27.12.11

[היה לי] יומולדת!

לא הייתה ברירה אלא להמשיך בחגיגות, כי בכל זאת יומולדת 25 חוגגים רק ... חמש פעמים, בערך. כל מי שביקר בדף הפייסבוק שלי אתמול, יודע שחגגתי אתמול את יום הולדתי האחרון לפני החלפת קידומת. אני חייבת לציין, שאני ממש לא חוששת מפני החלפת הקידומת, כי 30 זה כמו 03, רק הפוך ו - 03 זו הקידומת האהובה עלי, אם באיזורי חיוג עסקינן. אני מקווה שהשנה האחרונה שלי בשנות העשרים של חיי תהיה מוצלחת לפחות כמו חגיגות יום ההולדת והמעבר לקידומת אחרת יהיה פשוט ביותר.


אני חייבת לציין, שזה היה אחד מימי ההולדת השווים ביותר שהיו במסגרת שנות העשרים של חיי, והוא כלל חברה טובה, מתנות אדירות, חנוכה וים סופגניות!





ביום ראשון ביליתי את הערב בירושלים [יש לי קטע עם ירושלים ויום ההולדת שלי, לא יודעת למה.], כמובן שאת הבהונות שלי השארתי שם, אבל ביננו, אני לא באמת צריכה אותן וזה גם הרבה יותר חסכוני מבחינת פדיקור.
בעקבות טראומת הקור הקלה, אתמול החלטתי להתלבש בהתאם למרות שהיה מדובר ברמת אביב ולא בירושלים.


והנה מה שהופך את החורף לכיף: Layering !
והכוונה היא לא רק בבגדים.

כדי שאני לא אמות מקור, לבשתי גופיה, חולצה מכופתרת שקפקפה וארוכה ומעליה, סריג של רונן חן, שנראה לאחרונה גם אצל גיברת קאופמן וגם אצל לובה.

גם בשרשראות לא חסכתי וענדתי שתיים, שלא יהיה קר, כמובן.



אאוטפיט: חולצה לבנה מכופתרת ומכנסיים H&M | סריג רונן חן | שרשראות forever21 | בלרינות Aerosoles


מתנות היומולדת יופיעו בבלוג בהמשך בדרך זו או אחרת, מה שכן, על זרי הפרחים אי אפשר לותר. הנה עוד זר מדהים שהמתין לי כבר בחצות הלילה של ה - 26/12.



תודה רבה לכל המברכים והמברכות!
תודה למשפחה, לחבר, לקירה האחת והיחידה, לגיא, לניקול ראידמן, לדימה, לרפי גינת, לפיצה [חתולה, לא אוכל], לירקן שפירגן בחנוכיה, לשכנה שלא האמינה שאני בת 19 [לא יפה], לסופגניות, למסעדת "אדום" בירושלים [היה לא פחות מנפלא], למוכר החביב מ"ארליך צילום" שהזכיר את המילה "פורנו" יותר מפעמיים במהלך רבע שעה, ולכל מי שהרים טלפון, סימס, צייץ, איחל ברכה בפייסבוק ובכלל.
מכיוון שאני רק בת 29 ולא עומדת למות, אסיים עם התודות ואעבור לרגע קסום אחד, בו אפשר לראות את הלחיים שלי משתלטות על שאר הפנים או במילים אחרות - מבוכה פומבית.


המשך חנוכה שמח!

17 תגובות :

  1. איזה יפה! גם את וגם הדירה.
    מזל טוב :)

    (אהבתי מאוד את הליירינג, אבל אני מסתייגת מהפריט של רונן חן - קצת משעמם, לא?)

    השבמחק
  2. מזל טוב יפיופה!

