30.12.11

זה ענק צמר על הצוואר שלך?

נעים להכיר: שירה [פז] ושרון [גולדמן] למותג ← Goldfish


מה שתפס לי את העין הם לא אחרים מאשר ענקי הצמר של הבנות. מדובר בענקי צמר העשויים בעבודת יד מצמר מרינו. הצמר מופרד ונצבע בעבודת יד ולכן, כל אחד כזה הוא וואן-פיס. הענק נסגר עם מגנט ואפשר לשחק לאיזה כיוון מעבירים את הסוגר, משום שהוא עצמו סוג של תכשיט. 



בעיני, מדובר בתכשיט לכל דבר שמקפיץ כל בגד חורפי ואפלולי אבל, גם פונקציונאלי מאוד, כי הצמר ממנו הוא עשוי, מאוד מחמם! 




 היום הגעתי לסטודיו של "מדוזה", שם תתקיים מחר מכירת סוף שנה של תיקי, ארנקי ותכשיטי "מדוזה" וגם, ענקי הצמר של Goldfish יהיו שם. מדדתי ומדדתי ורציתי את כולם! יש המון צבעים!

נחשו איזה צבע אני בחרתי...



יאפ, אני ורודה!

זה כל יפה וכל כך מושך את העיניים של כולם ברחוב, שמנסים להבין:
מה זה הדבר הזה?
זה מחובר?
זה מחמם?
זה שרשרת?
זה צעיף?
מי סרג את זה?

ואלה רק חלק מהשאלות ששאלו אותי בדרך מהסטודיו [דיזנגוף 110] ועד לסנטר [דיזנגוף 50].
מחר תוכלו לנסות בעצמכן ולהתחדש בענק צמר משלכן.

כמה זה?
מחיר מיוחד למכירה מחר ~ 240 ש"ח

איפה זה?
זה קורה בסטודיו "מדוזה" ~ רחוב דיזנגוף 110 ~ בחצר
10:00 - 17:00

סופשבוע נעים ☺

3 תגובות :

  1. דרלינג, את מהממת. הורוד ממש מאיר לך את הפנים. תתחדשי!

    השבמחק
  2. מגניב לאללה! אני אוהבת את הורוד שבחרת, גם הירוק טורקיז שווה.
    גם אני בדיוק התחדשתי בשרשרת חוטים בסגנון, אבל פחות חורפית ויכולה לשמש בכיף גם בקיץ, צבע חרדלי מבדים ממוחזרים. הכיף שבשרשראות האלה הוא בעיקר שהן נורא נורא קלות ולא מרגישים אותן בכלל על הצוואר!

    השבמחק