19.1.12

כל בחורה חייבת



כל בחורה חייבת לדעת, שבשעות הערב, אין צורך ללבוש מייק-אפ עם SPF, במיוחד אם יש לך כוונות להצטלם ולהיות מהממת.
בחורה שלא יודעת את זה, תלמד בדרך הקשה, אחרי שהיא תסתכל בתמונות ותראה שהיא פחות "מהממת" ויותר "מבריקה כמו אשכים של כלב".

למה אשכים של כלב?
משום שכלבים נוטים "לטפח" את האזור ו"להבריק" אותו מידי יום, כמה פעמים ביום.
להלן, ביטוי שבא לתאר משהו נוצץ ומבריק ← מבריק כמו אשכבים של כלב.

אפשר להשתמש בביטוי לחיוב או לשלילה.

למי יש פודרה?!


התקבלה החלטה:
אני אוהבת את ג'קט הפסים שלי מ H&M, שלא הייתי בטוחה לגביו עד ממש לאחרונה.

אפילו המלצרית המאגניבה ב"דלאל" אהבה אותו והחמיאה.
כידוע, מחמאה ממלצר/ית מתקבלת כאותנתית רק כאשר אין המדובר במלצ/ית שמשרתים את השולחן שלך.


♥ אני רוצה ללבוש את הג'קט הזה כל יום ♥

טראומה: לפני שלושה ימים, נשברה לי ציפורן ביד שמאל.

אצבע ← אסטרטגית
חומרת השבר ← בבשר
המצב מחייב ← חופשת מחלה, מנוחה מרובה ורחמים עצמיים, שמלווים במריחת לק בכל צבעי הקשת רק כדי לגלות, איזה מהצבעים פחות מבליט את הטראומה.


אפשר לקרוא לזה יום ולאחל חמישי שמח וסופ"ש חורפי מרגש?
אפשר.

10 תגובות :

  1. אני משוכנעת שאם צימוק היה יכול לקרוא את הפוסטים שלך, הוא היה בוכה, לאחר שאשכיו המבריקים הוסרו אתמול בניתוח. קצת רגישות כלפי קהל הכלבים נטול האשכים, באמת!

    הג'קט אכן מהמם כך שהחמיאו לך בצדק, ואת הרבה פחות מבריקה ממה שנדמה לך, אז בקיצור, הפי יום חמישי :)

    השבמחק
  2. הג'קט שיקי מאוד ואכן יכול להתאים להרבה שילובים ... תשתמשי בו הרבה הוא מחמיא לך.

    לגבי הציפורן אויייששש אני במצב דומה גם שלי נשברה השבוע באלכסון לתוך הבשר ואתמול במניקור השבועי היתי חייבת לקצץ את כולם. אופפפ :(

    סופ"ש מקסים

    מיכל
    http://matryoshkachic.blogspot.com

    השבמחק
  3. ויש שיאמרו שאת בכלל זוהרת בתמונות האלה, ולא מבריקה ;-)
    אבל אכן, כל מוצר בעל SPF הוא לא מומלץ לאירועים בהם תידרשי להצטלם עם פלאשים.
    אגב, גם קונסילרים "מאירים" לא ממומלצים במקרים כאלה (כדוגמת טוש אקלה וחבריו)

    השבמחק
  4. אויש אני בדלמה זהה לגבי ז'קט מפוספס. לעיתים אני אוהבת אותו אהבת מגניבות ולעיתים אני נראית לעצמי כמו גרסה מתקדמת של ביטל-ג'וס. איך התגברת על זה?
    ולגבי הציפורניים. די לבכות! יש לך ציפורניים מהממות (קנאה), תיגדל תוך שבוע חזרה וכאילו לא קרה מעולם.

    חמישי שמח!

    השבמחק
  5. חחח, אסוציאציה מעניינת לכלבים עשית פה... ;)
    בכל מקרה, העניין עם ה- SPF זה לא שהוא יוצר ברק בפנים אלא הוא גורם בצילום לעור להיראות חיוור, יותר לבן ממה שהוא (בגלל התאורה/פלאשים). כלומר, מי שלא רוצה מראה ערפדי כדאי שתמנע משימוש במה שמכיל SPF.

    השבמחק
  6. לובה - התחלתי לקרוא את התגובה שלך ובקטע של הניתוח מצאתי את עצמי מתכווצת כאילו שאני עצמי שייכת למין הזכרי :) החלמה מהירה לצימוק! חמישי שמח!

    מיכל - זה נורא מעצבן! גם אני קיצרתי את כולן אתמול, לא קצר לגמרי אבל קצת. החלמה מהירה לציפורן שלך :)

    IsraelMakeup - חידשת לי לגבי טוש אקלה! מצד שני, אם לומר את האמת, אני לא הכי מחבבת אותו גם ככה. אני אקח את הדברים שלך ועכשיו, אני אסתכל על התמונות ואגיד שאני זוהרת! הידד!

    טל - זה עבר לי בשניה שלבשתי אותו מעל חולצה בצבע קרם. לא לבן, לא כחול, אדום או כל גוון אחר, רק קרם. קטע קצת לא ברור אבל כן, פתאום זה השתלב לי טוב ומחשבות על יוסף וכתונת הפסים, ביטל ג'וס, כתונת אסיר וכו' פשוט נעלמו כלא היו.
    הציפורן באמת תגדל אבל, עדיין נחמד להתבכיין על דברים לא חשובים מידי פעם.

    danra - הסיכוי שאני אצא ערפדית בלא משנה איפה הוא די אפסי בגלל הגוון שלי. לי דווקא כן יצא לשמוע מבנות שטוענות שSPF גורם להן להבריק יותר. אני חושבת שבמקרה הזה זה שילוב של כמה דברים בינהם גם מייקאפ שהיה פג תוקף [לא שמתי לב], כך שאולי משהו בפורמולה השתבש בלי קשר ל SPF.

    השבמחק
  7. הז'קט מאוד מאוד יפה וגם מחמיא לך.פסים לאורך תמיד עושים טוב למאותגרות גובה כמוני...
    מוזמנת לקפוץ לבלוג שלי,הכנתי כמה פוסטי DIY שאני בטוחה שתאהבי :)

    סופ"ש נהדר

    ניצן

    השבמחק
  8. ממוש, הג'קט מהמם! ממש לייק!
    האם את משתמשת בפודרה? לדעתי זה יכול לפתור לך הרבה מהצרות שהתבאסת עליהן כאן בפוסט. העור שלי מעורב עם בעיית שומניות קלה באיזור ה T ואני לא יוצאת מהבית בלי מייקאפ. פודרה טובה פותרת את כל הבעיות.

    השבמחק
  9. את לא מבריקה אלא רעננה ויפה לך פזור.
    הג'קט מהמם!

    השבמחק
  10. blossom button - תודה מותק :)

    שרונה - ברור שאני משתמשת בפודרה! זה כל הקטע, שעדיין הברקתי נורא וזה ככל הנראה קשור לפורמולה של המייקאפ.

    ניבה - אויש מהממת שכמותך :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...