8.1.12

הפרצוףשלך!



אז איך אני מקנה אותו שאלתם, ועל כן, אענה!

אתחיל מהתחלה:

1. מסיר איפור מהעניים של "CARELINE" - היה לי את הדו פאזי הכחול והוא בדיוק נגמר. הוא הסיר את האיפור ממש טוב וללא צורך בשיפשופים אבל, הוא השאיר אחריו תחושה שמנונית מידי על העפעף. בביקור האחרון בפארם, הייתי בטוחה שאני עומדת להוציא 129 ש"ח [במבצע!] על המסיר של לנקום אבל עצרתי ואמרתי לעצמי 129...29...129...29...בקיצור, החלטתי לבדוק את המסיר הורוד של קרליין, גם הוא דו פאזי כמו הכחול, רק שהוא נועד לבעלות עור/עיניים רגישות. הוא הרבה יותר נעים לי מהכחול ופחות שמנוני.

מחיר: 29.9 ש"ח במבצע כזה או אחר [לפחות היה בשבוע שעבר].

עוד מוצר להסרת איפור שהשתמשתי בו בעבר ונהניתי מאוד, הוא זה הירוק של Garnier, שגם הוא מתאים לבעלות רגישויות שונות ומשונות ולכאלו שלא רואות ממטר ומרכיבות עדשות, כמוני.

מרבית מוצרי הסרת איפור מהעיניים שאני קונה, הם במבצע ולכן גם יוצא לי להחליף יותר. אני תמיד אעדיף לקחת את המוצר שמחירו זול יותר ויוצא משתלם יותר מבחינת הכמות, משום שלמסירים האלה יש נטייה להסתיים מאוד מהר אצלי.

2. סבון פנים או - אל סבון אנטיבקרטיאלי בתחליב - דרמקס של ד"ר פישר - השם ארוך ומייגע, אבל התענוג! או התענוג! הכל התחיל מביקור אצל רופא העור שלי, שבעיני הוא גאון, בו החלטתי לנצל את ההזדמנות ולשאול אחת ולתמיד עם מה אני צריכה לשטוף את הפנים. הוא ענה לי בשיא הנונשלנט, שדרמקס זה הכי טוב, לפנים וגם ליידים, בלי קשר.
איך עושים? מוצאים כמות סבון בגודל גרגר אפונה לכף היד, מרטיבים במים בין שתי הידיים ומנקים את הפנים בתנועות מעגליות, שוטפים במים.
הסיבה שיש צורך למהול את הסבון במים תחילה, היא שהוא מאוד מרוכז ועלול מעט לייבש. למרות שהוא מעט מייבש, אני משתמשת בו גם בחורף, פשוט מניחה קרם לחות  אחריו.

מחיר: 200 מ"ל - 24.9 ש"ח [יש גם 500 מ"ל]
חלק מקופות החולים הכניסו אותו לסל ואפשר לקבל עליו הנחה עם מרשם.

בימים שבהם יש עלי איפור יומיומי קל, לרב ללא בסיס מייק אפ, הסבון הזה מספיק בשביל להוציא את כל האיפור מהפנים. כמובן, שהוא לא נועד לנקות את איפור העיניים ולכן, אני משתמשת במסיר כמו שכתבתי קודם.

אני מודעת היטב לכך שהסבון הזה לא מתאים לכולן. לי יש עור שנוטה לברייק אאוטס ובאופן כללי, מצבי רוח. הסבון הזה משאיר אחריו תחושה נקייה מאוד ואני אישית מאוד מרוצה ממנו.
לא בטוחה שיתאים לכולן.

3. שמן הידרופילי לפנים מסדרת השקד והתפוח של L'Occitane - אם אני אחרי אירוע כלשהו או בכלל, עם איפור מלא, אני אנקה את הפנים עם השמן ההידרופילי אחרי השימוש בדרמקס. השמן הזה הוא קסם אחד גדול והוא עובד כך: אני מספיגה פד להסרת איפור במעט מים חמימים, שמה שתי לחיצות מהשמן ובתנועות מעגליות עוברת על הפנים [לא באיזור העיניים]. השמן הופך לחלבי, מוציא כל פיפס קטן של איפור שנשאר על הפנים ומשאיר את העור חלק, נעים ומלא לחות.
מחיר: 100 ש"ח עבור 200 מ"ל


