4.1.12

מנצנת מחשבות


מחשבות ישנות עם מבט לעתיד

בחמשת השנים האחרונות, מידי אמצע דצמבר אני מתחילה לחשוב ביני לבין עצמי, כמה נחמד היה יכול להיות אם הייתי יכולה להיות בפריז בשבוע האחרון של דצמבר.

הסיבה למחשבות האלה נובעת מאותה הפעם, לפני חמש שנים, בה עשיתי בדיוק את זה. הרחובות היו מקושטים באלפי אורות מנצנצים, הצרפתים היו מאוד נחמדים, אלי לפחות ואני אפילו העברתי אישה קשישה את הכביש והיא ניפנפה לי ל"אה טוט אה לור!".

כל שנה, בחמשת השנים האחרונות, יש משהו אחר שמונע ממני את הנסיעה. איכשהו זה תמיד קשור לעבודה אבל, גם לזה שאני רגילה לבלות את יום ההולדת שלי ואת השנה האזרחית החדשה בחיק המשפחה והחברים. כל חורף במהלך חמשת השנים האחרונות, אני מחפשת נצנוצי אורות.

השנה מצאתי אותם מאחורי הבר ב"נינה", בנווה צדק.
זה היה שווה את המחיר המפלצתי ששילמתי על כוס קפה עם סויה.
ועדיין, בי נשבעתי ששנה הבאה, אני אמצא נצנוצי אורות, בעיר האורות, שוב.




חידושים מרעננים →

בערב השנה האזרחית החדשה עשיתי שביל באמצע [ובייביליס עדין].
דבר שלא קרה [אולי] בעשרת השנים האחרונות.

אני עוד לא בטוחה אם אנחנו [כל המיראליות יחד], אוהבות את זה.





מה אתם אומרים?


← להתעלם או, לא להתעלם? →

אני לא יודעת איך אפשר להתעלם כשרואים כזה דבר.
מכבסה ברחוב קינג ג'ורג', תל אביב ~ הלו קיטי עושה כביסה.


← מה, את עורב? →

כידוע, עורבים נמשכים לכל מה שמנצנץ.

אני לא עונה על הגדרת העורב אבל, אתמול כשיצאתי להביא לי סושי מאוקינאווה לארוחת הצהריים, הייתי חייבת לעצור בחנות אנונימית על שבזי [שוב, נווה צדק] כי הצמיד הזה ניצנץ אלי.


לקחתי אותו הביתה והמשכנו לנצנץ יחד, עד עצם היום הזה.

בלינג, בלינג.

11 תגובות :

  1. יופי של צמיד.

    את יודעת איפה יש אורות מנצנצים משמחי לב באופן מפתיע לחלוטין? ברחוק ביאליק ברמת גן. בלילה מדליקים שם שרשראות נורות על העצים וזה יפהפה.

    השבמחק
  2. לדעתי השביל החדש מקסים. גם הבייביליס, וכל הכבוד על הסבלנות לדבר כזה!

    השבמחק
  3. שרונה - מצחיק, אבל יש סיכוי שאגיע לפריז לפני שאגיע לביאליק בר"ג :) מצד שני, זה קצת עשה לי חשק.

    מיכל - תודה רבה! זה דווקא לא לקח כזה הרבה זמן. מה שבטוח, שאני לא אעשה את זה מידי בוקר ☺

    השבמחק
  4. מאוד אוהבת את הבייביליס. אחרי שבמשך שנים הייתי חובבת שיער חלק מושבעת, פתאום אני ממש אוהבת תלתלים יפים ואפילו תלתלים טבעיים ונאים מצליחים לעורר בי קצת קנאה

    השבמחק
  5. אני (אמנם לא שייכת לשבט המיראליות, אך בכל זאת) מאוד מחבבת את מראה השביל באמצע-בייביליס עדין!(אגב גם האיפור הכסוף נראה ממש טוב)
    בקשר לאורות המנצנצים - זה אמנם קצת רחוק, אבל לא כמו פריז... בשדרות ממילא בירושלים יש אורות מנצנצים לאורך כל השדרה, זה מהפנט ועושה הרגשה כאילו אוטוטו מתחיל לרדת עליך שלג של נוצצים. איכשהו זה ממש ריגש אותי כשראיתי את זה...

    השבמחק
  6. יפה השביל הזה באמצע.
    הרגת אותי עם קיטי (טוב, כל אחד צריך להתקלח מידי פעם)
    ורגע..כמה עולה כוס קפה עם חלב סויה בנינה?

    שנה אזרחית מעולה שתהיה!

    השבמחק
  7. לובה - גם אצלי זה בא והולך, עכשיו נעים לי קצת גלים בשיער :) תודה!

    טל - הא! נכון! לפני בערך שבועיים ביקרתי שם וזה באמת יפה נורא.
    תודה על מחמאות הבייביליס והאיפור, לקחתי לתשומת ליבי.

    Shani - זה עולה 17 ש"ח! וזה לא הכי יקר שיש, בלנדוור נמצא הפוך גדול עם סויה ב 19 ש"ח.
    שנה אזרחית מהממת גם לך בייב!

    השבמחק
  8. את נראית היפית! בקטע טוב, כאילו.

    השבמחק
  9. נראה לי שתאבת ניצנוץ שכמוך זקוקה ללק גליטרי (או שניים)...
    http://4.bp.blogspot.com/_eVrZDEzXWf4/SsgyFwpezXI/AAAAAAAABH8/z_IHGLPJhw4/s1600-h/502.jpg

    השבמחק