29.12.11

"שיא~אללה! מה זה זה בתיק שלך?" - או, מה בתיק?



כבר מזמן מה לא היה פוסט של "מה בתיק?" ואני חושבת שממש הגיע הזמן!

התיק הוא תיק של "אקססורייז" מעונות קודמות והוא נרכש ביריד "מתלבשות על זה" האחרון, תמורת שלושים שקלים בלבד. הוא עבר כביסה עם אקסטרא מרכך, כי הוא היה מסריח משהו וגם, יש לו דפקט קטנטן בידיות [שלא רואים]. הוא משמש אותי בעיקר בימים ארוכים שדורשים את האקסרא מקום, שהוא מספק.
באותו היריד רכשתי עוד תיק של "אקססורייז" באותו מחיר, רק שלצערי הרב לא שמתי לב לקרע שהיה בו שלא היה ניתן לתיקון, מה שאומר שהתיק הלך לפח. 
לפחות המזומנים הלכו לתרומה, כבר טוב.

בכל מקרה...הימים הם ימי חורף...יָדַה יָדַה יָדַה ~ קפא לי! ועל כן, הוצאתי את הכפפות שרכשתי לפני ארבע שנים בפריז תמורת מחיר מופקע של 25 יורו. לזכותן יאמר, שהן כתומות ומחממות.

מסרק מעץ, שקיבלתי במתנה מסין ואין לי מה לומר עליו מלבד זה שהוא עשוי מעץ התות. זה אמור להספיק.

מחזיק מפתחות משיתוף הפעולה של "מדוזה" עם דניאלה להבי, שנרכש בחגיגות יומולדת שנתיים של "מדוזה". ~ אני מאוד אוהבת מחזיקי מפתחות ונוטה להחליף אותם מידי פעם. 
לידע כללי, על המפתות של המשרד יש מחזיק בייגלה ובובת פיל משי. 
יש לי בעיות? כן. אפשר לחשוב שלכם אין. הא! ;)




זה יהיה בסדר אם אני אשתף אתכם בכך שאני מאוהבת בבלאקברי שלי? אז כן, זה נכון.
כדי שלא יהיה לו קר, יש לו כיסוי עור סגול של קנת' קול.


ועכשיו כמה פריטים, שאני חייבת איתי בחורף ~ חמאת שיאה של ל'אוקסיטן שמשום מה, הגאונים הפסיקו לייצר אותה והצלחתי לשים את ידי על סטוק נכבד, רק דרך האתר שלהם. 
לספר לכם על הקניה דרך האתר? תאמינו לי שזה דורש פוסט נפרד ויתכן מאוד, שגם הוא יגיע.

צ'פסטיק של ד"ר עור ~ ACU LIP ~ התקבל מהחברה להתנסות וכבר במריחה הראשונה אמרתי "סבבה, נשאר." הוא קליל, הוא לא דביק ולא מרגיש כאילו שהטבעתי את השפתיים שלי בקערית שמן והכי חשוב, אין לו ריח. יחד עם זאת, הוא נותן המון לחות, יש לו SPF15, ויטמין E והוא עולה 29.9 ש"ח בסופר פארם עד סוף פברואר [מחיר רגיל: 34.9 ש"ח]. כיף.

שפתון הרגע ~ מייבלין מספר 250 או Mystic Mauve, שנרכש בקיץ האחרון ומתחבר לי הרבה יותר טוב דווקא לחורף הזה עם הגוון הורדרד-סגלגל-קפוא שלו. 

נרתיק לשפתון אולי נראה כמו משהו שאפשר למצוא בתיק של קשישה מטופחת בטיול בוקר ב"גן העיר", אבל לא! גם לי יש כזה! קיבלתי גם אותו במתנה הישר מצ'יינה ומה שכיף בו, זה המראה הקטנה שיש בפנים.



בגדול, כל הפוסט הזה מרגיש כמו "מה יש לנשים קשישות בתיק?" ואני אישית, מאשימה את החורף בזה. למה? כי אני יכולה.

אז מה, מישהי גם מחזיקה נפטלין בתיק, כמוני?
LOL

4 תגובות :

  1. גם לי בא על אודמים סגלגלים החורף, בחיים לא הייתי בקטע. והתיק לא קשיש בעליל, ככל שאני שומעת יותר אני מתבאסת שלא הלכתי ל"מתלבשות על זה". פשוט לא התחשק לי לפשפש.

    השבמחק
  2. התיק מהמם בעיני, נראה מספיק גדול ונח.

    השבמחק
  3. גם אני רציתי לרכוש תיק ביריד, אבל כשהגעתי ב 12:30 לא נשאר כלום. אחראית עמדת התיקים המקסימה יש לציין ניחמה אותי "היו פה שלושמאות תיקים מהממים חבל שלא באת בבוקר" נרכשה שמלה ועגילים, שאפו למתנדבות המקסימות דשעמלו ללא הרף.
    בניגוד אלייך אני לא מאוהבת סאייפון שלי בכלל, אני כל הזמן מנתקת שחיחות כי דחה בימין הוא מיקום הכפתור "ענה" בנייד הישן, או לחילופין שוכחת ללחוץ סיום בסוף שיחה, אה 0 הוא גם כבד.

    אשרייך שאת כה פרודוקטיבית ונושאת בתיק את מה שצריך, אצלי כל הבית (וגם קצת של השכנים)מונח על כתפי הענוגות.

    השפתונים של מייבלין לחותיים ונעימים ואת הליפ של דר' עור, בהחלט אחפש בפארם. זקוקה לליפ באלם נעים וטוב.

    נפתלין דווקא לא, מרבה להחליף תיקים ביוםיום וכך מנפה את המיותר

    השבמחק
  4. כל פעם שאת עושה פוסט מה בתיק אני רוצה לעשות גם, אבל אף פעם אין לי זמן.
    לי בתיק יש איזה 4 שפתוני לחות זרוקים כי אם יהיה לי רק אחד אני אף פעם לא אמצא אותו.
    שנה מהממת ואני מאחלת לך שכל התכניות שלך יתממשו!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...