21.12.11

נתראה מחר!


איך הזמן טס כשעוסקים ביצירה נהדרת?

"מדוזה" כבר בנות שנתיים!

אז נכון שאומרים שזה "הגיל הקשה" אבל אין דבר שיכול להיות קשה, כשיש אלפי קילוגרמים של כישרון.

מחר, יום חמישי, כולכם מוזמנים לחגוג עם "מדוזה" יום הולדת חשוב -
יום הולדת #2 !

כל מי שמחפשת פריט ייחודי להתקשט בו לקראת השנה האזרחית החדשה ובכלל, אל דאגה, "מדוזה" דאגו גם לזה.




קולקציה חדשה וחגיגית, בזהב וכסף, במהדורה מוגבלת ~ תחכה לכן בסטודיו.
כמובן שגם שתיה, נישנושים, הנחות, הפתעות וכיף חיים!
גם אני אהיה שם ואני אשמח מאוד לפגוש ולהכיר ☺




אני כבר יודעת איזו "מדוזה" אני הולכת להוסיף לאוסף המדוזות שלי...
[מחירי הקולקציה: החל מ 189 ועד 690 ש"ח]


נראה מחר!

סטודיו "מדוזה" ← רחוב דיזנגוף 110 ← בחצר
16:00 - 21:00

אחר כך נמשיך ל"NYLON" לכנס מדוזות לילי!
← כל מי שיגיע עם מדוזה משלו, יקבל צ'ייסר על חשבון הבית ☺


2 comments :

  1. מיראל את יודעת מה טווח המחירים של העגילים / השרשרת? זה מהמם בזהב! (טוב נו גם בכסף).

    השבמחק
  2. הוספתי עכשיו טווח מחירים, העגילים באזור 200-350, השרשראות הן ממש פיסים בודדים, אז הן היקרות יותר.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...