7.12.11

Especially ורוד

את היום הארוך שהיה לי אתמול, סיימתי בהשקת הבושם החדש של ESCADA, שנקרא Especially ESCADA ומה שאתם הולכים לראות בפוסט היה, הולך להיות Especially ורוד.

<<להלן, וידוי>>
אני אוהבת צבע ורוד.
יתרה מזאת, ככל שהשנים עוברות, אני אוהבת צבע ורוד יותר ויותר.




בר רפאלי היא זו שמככבת כפנים של הבושם והיא זו גם שכיכבה בערב שנערך אתמול.
בניגוד לערבי השקות כאלה ואחרים, נדמה כי אתמול, היה ניסיון להעביר את תחושת האושר, הרעננות והספונטניות שהבושם מייחס לעצמו, אל הערב עצמו.
זה היה ניסיון מוצלח ביותר.

צילום: לם וליץ סטודיו


האווירה הייתה ורודה במיוחד ואני הרגשתי שהתאמתי בול.
לכבוד האירוע ולכבוד זה שהגעתי אליו אחרי שסיימתי יום עבודה וסמינר באוניברסיטה ~ כן, ככה הייתי מהבוקר ~ לבשתי את הג'קט הקטיפתי הורוד האהוב עלי.  

 

צילום: לם וליץ סטודיו

אאוטפיט: ג'קט קטיפה KOOKAI | טופ ומכנסיים ZARA | נעליים ALL BLACK לבוטיק "שושו" | פשמינה



אז מה היה שם?
קצת הסברים מנציגי החברה מחו"ל על הבושם, האווירה ובכלל. 

הבושם בנוי על תו עליון שמורכב מניחוח אגס בשילוב מאסק וזרעי ענבר, תו ליבה שמורכב מריח של ורד צעיר ותו בסיס שנשען על ארומה עדינה של יאלנג יאלנג.

איך אומרים אצלנו ~ כאילו רקחו אותו בשבילי, אוהבת מאסק וריחות רעננים וורודים שכמותי.

<<להלן, וידוי #2>>
כבר כשהגעתי הביתה, התזתי מהבושם, שקיבלתי במתנה, על המצעים.
מיותר לציין, שישנתי מעולה.

צילום: לם וליץ סטודיו


בהמשך, היה מעין מיני פאנל בו רון שחר ראיין את בר רפאלי על הקמפיין, על הניחוחות שהיא אוהבת ~ על נשים: "כמו אחרי מקלחת", על גברים: "כמו אחרי גילוח", וסקופים מאחורי הקלעים של צילומי הפרסומת שהתקיימו בL.A ~ היה גשם, תאמינו או לא.

בכניסה למתחם, רון שמע שאני בלוגרית אופנה [אופס] ומבלי ששמתי לב שהוא עומד מאחורי, שמעתי קול בס שאומר "אז את מאלה שקוטלות אותי כל הזמן?!" מלחיץ, אבל התשובה היא לא.

<<קבלו את רון שחר>>
אפילו הזיפים חביבים עלי, באמת.

רון שחר | צילום: סיון פראג'


נסיים בבר.
בבר רפאלי, כי אני לא שותה.
האאוטפיט של בר היה נחמד גם הוא, אני מאוד אוהבת את הצבע הירוק הזה, במיוחד על הרקע הורוד. בהתחלה, היא התרגשה מאוד, שמעו את זה בקול שלה.
היא ייחסה את ההתרגשות לכך שהיא בבית ושכל המשפחה שלה נכחה באירוע.
או וול.


בר רפאלי | צילום: סיון פראג'

לא שותה, אבל יצאתי מעין מסוחררת.
אולי זה הריח המעולה של הבושם.
אולי זה הבקבוק המשובח.
אולי זו העייפות בכלל?
אולי זו החברה שנעמה לי מאוד.
ואולי סתם, כי היה לי ממש כיף.


