20.12.11

איך תדעי אם את רעבה או צמאה?



רעבה ↔ צמאה
מתחדשת ↔ מחדשת

השותפה הראשונה של אחותי הייתה בחורה די גדולה, שבילתה ערבים שלמים בסטודיו B בניסיון להשיל כמה קילוגרמים. בשלב מסויים, היא הבינה שמשהו לא עובד כמו שצריך ופנתה לעזרה מקצועית אצל תזונאית. ערב אחד חזרה השותפה המומה מפסק הדין שקיבלה מהתזונאית ואמרה: "מסתבר, שאני לא יודעת להבדיל מתי אני רעבה ומתי אני צמאה".

אני, בהיותי ילדה מעצבנת בת 12, התחלתי לצחוק.
היא, בהיותה אישה מודאגת בסוף שנות העשרים של חייה, ענתה לי שזה לא מצחיק בכלל.

יום אחד, אחרי שיעור אירובי דאנס [ניינטיז אנשים, ניינטיז] היא הרגישה שבא לה משהו לנשנש, אולי.  הדבר הראשון שהיא חשבה לעשות, היה להכנס למכולת [כן, עדיין ניינטיז] הקרובה לביתה ולקנות לה משהו טעים. היד נשלחה אל שקית הביסלי הקרובה ואז היא עצרה, נזכרה בתזונאית, הניחה את השקית בחזרה וקנתה לעצמה בקבוק מים מינרליים. להפתעתה [ולהפתעת כולנו], זה סיפק אותה, ואותה התחושה או הצורך במשהו לנשנש או סתם משהו טעים, פשוט נעלמה.

מסקנה #1 - יש תזונאיות שיודעות.

מסקנה #2 - כל פעם שיש חשק למשהו חדש, משהו אחר, משהו שונה, אין זה אומר שחייבים לרוץ ולקנות אותו. לפעמים, עדיף לעצור ולראות מה אפשר לחדש ולא איך אפשר להתחדש.

אותה חולצת ג'ינס אהובה [GOLF] ואותו הג'קט הנחרש [H&M] בתוספת שרשרת [אקססורייז] שנשכחה והוחזרה לחיים. 

← חידשתי.

■ חג חנוכה שמח ■


7 תגובות :

  1. יופי..עכשיו בא לי ביסלי.

    שרשרת מגניבה!

    וחג אורים שמח!!

    השבמחק
  2. במילים אחרות:
    לעשות שופינג בארון שלנו.

    השבמחק
  3. אחת השרשראות המגניבות שיצצאו לי לראות!!!

    והאמת שזה משהו שידעתי לגביי המים. זה לא שהיא לא יודעת להבדיל בין צמא לרע, זה המוח

    חג שמח יקירתי!!!

    השבמחק
  4. אהבתי את ההקבלה שעשית :) בהחלט לקח לחיים!
    חנוכה שמח!

    השבמחק
  5. shani - גם לי בא ביסלי. בטעם סופגניה.

    Efrat - בהחלט ☺

    קרין - תודה רבה :) המח הזה שלנו, רק צרות, תאמיני לי ;)

    CV - חג שמח מותק!

    השבמחק
  6. אויש, כל כך נכון. עד היום אני בודקת אם אני צמאה לפני שאני הולכת לאכול חצי מקרר.

    השבמחק