4. dermalogica - active moist - שאלתי את הרופא גם לגבי קרם לחות מומלץ והוא אמר לי שהכל שטויות ומה שמרגיש לי הכי טוב, זה מספיק טוב והכי חשוב, להניח קרם לחות רק כשמרגישים שצריך - זה לא חובה ולא חלק מבלתי נפרד מטקס וודו כלשהו! אם את מרגישה שהעור שלך רווי, לא צריך לאנוס אותו עם עוד לחות, כי ככה זה. העור שלי, בכל מקרה, דורש תוספת לחות רק בחורף [אני חושבת שהנחתי קרם לחות בקיץ אולי שלוש פעמים וגם זה במקרה הטוב] והחורף קניתי את active moist של dermalogica שבשבילי הוא מעולה בגלל המקרם הקליל שלו וחוסר הריח שלו. במחיר הוא פחות חביב, אצל קוסמטיקאיות מורשות [בלה] הוא עולה מעל 300 ש"ח, בסטרוברי וכן הלאה, פחות.


כל זה טוב ויפה, אבל מה קורה כשפשוט אין כוח? כשיש חשק עז להתגלגל למיטה והמחשבה היחידה שעוברת בראש היא "שאריות של מסקרה על הציפית יורדות בכביסה", מה עושים?
השיטה שלי היא להיכנס הביתה, לחלוץ נעלים ולהוריד מעיל/ג'קט/תיק ומיד להכנס לחדר האמבטיה, להסיר איפור מהעיניים, לשטוף את הפנים עם סבון ולהמשיך לשמן ההידרופילי או לקרם לחות, תלוי בצורך.
זהו! סיימתי!
עכשיו אני יכולה להוריד את הבגדים ולהמשיך את הערב שלי איך שבא לי.
אני מוצאת שאם אני גוררת את הסרת האיפור/מקלחת, אני רק מתעייפת עוד יותר וגם ככה לא מצליחה לעשות כלום באותו הערב. דווקא הדחיפה העצמית הזו, קודם להוריד איפור ואחר כך את כל השאר, מכניסה בי עוד קצת כוחות.

← טיפ
בימים שממש אין לי כוח, אני לא אוותר על הסרת איפור מהעיניים תחילה [כמעט מיד עם הכניסה הביתה] ואת כל השאר אני כבר אסיר במקלחת כשאגיע אליה.

← הערה
אלה המוצרים שעובדים הכי טוב בשבילי בימות החורף, חלקם גם בקיץ.
כל המוצרים כאן נרכשו על ידי ובשבילי, כך שמאוד יכול להיות שלכן זה לא יתאים.

← שאלה
כפי ששמתן לב, אני לא משתמשת בקרם עיניים. בעבר השתמשתי ב - All about the eyes של קליניק ולאחרונה, בקרם עיניים של קרליין שגרם לי לכהויות לא מוסברות מתחת לעיניים, שלא היו שם מעולם וגם נעלמו לאחר הפסקת השימוש. אשמח להמלצות שלכן לקרם עיניים במרקם קליל, אולי אפילו במרקם ג'לי, שאינו אנטי אייג'ינג וגם לא עולה כמו זוג נעלי מעצבים. איכשהו אני אעדיף לקנות את הנעליים. ברור.

מקווה שעזרתי ולו במעט, להסיר ממכן את היום ☺

שבוע טוב!

19 תגובות :

  1. חידשת לי, לא היה לי מושג שלקרליין יש מסיר איפור ורוד, הכחול הוא אלוהי, מתחשק לי לנסות גם את החדש.

    השבמחק
  2. הדרמקס באמת בסיסי ומאוד שימושי. אני התחלתי להשתמש בו לאחר המלצה מהרופאה שעושה לי את הסרת השיער בלייזר. היא המליצה להשתמש בסבון הזה לפני ואחרי טיפולי לייזר כי הוא מחטא הכי טוב.

    לגבי הקרם לעיניים, אני משתמשת כבר כמעט שנתיים בג'ל של כריסטינה(נקרא ביו ג'ל או משהו בסגנון). זול יחסית, משהו כמו 80-90 ש"ח לשפורפרת של 30 מ"ל וזה מספיק להמון זמן כי החומר מאוד מרוכז.