    השבמחק
  3. הפרחים שקיבלת מקסים ובכלל, יום הולדת זה כל כך כיף שעשית לי חשק ששלי כבר יגיע!
    יאללה, אני מחכה בקוצר רוח לפוסט המתנות, סקרנית לראות מה קיבלת :)

    השבמחק
  4. מרג'ורי - תודה רבה! אל תאמרי "משעמם", אמרי "פרקטי"! האמת, שאני מאוד אוהבת את הטקסטורה שלו, סוג של פסים אבל לא באמת. הוא גם מחמם ועל כן, פרקטי ;)

    Lilach - תודה ☺

    שרונה - יאללה, ממתינים ליומולדת שלך :) תמיד ימי הולדת של אחרים עושים חשק. אני תמיד רוצה עוד יומולדת בקיץ :)

    השבמחק
  5. יצאת מהממת וקורנת מאושר בכל התמונות, רואים שהיה לך כיף. פרחים לבנים הם הפייבוריטים שלי,
    שיהיה לך המון המון מזל טוב!

    השבמחק
  6. אין מספיק פעמים להגיד מזל טוב, אז שוב, מזל טוב :)
    אין על פרחים. זה עושה מצב רוח כל כך טוב, ואת זכית במיוחד כי יש לך יומודלת בעונת הנוריות! כל כך אוהבת את הטקסטורה שלהן. נראה לי שזה הפרח הכי פאשיוניסטי.

    השבמחק
  7. מזל טוב ענקי! איזה פוסט מקסים, עשית לי חשק לחיות!!! :*

    השבמחק
  8. לובה - באמת שהיה לי מאוד כיף :) תודה רבה!

    טל - אני מתה על נוריות ומאוד שמחתי שהזרים היו מנוריות כשהאחד צבעוני והשני לבן, יצא מושלם-מושלם. תודה ☺

    אלה - נו, אם עשיתי לך חשק לחיות אז זה יחשב בתור המעשה הטוב הראשון שלי לגיל 29 :) תודה רבה!

    השבמחק
  9. וואו, איזה זר נפלא! מזל טוב שוב, נחמד לראות אותך עם חיוך ענק שכזה!

    השבמחק
  10. למה כל השכבות האלו? בכלל לא היה קר שלשום. נו, כל שנה שחולפת מקרבת אותנו לגיל המעבר ולגלי החום, אז enjoy the layers while you can.
    כשהייתי בתהומות הנשייה של גיל 20 חיכיתי להגיע לגיל 30. אמרתי לעצמי שאם אזכה להיות בת 30 בטוח יהיה לי טוב יותר. אני שמחה שלא התבדיתי ושהחיים נעשים מגניבים יותר עם כל שנה שחולפת.
    שוב מזלטוב :)

    השבמחק
  11. שרונה - תודה, תודה זה חיוך ששמור למקרים מיוחדים ☺ סתם, לא. אבל קצת כן.

    kerenmk - אבל זה היה אתמול! שלשום הייתי בירושלים והיה קפוא כ"כ שגם לך היה קופא הטוסטוס!
    אני שמחה לשמוע שהחיים רק הולכים והופכים למגניבים יותר ויותר...עכשיו רק נשאלת השאלה האם להאמין לך או לא ;)

    השבמחק
  12. תמונות נהדרות! כיף לראות שנהנית :)
    יש לי בדיוק את אותה שרשרת מפוראבר!

    השבמחק
  13. האאאאאאאאאאאאאא!
    קודם כל מזל טוב וגם- לא אשכח את פוסט המגפיים שלך בו אמרתי לך שירושלים זה סרט אחר ולכן אנחנו מתהלכות במגפיים כבר מאוקטובר בערך! :) :)

    מזל טוב והמון אור בשנה הקרבה ובכלל.
    עינבל.

    השבמחק
  14. CV - אני זוכרת שראיתי את השרשרת אצלך בבלוג, היא מהממת ואני מתה עליה :) תודה בייב!

    עינבל - בפעם האחרונה שהייתי בירושלים, זה היה בסוף אוק' וכל קשר בין מזג האוויר שהיה אז לבין מגפיים, פשוט לא היה קיים. לגבי יום ראשון השבוע, הייתי לבושה ממש טוב, אבל נעלתי נעליים "קלות", כי לא בניתי על גשם נון-סטופ אז נרטבו לי הרגליים וזה כבר ממש באסה ולגמרי דורש מגפיים! או במקרה שלי, מגפונים ;)
    תודה רבה על האיחולים!

    Standing - תודה מותק!

    השבמחק