2.1.12

חדשים ואהובים


מה יש לנו כאן? נום, נום, נום!

אתחיל במה שהפתיע אותי ביותר.
למען האמת, שלושת המוצרים שבתמונה, הפתיעו אותי עד מאוד.

נתחיל בצלליות קרם של Soft Touch ובוידוי אישי שלי - אני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה השתמשתי במוצר של חברה זו, או אם אי פעם השתמשתי.

שתי צלליות הקרם מסדרת ה - Stay+ הגיעו אלי לסקירה והצליחו להשאיר עלי רושם טוב. יש לי עפעפיים שסובלים ממעט שמנוניות, כך שמבחינתי צלליות קרם הן אף פעם לא רעיון טוב. ניסיתי את אלה ללא פריימר, המצב היה די חמור כבר כעבור שעתיים. ביום למחרת, ניסיתי עם שכבת בסיס של פיינטפוט של MAC והדברים נראו אחרת לגמרי - הצלליות החזיקו עד הערב, כלומר כעשר שעות. אני לא יודעת אם זו חכמה גדולה להחזיק כל היום כשיש מתחת פיינטפוט של MAC מצד שני, גם זה הישג.

הסיבה שאמשיך להשתמש בצלליות קרם של Soft Touch היא הגוונים המוצלחים - ורדרד וחום בהיר - והאריזה, שהיא שוס אמיתי בעיני. מאוד קל לקחת את הצלליות בתוך תיק איפור ומאוד קל להשתמש באפליקטור-טוש שלהן, שזו בהחלט נקודת זכות משום שידוע שצלליות קרם דורשות קצת יותר מיומנות בהנחה.

מי שאוהבת צלליות קרם או סתם רוצה להתנסות, אלה הן אופציה מעולה גם בגלל המצבעים שיש בכל הפארמים עכשיו [מחיר ללא מבצע: 99.9 ש"ח]  וגם בגלל - ואולי בעיקר - קלות הנשיאה וקלות ההנחה עם האפליקטור-טוש.


תמונה: יח"צ


עדכון!
 
חוב ישן ~ איפור עיניים עם צלליות קרם של Soft Touch.

אפשר לראות, שזה נראה די רגיל, כמו איפור עם צלליות רגילות רק שיש לו אולי מעט יותר נוכחות.



אני לא זוכרת באיזו מסקרה השתמשתי, וחבל כי אחרי שאני מסתכלת על התמונות הלה, לא בא לי להשתמש בה שוב. בגדול יש פה שילוב של שני הגוונים, הבהיר יותר בפנים העין והכהה יותר בחלק החיצוני שלה. ניסיתי לשמור על מראה קצת פחות עמוס ודרמטי בגלל שזה היה איפור יום אבל, מה שבטוח הוא שעם צלליות קרם אפשר לשחק יותר ולבנות את המראה.


עוד צלליות מוצלחות במיוחד הן דווקא מבית בורז'ואה אהובתי, שיצאו בליין Paris Fantasy לשנה החדשה. לבורז'ואה יש שלישיות של צלליות והפעם הם החליטו להוציא סידרה של חמישיות תחת השם הכייפי Eye Pearls.


המראה של בורז'ואה Paris Fantasy

כל חמישייה מגיעה עם מיני הוראות כאשר כל צבע מסומן במספר ומצויין לגבי כל מספר היכן יש להניח אותו - על העפעף, בזוית העין וכו'. שוב, מעולה למתחילות או לבנות שאוהבות לשאת בתיק האיפור את הצלליות שהן לובשות באותו היום, זה הרבה יותר פרקטי מנשיאה של חמש צלליות בגודל מלא. מצד שני, לא זוכרת מתי אני שילבתי חמש צלליות שונות בלוק אחד ☺.

עלות חמישייה: 115 ש"ח לפני המבצעים.

חלק חשוב במראה ה- Paris Fantasy הוא השפתון ~ Sweet Kiss ~ שאני אישית מאוד אוהבת את הגוון שלו. אני מחובבות הגוונים הורדרדים האלה, שאני חושבת שהם מאוד מחמיאים לי.