    השבמחק
  3. היי

    פעם ראשונה שאני מגיבה פה, אבל אני קוראת ונהנית מהבלוג שלך.

    אחרי שהבנתי ששימוש באול-אבאוט אייס עלול לגרום לי לקמטי דאגה (=מהדאגה להעדר מימון, ז"א) עברתי לסוגים זולים יותר. להלן כמה מסקנות מהמחקר הלא מדעי שערכתי:

    - לא הייתי מרוצה מניוואה למיניהם, הם לא ממש נספגו בעור.

    - גרנייר (נדמה לי שהסדרה מכונה אסנשיאלס) היה ממש זול ולא רע (בסביבות 50 ש"ח)

    - מה שממש לא עשה לי טוב, באופן מפתיע, היה קרם עיניים של דוקטור אור (הקרם הגנה שלו מהשמש מצוין!).

    -אחרי לא מעט ניסוי ותעיה הגעתי לקרם העיניים של סבו-קאלם, שאיכשהו תמיד נמצא במבצע בסופר פארם ועולה אחרי הנחה פחות ממאה ש"ח. קרם בסיסי לגיל שעדיין לא צריך אנטי-אייג'ינג ושאר ירקות, מרגיש שעושה את העבודה (לחות) מבלי להיות שמנוני. שווה לך לנסות.

    השבמחק
  4. לובה - אני לא אהבתי את הכחול, אבל הורוד מאוד נעים לי. תנסי, שלושים שקלים, בזיל הזול, רק היום!

    קרן - הדרמקס טוב גם לכל האגוף למען האמת, אני מאוהבת בסבון הזה.
    מה זה כריסטינה? זה עוד מותג שניתן להשיג רק אצל קוסמטיקאיות? איפה קונים? ☺

    ברווזה - הי וברוכה הבאה לתגובות!
    דווקא בקרם עיניים של סבו-קאלם או ד"ר עור לא יצא לי להשתמש למרות, שבמוצרים אחרים כן. תודה על ההמלצה, בהחלט ייבדק!
    ואם באופן כללי את עושה מיני מחקרים שכאלה, אז תגיבי יותר! תמיד כיף לשמוע על עוד דעות, התרשמויות, התנסויות וכו'.

    השבמחק
  5. אני משתמשת רק במוצרים של דרמלוג'יקה שהם אכן מאוד יקרים בארץ. אבל אם יש איש קשר שמגיע מדי פעם מארה"ב, שווה לעשות חיפוש באמזון ולקנות מוצרים כמו active moist וסבונים וקרמים אחרים בגודל saloon size. ואז שפופרת activemoist בגודל 160 מ"ל עולה כ-50 דולר.

    השבמחק
  6. האמת שבדרמקס אני גם השתמשתי לפני המון שנים, הוא סופר ייבש אותי ולא יכולתי לסבול את זה!
    אבל... השמן ההידרופילי של לאוקסיטן הוא אלוהי ואגדי והזכרת לי שאני על הטיפה האחרונה שלו וחייבת לרוץ לקנות אחד חדש בהקדם.
    לגבי ג'ל עיניים, נסי את זה מאותה הסדרה (שקד-תפוח) של לאוקסיטן, קליל ולא יקר בכלל... אני איתו כבר שנתיים.

    השבמחק
  7. המסיר הכחול של קרליין מצויין, לא מפתיע אותי שגם הורוד שלהם לא רע. הערת אגב - מסירי האיפור של לייף מגיעים מאותו פס יצור כמו אלה של קרליין, כך שאם את מוצאת את האחד יותר זול מהאחר את יכולה בשקט לקנות...
    לגבי קרם עיניים קליל - ממליצה על קרם העיניים hydra zen yeux של לנקום (מגיע באריזת משאבה). מאד נעים על העיניים ועושה את העבודה.

    השבמחק
  8. אבל אבל אבל- המוכרת (לאוקיסטן רעננה) אמרה לי שכבר אין בכלל!!!! בעולם. אני מתכוונת ללאוקיסטן. היא אמרה שמפסיקים א קו הייצור ואכן לא נשאר לה כלום מלבד קרם הפנים האלוהי מהסדרה הזו (2 חפיסות בלבד). אז מאיפה השמן ההידרופילי?? הושיעיני- באמת שאין עליו! כל-כך יעיל ונעים.
    סחטיין על החיסכון במוצרים. אני עדיין תקועה בזה שמה שיקר יותר יהיה איכותי יותר מבחינת חומרים..
    עינבל.

