11.1.12

מה הניאון שלך?





שלום וברוכים הבאים לשואו רום של H&M.
כאן תוכלו למצוא את הקולקציה החדשה לאביב-קיץ 2012.



 מדד ההתרגשות ← גבוה. כן, עדיין גבוה.



בקיץ הזה, תתחילי מזה, שתלבשי לבן.
או פסטליים.
או נאוניים.
עדיף נאוניים. או לבן.
העיקר שתלבשי גזרות סיקסטיז-סבנטיז והעיקר שיהיה מיני.



אם את ממש לא בעניין של פסטליים ונאוניים ומיני זאת זוגתו של מיקי אם שואלים אותך, תוכלי להתנחם בקולקציית הפופ של H&M, שמציעה צבעוניות של שחור-לבן עם פריטים שיזכירו לך את הניינטיז העליזים וישלחו אותך לחפש את נעלי הד"ר מרטינס שלך, שחבר שלך אמר לך לזרוק כבר לפני שנתיים. כלומר, חבר שלי. אופסי.

כל הופעה, אפשר להשלים עם פריט מפתח אחד - כן, המגפונים הורודים האלה.


או, הסוליות הצהובות האלה.





 אם זה אתה ולא את, הקיץ הזה תלבש בגדי מלחים, בצבעוניות של כחול-כתום.





לא, זה לא באמת מה משנה מה אתה חושב על הצבע הכתום ואילו אסוציאציות זה מעלה לך או איך הן קשורות למילואים שעשית, אז בקיץ ההוא.



מודעה ← מעוניינת בתיק ובמשקפי השמש הנ"ל.
במידה ומשקפי השמש לא יהיו בנמצא, אסתפק באלו מהקולקציה של הגברים.


 או בעניבת הפרפר.
מעניין מה יגידו בעבודה אם אגיע עם עניבת פרפר...

6 תגובות :

  1. אני רוצה את השמלה הירוקה ואת משקפי השמש שאהבת. יש לי אפילו תמונה איתם. היום בערב אצלי בבלוג!

    השבמחק
  2. וואו
    המשקפיים האלה הולכים להיות שלי.והתיק.והנעלים עם הפס הצהוב.

    מינוס בבנק הנה אני מגיעה...

    השבמחק
  3. this green dress is amazing... I am following your blog pls visit mine, I hope fallow back
    http://aprettylife13.blogspot.com/

    השבמחק
  4. sefi - חייבת את המשקפיים!

    blossom button - לול :) מזל שהפריטים לא יקרים כמו פריטי מעצבים.

    Aurelia - thank's for following! will stop by your blog asap ☺

    השבמחק
  5. אני רוצה אני רוצה אני רוצה.....
    את הנעליים עם הסוליות הצהובות ואת התיק עם הפס הירוק והעניבה.
    היא באמת משגעת!!!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...