14.1.12

דם ניאוני




בכל חורף מגיע הרגע שבו נמאס לי ממנו. הרגע הזה, הגיע מתישהו בשבוע שעבר. 
מצד אחד, אין לי כוח למזג אוויר מלנכולי של גשם, לחות, קור ואפור. מצד שני, אני מרגישה שדווקא כיף לי להתלבש יותר כשקר, אבל לא קר מידי.

יש ימים שאין ברירה וחייבים לזרום עם טוטאל לוק שחור. בין אם זה מצב הרוח, מזג האוויר או שניהם יחד. בפעם האחרונה, החלטתי להזרים קצת דם ניאוני באאוטפיט ולהוסיף שרשרת שגררה אחריה הרבה תגובות.



לצערי, התמונות לא מעבירות את הניאוניות המוצלחת של השרשרת, אבל הן מעבירות יופי את גודל האף שלי.
תדמיינו שהיה מלא ניאון ובעיקר, דיסקו.




האוטפיט כלל: חולצה שחורה מכופתרת קסטרו [אל תשפטו אותי, החולצה בת עשר] | ג'ינס שחור GAP | קרדיגן שחור H&M | מגפונים שחורים All Black לבוטיק "שושו" ז"ל | שרשרת ניאון farever21


אם יש משהו שאני מרוצה ממנו בחורף הזה, זה מחלקת האקססוריז של forever21.
וגם מהסייל ב GAP.
ומזה של H&M, במיוחד במחלקת גברים.
ומזה חזרתי לשמפו שעושה יופי לשיער בימות החורף.

ומרק אפונה או שעועית.

טוב, אז הוא יכול להשאר כאן עוד קצת, החורף הזה.
בסדר.

שבוע טוב!

7 תגובות :

  1. גאונית השרשרת הזו. יש לי יחסי שנאה עם forever21, גם בהקשר של מחלקת האקססוריז ושל הסחורה בכלל. בהשקה הייתי מבסוטה מהבגדים והתבאסתי על האקססוריז, כשביקרתי שם כעבור חודש קרה בדיוק ההיפך.

    דווקא לגבי מזג האוויר אין לי שום תלונות :)

    השבמחק
  2. השרשרת מגניבה ממש. עוד לא יצא לי לעבור בפוראבר 21 אבל אני מתכננת לקפוץ כדי למצוא לי כמה צמידים ל arm party.
    יפה לך כל השחור הזה. אני בעד!

    השבמחק
  3. Beautiful necklace!
    I really love statement jewelry

    Bisou,

    Morgane from The LeopardLegs

    השבמחק
  4. מאוד חיובית השרשרת שלך. יש משהו מאוד חיובי גם מידי פעם ללכת בטוטאלוק שחור. הכי חורף שיק.

    השבמחק
  5. לובה - בינתיים, הצלחתי לצאת עם 3 שרשראות לא פחותמגואניות מforever21. לבגדים אני לא מעזה להתקרב. וכמובן שיחסי האהבה-שנאה שלי הם דווקא עם מזג האוויר :)

    sefi - ארם פארטי זה כיף :) בואי נלך איזה יום ביחד!

    Morgane - תודה :)

    טל - אני גם טוענת שטוטאל לוק שחור יכול להיות חיובי :)
    תודה!

    השבמחק
  6. סתם סקרנות...
    באיזה שמפו חזרת להשתמש?

    השבמחק
  7. זאת ועוד בפסוט הבא :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...