    השבמחק
  9. אנונימי - נשמע שווה ביותר, אני בהחלט אקח בחשבון. תודה!

    שרונה - באמת חשבתי לנסות את הג'ל עיניים מאותה הסידרה, בגלל שאני מאותה הסדרה, בגלל שאני מאוד אוהבת את השמן. נראה לי שזה מה שאני אעשה. תודה!

    IsraelMakeup - טוב לדעת! זה אגב, משהו שגיליתי על הלקים של לייף וג'ייד ופערי המחיר בינהם נוטים להיות די גבוהים לפעמים.
    אני אנסה לבדוק לגבי הקרם, אולי אצליח לקבל דוגמית בפארם...מה את אומרת? יש סיכוי? :)
    תודה על הממלצה!

    עינבל - אני יודעת שבחנות של ל'אוקסיטן בדיזנגוף סנטר, יש. אבל יש את האתר שלהם, קבלי לינק ישיר: http://il.loccitane.com/שקד-תפוח-שמן-הידרופילי-לניקוי-עור-הפנים,20,2,5295,20761.htm

    אני הזמנתי משם, כי יש להם עוד מוצרים באתר שלא הצלחתי למצוא בחנויות.

    השבמחק
  10. הידד לפוסט המועיל!
    אני אנסה את הקרליין הורוד, בזמנו השתמשתי בקרליין דו פאזי הכחול ואני גם זוכרת את הרגשת השמנוניות הקשה. אתן לורוד צ'אנס!
    לגבי קרם עיניים - אני כאן עם ברווזה. משתמשת כבר זמן לא מועט בקרם העיניים של סבו-קאלם. הוא מכיל המון וכבר לפי דעתי יותר מחצי שנה אני עדיין עם אותה צנצנת. קליל נעים ולא ריחני. מומלץ!

    השבמחק
  11. נקנה הקרליין הורוד, היפ היפ הוריי!

    השבמחק
  12. טל - יאי! את ההשראה :)
    תנסי את הורוד, אני באמת מחבבת אותו הרבה יותר מזה הכחול.
    אני מופתעת שיש עוד אוהדת לקרם עיניים של סבו-קאלם. אתמול הייתי בסופר פארם והרחתי את הטסטר, היה לזה ריח ממש לא נעים. חשבתי לעצמי שאולי זה הטסטר שמקולקל ולא היה לי זמן להתעכב על להריח קופסא חדשה. אני אתן לזה עוד צ'אנס!

    לובה - תתחדשי ותהני! ☺

    השבמחק
  13. אני מודה שגם אני הופתעתי למצוא תגובה תומכת לפני שכתבתי.
    אני מודה #2 שכשהתכוונתי לכתוב את התגובה ניסיתי להזכר מה הריח של הקרם ללא הצלחה ולכן הנחתי שהוא חסר ריח.
    אני מודה #3 שקניתי אותו כי היה 1+1 ובכלל רציתי את הקרם לחות-ג'ל שמוריד אדמומיות באיזור הטי (זה שיעל גולדמן פרסמה) שהתברר כלא מועיל בעליל (לפחות לא על הטי שלי), ולקחתי אותו כ+1 שלי.
    אני מודה #4 שאני לא בטוחה שהוא היה בחירתי הראשונה אבל נחמד לי איתו מאוד והוא לא משאיר לי שמנוניות ונספג אחלה.

    השבמחק
  14. תודה על קבלת הפנים החמה :)

    אשכרה קמתי מהמחשב ודידתי למקלחת כדי לרחרח את הקרם-עיניים, אפלו החתולה שלי הסתכלה עלי מוזר...אין לו ריח, אלא אם את ממש דוחפת את האף לתוך המיכל ואז יש ניחוח סתמי ולא מבושם, שעד כה לא שמתי לב אליו בכלל. ככל הנראה היתה בעיה בטסטר שניסית.

