW.
עד היום השתמשתי בפלואיד ליין של מאק עם מברשת 263 של מאק גם כן, שהיא מברשת זוויתית כמו שאפשר לראות כאן בתמונה. אף פעם לא היו לי בעיות עם המריחה ותמיד הצלחתי לעשות איזה פס שרציתי.
הג'ל ליינר של מייבלין מגיע עם מברשת, שאינה זוויתית ועולה 89.9 ש"ח לפני ההנחות [כרגע עדיין יש 1+1 או 40% הנחה] והוא מגיע בצבעים שחור, כחול וחום.

מה אהבתי ומה לא?
- הסגירה של הצנצנת טובה ומאפשרת הרמטיות על מנת למנוע התייבשות של החומר.
- המברשת מאפשרת שליטה טובה על עובי הפס וצורתו ויכולה להתאים לחובבת איפור מתחילה או כזו שלא ניחנה ביד יציבה במיוחד.
- החומר עמיד מאוד ונראה רענן גם אחרי 8 שעות אבל זה גם משהו שאהבתי פחות, משום שההסרה הייתה מאתגרת יותר.
- החומר לא מתייבש בגימור מאט לגמרי אלא נשאר עם כמות ברק נכונה.

בגדול, מדובר במוצר מ-ע-ו-ל-ה שאני בוודאי אמשיך ואחזור להשתמש בו.


תמונה: יח"צ
שני מוצרים חדשים מבית "פבוניה בוטניקה" נחתו אצלי, גם הם לצורכי התרשמות:
סרום צוואר ומחשוף Restore neck and bust concentrate ~ תכולה 30 מ"ל ~ מחיר 336 ש"ח
קרם צוואר ומחשוף Restore neck and bust cream ~ תכולה 50 מ"ל ~ מחיר 336 ש"ח

בפעם הקודמת, הריח של הקרם לחות מאוד לא מצא חן בעיני והקרם הועבר לאחותי, שלא מפסיקה לשבח אותו. אחותי מבוגרת ממני בקצת יותר מעשור ואני חושבת שהקרם מראש התאים יותר לעור מבוגר יותר מזה שלי. היא מרוצה עד השמיים....באמת.

בגלל הניסיון הקודם, הפעם החלטתי קודם לבדוק את הריחות - הסרום והקרם מריחים בצורה עדינה יותר מקרם הלחות ואפשר לומר, שהריח של הסרום נעים עד לכדי לא מורגש. שני המוצרים מיועדים לטיפול באיזור הדקולטה, שהו איזור הצוואר והמחשוף. איזור שנחשב לעדין ביותר ויש המחמירות, שאומרות שאם אין קרם יעודי לאיזור בנמצא, אפשר למרוח קרם עיניים ולא את קרם הלחות הרגיל שלנו לפנים. עד כדי כך.

אמא שלי, אישה מרשימה מאוד שעברה את שנות החמישים של חייה השתמשה במוצרים ואחרי שימוש של שבוע בלבד, היא כבר דיווחה לי שהיא מרגישה מעין התחדשות באיזור הדקולטה. עוד שבוע והיא כבר הייתה מכורה. הסרום מגמיש את העור, מרענן אותו ומשאיר תחושה נעימה ולא דביקה והקרם נותן פיניש אחרון ומלחלח את העור.

המוצר לא מיועד לעור מבוגר יותר והוא בהחלט יכול להתאים לכל אחת שרוצה להתחיל לשמר את האיזור.


 
החברה הזו מאוד מעניינת אותי, משום שמדובר בחברה מאוד "ירוקה", החל מהרכיבים ועד לאריזות. בארץ המחירים יקרים יותר מאלו בחו"ל אך גם בארה"ב ~ שם המוצרים מיוצרים ~ החברה נחשבת ליוקרתית יותר. בארץ אפשר להשיג את המוצרים אצל קוסמטיקאיות, בתי מלון וספא. אני מאוד אוהבת את האריזות הנקיות אבל, הייתי שמחה עם המשווק הישראלי היה דואג למדבקה, כזו שלא נופלת, מפורטת יותר בשפה העברית.

שורה תחתונה, מומלץ בחום לכל מי שהפרוטה מצויה בכיסה.

ומה אתן מרחתן השבוע? ;)

גילוי נאות: ג'ל ליינר מייבלין וקרם וסרום לצוואר פבוניה בוטניקה באדיבות החברות המשווקות.

6 תגובות :

  1. וואו, המסקרה נראית עליך פשוט מעולה! אפילו יותר טוב מזאת של בורז'ואה. ממש ענית על ההגדרה של "עיניים מצועפות" עם התמונות האלה :)

    השבמחק
  2. עשית לי חשק לנסות את "טלסקופיק"! ממש אהבתי את האפקט שהיא עשתה לריסים שלך.

    השבמחק
  3. יקירה....
    גם אני במשך כמה חודשים טוים עשיתי חיפושיםנואשים אחרי המסקרה שלא תרוקן לי את הכיס, ובאחד משיטותי באינטרנט הגעתי אלייך (אגב, בלוג מקסים!) במקרה לאותו המקום שכתבת כל מסקרות למיניהן.

    אחרי שהבנתי שאני כנראה לא אמצא מסקרה טובה שלא תרוקן לי את הכיס, חזרתי להשתמש בטלסקופיק, והיא מדהימה!
    (ואפילו לא קניתי אותה!!! :-))

    היא מדהימה עלייך !
    (ואפילו תיהיה יותר יפה אחרי כמה שימושים בה!)

    אגב, המברשת של מאק נראת הרבה יותר נוחה כדי למרוח את האייליינר. (זו הייתה אחת ההתלבטויות שלי אם לקנות אותו או לא.

    השבמחק
  4. מרג'ורי - היא בהחלט יותר אפקטיבית מזו של בורז'אה, שגם היא, הייתה טובה מאוד.

    Edenable - שווה ביותר! במיוחד עכשיו, כשיש עוד את המבצעים ☺

    קרין - איזה כיף שחזרת לבקר שוב ☺ המסקרה הזו פשוט מופלאה, בהחלט.
    כשראיתי את המברשת של מייבלין, חשבתי שיהיה לי מאוד לא נוח להשתמש בה בגלל שאני רגילה לזו של מאק אבל טעיתי, היא נוחה מאוד וקל מאוד לתפעל אותה. ממש הפתעה טובה.

    השבמחק
  5. אני משתמשת בטלסקופיק מזה זמן מה - באריזה המוזהבת. אפקט ההארכה שהיא נותנת לריסי הקצרצרים מדהים, מה גם שהיא לא נמרחת.

    השבמחק
  6. זו, זו באריזה המוזהבת :) היא מעולה!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...