את הבושם אפשר להשיג ברשתות הפארם השונות ובמשביר לצרכן.
א.ד.פ 75 מ"ל – 590 ₪
א.ד.פ 50 מ"ל – 457 ₪

<<לא נשאר אלא, להנות.>>


12 תגובות :

  1. הבקבוק מזכיר לי נורא את הבושם האחרון של פנדי. אולי כי F ו- E הם מאוד דומות, ואולי כי בשניהם הלכו על עיצוב רבוע-זהוב שכזה. יפה לבר ירוק מאוד, אבל למה היא הלכה על מראה קרמיט כולל? קצת ליצני בעיני. מה שכן, אהבתי את התסרוקת והאיפור. לגבי רון שחר, יכול להיות שהוא התבלבל בין בלוגרית-אופנה למשטרת-האופנה? נראה לי שגברים רבים נוטים להסתבך כשהמילה אופנה מופיעה ביותר מדי הטיות.

    השבמחק
  2. את ממש חמודה בורוד, מתאים לך סוף אמרו לי שבושם מתוק מידיי זה נכון?

    השבמחק
  3. מרג'ורי - היו מי שאמרו שהבקבוק מזכיר להם דווקא את זה של גוצ'י האחרון ועכשיו כשהזכרת את פנדי, אז זה מזכיר גם אותו. נו שויין.
    הטוטאל לוק הירוק נראה לי דווקא מגניב. אני מאוד אוהבת טוטאל לוק של גוון אחד בלבד, ומאוד אהבתי את זה שגם הנעליים שלה היו ירוקות וזה חיבר הכל יחד. מאוד שיק בעיני.
    כן, נראה שרון באמת התבלבל מכל ה"אופנה" הזה :)

    Oksana - אני אישית חובבת בשמים מתקתקים, אז אני לא ממש אובייקטיבית. מה שכן, הוא לא מתוק כמו שאני הייתי מגדירה בושם מתוק. הוא הרבה יותר רענן וסבוני מאשר מתוק.
    תודה ☺ אני מתה על ורוד! כמה פקאצה מצידי...

    השבמחק
  4. כמוני כמוך ורוד הוא צבע נהדר. לא לינם נאמר לראות את החיים בורוד.

    עושה רושם שהיה ערב ורוד בכל המובנים. בר רפאלי מהממת

    השבמחק
  5. התמונה השניה שלך עם הורד פשוט מהממת, הופתעתי שזה צילום של הסטודיו ולא איזו חברה שתפסה אותך בפוזיציה הזו.

    השבמחק
  6. Efrat - היה ערב ורוד :)

    לובה - לא היה לי מושג שמצלמים אותי מהכיוון ההוא, כי המכוון השני
    ספי צילמה אותי, מה שלא רואים פה בתמונה.
    כבוד לרגישות של הצלם :)

    השבמחק
  7. תמונה אחרונה שלך בהחלט מהממת! ישר לפרופיל. הפעם בר הייתה מאופרת ואני שמחה על החלטתה. ירוק באמת מחמיא לה (אבל מה לא?!)

    השבמחק
  8. הורסת כהרגלך :)
    גם בר הורסת כהרגלה ובאמת נראת טוב בכל הירוק הזה.
    נראה שהיה כיף!

    השבמחק
  9. marina - זה היה אירוע רישמי, אז איפרו אותה והלבישו אותה והיא נראתה נהדר בעיני. לא הבנתי רק מה לא מחמיא לה? :S

    Lilach - היה ממש כיף :) תודה!

    השבמחק
  10. התכוונתי שמעט מאוד דברים לא מחמיאים לה...

    השבמחק
  11. הייתי באירוע כמה דקות עם חברה שסחבה אותי, ואת האמת שלא הרחתי את הבושם היום היא הביא לי אחד מתנה והוא ממש נחמד מרענן הייתי לוקחת אותו לקיץ

    השבמחק
  12. marina - אההה :)

    Oksana - אני מאוד אוהבת את הרעננות שלו. נחמד כזה.

    השבמחק