    אני מסכימה עם טל - הוא לא הבחירה הראשונה כי יש במרקם שלו משהו מאוד "סתמי" ולא "פנסי"(לי הוא מזכיר את הקרמים שהיו פעם, של חברת "פונד'ס", אם מישהי זוכרת); אבל בחיי שהוא עושה ת'עבודה, נספג בקלילות בלי לגרום לפשיטת רגל (עוד יחשבו שיש לי מניות בסבו-קאלם, אז למען הסר ספק, אין לי).

    ואם כבר, עוד המלצה: אני גם לא חסידה של קרם לחות, אני בד"כ פוסחת עליו לטובת מקדם הגנה 32 שבתכל'ס גם עושה ת'עבודה של הלחות, אבל אם כבר, זה של ניוטרג'ינה, עם SPF 15 וoil free (מהסדרה הישנה) מומלץ גם הוא בחום.

    השבמחק
  15. יו ברווזה, איזה קטע עם התגובה שלך! זה בדיוק מה שאני עשיתי. ריחרחתי אותו אתמול בלילה, והחלטתי שאין לו ריח, והבוקר הסנפתי בשנית, לוודא שלא טעיתי בגלל קרם הלילה שמרחתי לפני כן, וראיתי שיש לו ריח קלוש (באמת קלוש) והוא דווקא בסדר.
    ואני גם משתמשת בניטרוג'ינה הישן של ה 15 spf oil free. האם אנחנו בעצם אותה ישות? תהיות פילוסופיות בעקבות קרמים.

    השבמחק
  16. אין ברירה בנות, אני אלך להריח אותו שוב וכנראה גם ארכוש. מי אני שאתווכח עם שתיכן?!
    עכשיו לי יש מחשבות על קרם הגנה...בשנתיים האחרונות השתמשתי בקרם הגנה לפנים שכולל גם לחות עם SPF 30 של לנקסטר [קניתי במבצעים] שהוא פשוט מושלם. הוא ניגמר ולאחרונה קניתי את הסיטי בלוק של קליניק ויש לי תחושה קשה שהוא גורם לי להתפרצויות פצעונים. עוד לא בחנתי לעומק את הנושא.
    אוי קשה...

    השבמחק
  17. טל: יש מצב, יש מצב :)

    אם אני כבר פה, אתרום שוב ת'שני סנט שלי:

    סנט ראשון: עצוב לי לומר את זה, אבל הסיטי בלוק זכור לי ממש לרעה. תליתי בו המון תקוות ולמרות שלא הצלחתי להוכיח זאת "מדעית", אני משוכנעת שהוא גרם לי לחצ'קונים.

    סנט שני: בהיותי ברווזה חיוורת ולבנבנה במיוחד אני קצת היסטרית לגבי קרם-הגנה מהשמש ומשתמשת בו כל יום, כל פעם שאני יוצאת מהבית, גם בחורף. אני ממש מרוצה מקרמי-ההגנה של ד"ר עור,ANTI-SUN : יש SPF 32 ו 30 וזה מופיע גם בבקבוק עם התזה. הוא נטול שומן וממש לא מרגיש greasy או כבד על העור באיזושהי צורה וקשה לי לתאר את השמחה שמציאתו גרמה לי (צר עולמי וכולי). בניגוד לקרם עיניים, שהוא סוג-של-פשרה תקציבית, קרם ההגנה הזה הוא בפירוש הבחירה הראשונה שלי

    (וואו יכולתי להיות כותבת של פמפלטים יחצ"נים, איזו באסה שבחרתי לעשות משהו פחות משתלם בחיים)

    השבמחק
  18. קודם כל, אני שמחה לשמוע שאני לא היחידה שחושדת בסיטי בלוק כגורם לחצ'קונים. אני כל כך מאוכזבת מהמוצר הזה, התחשק לי לבכות קצת אפילו.
    לגבי מוצרים של ד"ר עור, אני מחבבת אותם, יוצא לי פה ושם להשתמש במוצר כזה או אחר, כרגע יש לי את השפתון הטיפולי שלהם לשפתיים יבשות, שהוא פשוט ומעולה. יש לי עוד קצת שאריות של הלנקסטר וכשהוא יגמר, אני מאמינה שאני אתן עוד צ'אנס לסיטי ואם זה לא יצליח ביננו, אעבור להמלצות שלך בדילוגים קלילים.

    השבמחק
  19. אפשר גם למצוא אל סבון אנטיבקרטיאלי של איכותי ד"ר עור

    השבמחק