בתור מישהי שמאוד רגישה לריחות ושונאת שנאת עולם ריחות של שפתונים [כמו שהיה פעם לשפתונים של Dior, לא יודעת אם עד היום זה ככה, כי אני לא מסוגלת לנסות], כשפתחתי את השפתון הזה היה לו ריח אבל, אחר. מעין ריח תמצית צמחית - השפתון מיוצר מרכיבים טבעיים - שבאופן מפתיע, לא הפריע לי כלל וגם התפוגג מיד לאחר המריחה.

מאז שקיבלתי אותו, אני לא מפסיקה ללבוש אותו ברמה היומיומית. הגוון הזה מסתדר לי מאוד עם כל איפור יומיומי שאני לובשת לעבודה וגם, הוא עמיד יחסית לשפתונים אחרים - אני שותה את הקפה שלי והוא נשאר איתי, זה נחמד מצידו.

השפתון עולה 109 ש"ח, לפני ההנחות הקיימות.

בפוסט הזה, בחרתי בכוונה לציין מוצרים שקיבלתי לסקירה מהחברות, משום שכולם מוצרים שהתחבבו עלי מאוד, הם נמצאים בתיק האיפור היומיומי שלי ואני בהחלט אשוב לרכוש ולהשתמש בהם וגם, כי עכשיו זה הזמן לנצל את ההנחות בפארמים ולקנות משהו שמזמן רציתן להתנסות בו.

אפשר לאחל יום שני שמח? נראה לי שאפשר, במיוחד כי זה יום השני הראשון של שנת 2012!


8 תגובות :

  1. הגוון הורדרד מאוד הולם אותך :)

    יש לי שאלה, אני עצלנית מאוד בערבים, ומוצאת את עצמי ברוב הימים מגרדת את גופי האומלל מהספה למיטה. בדרך אני חייבת להוריד איפור. זה תמיד לקח לי נצח. יש איזה סבון מוריד איפור שאת יכולה להמליץ עליו שיוריד את כל ההאיפור + הגועל של היום במכה אחת לפני השינה? הלפ הלפ הלפ
    או אפילו לעשות פוסט על הרגלי הורדת האיפור שלך, אולי אשאב משם איזה פתרון קסם לעצלנות הבסיסית+ שלי...

    ט

    השבמחק
  2. האמת היא, שכבר הרבה זמן חשבתי להכין פוסט כזה והנה נתת לי תירוץ להזדרז ובאמת להכין אחד כזה! אני מקווה שעוד השבוע.

    השבמחק
  3. את הצלליות של סופטאץ' לא ניסיתי, אבל מסכימה לגבי כל מה שנאמר על בורז'ואה!

    השבמחק
  4. ממליצה בחום על הדו-פאזי הכחול של קרליין, הוא פשוט נהדר.

    השבמחק
  5. אפשר איזו הדגמונת לאיך נראות עליך הצלליות? לא מצליחה להבין כלכך את הקונספט הזה של צלליות קרם, ועוד בטוש.

    השבמחק
  6. IsraelMakeup - בורז'ואה מהממים, זה נכון :)

    טל - יאי!

    לובה - דווקא אתמול חשבתי לעצמי שאולי שמנוניות היתר שיש לי בעפעפיים היא תוצאה של הדו פאזי של קרליין. בעבר השתמשתי במסיר איפור אחר ולא זכורה לי תחושת השמנויות. הוא באמת מסיר טוב, אז אולי חיברתי דברים לא קשורים. לא יודעת...

    מרג'ורי - זו הייתה הכוונה הראשונית שלי, אבל איכשהו לא יצאו תמונות טובות. אני אשתדל להצטלם בפעם הבאה ולעלות את התמונות.

    השבמחק
  7. אני אישית מאוד אוהבת קיצורי דרך, נוחות המריחה של הצלליות של סופטאץ' והגוונים היפים, נותנים להם עוד נקודה בעיני.

    השבמחק