22.1.12

[כמעט] מקפצת בשלוליות

"אני רוצה לקפוץ בשלוליות! להיות ילדה בת חמש! אולי אפילו עם קוקיות!" ~ אמרתי לעצמי ערב אחד. 

כמה שניות אחר כך, התברר שאמנם התכוונתי להגיד את זה לעצמי אבל, אמרתי את זה בקול רם, מה שגרר אחריו תגובה המלווה בהרמת גבה ומילמול משהו בסגנון של "תקני את המגפי גומי האלה ולכי...תקפצי".

גברים... 


 

מעולם לא חשבתי שזה יקרה ושבסוף שנות ה - 20 לחיי, אני אנעל מגפי גומי ועוד אהנה מזה. מצד שני, מעולם לא חשבתי שמגפי HUNTER ישתלבו כל כך טוב בלוק היומיומי שלי. תכלס, מה שטוב לגב' אולסון, טוב גם לגב' דושנסקי.

אאוטפיט: חולצת ג'ינס GOLF | ג'קט H&M | טייטס ZARA kids | סיכת דש באדיבות MEDUSA | מגפיים באדיבות HUNTER


האאוטפיט מורכב מפריטים ישנים ואהובים שמתארים באופן הברור ביותר את סנגון הלבוש שלי ביומיום - קלאסי עם קצת טוויסט פה ושם. בשביל לשלב את המגפיים האלה בלוק, הייתי חייבת לשמור על קוים קלאסיים ונקיים כדי שהלוק לא יהפוך להיות מצועצע מידי או ילדותי.

כמו שאפשר לראות, ויתרתי על הקוקיות.
בכאב רב, אבל ויתרתי.




הגשם גם הוא הגיע בתזמון מושלם והחל לרדת בדיוק באמצע הצילומים. לצערי, שלוליות לא היו אבל אם נאמין לתחזיות, אז השבוע אני הולכת להגשים את החלום [הרטוב?] שלי ולקפץ לי משלולית לשלולית.
אם אתם רואים בחורה נמוכה יחסית, עם מגפי HUNTER, מקפצת משלולית לשלולית באזור תל אביב, אל תתביישו, תבואו להגיד היוש!.

ואם גם אתם חשקתם לקפץ משלולית לשלולית וכל מה שחסר לכם הוא זוג מגפי גומי, דאגתי לכם להנחה קטנה. משהו קטן כדי לחגוג את שלושת השנים בהן הבלוג הזה קיים ולהגיד לכם תודה!
בזכות מי הוא קיים אם לא בזכות הקוראים? מי אם לא אתם, הא?
אז כדי לקבל הנחה, לנקקו לאתר והזינו את קוד הקופון הבא בסיום הרכישה: HUN10P

תודה רבה לכם שאתם ממשיכים להגיע, לקרוא, להגיב ולפרגן על גבי הרשת או בלייב.
אוהבת אתכם ♥

שיהיה שבוע מלא בשלוליות שמחות!

10 תגובות :

  1. אין ספק שהאנטר הצליחו למתג את עצמם כמגפי הגומי הכי נחשקים. האמת היא שזה הרבה יותר מדייקר עבור מותג ויש לי זוג מגניב משלי ואולי אצטלם איתו היום, אבל את מהממת וגם המגפיים עלייך. רוצה תמונה בתוך שלולית, עכשיו זה בדיוק הזמן לזה!

    השבמחק
  2. נכון שהסיכה הזו של מדוזה ממש מעולה? זה היה אחלה רעיון לחלק אותה לאורחים. מאוד אוהבת את הלוק הזה, רק נראה לי שאת הג'קט תצטרכי להחליף במעיל במזג אוויר כמו היום

    השבמחק
  3. sefi - היום זה היום לשלוליות!

    לובה - הסיכה נהדרת ובתור מתנה לאורחים, היא שוס אמיתי. אני פשוט החלטתי לשים מעיל על הג'קט. LOL

    השבמחק
  4. בטח נוחות בטירוף?! דבקה זה היה יכול להיות משעשע לראות אותך עם קוקויות

    השבמחק
  5. איזה שילוב צבעים אהווווב. כחול עם כחול, נאמי. גם האורך של הג'קט על האורך של החולצה - סופר מחמיא.
    גו גירלי, גו!

    השבמחק
  6. את הבן אדם הראשון עלי אדמות שנשראה אשכרה ט-ו-ב ומגניב בחולצת ג'ינס. ייתכן והשילוב שלך מוצלח לה, אבל בכלליות זה פשוט נראה אחלה

    השבמחק
  7. אני נורא התאכזבתי כשגיליתי שמגפי הגשם שקניתי בסטיב מאדן בכלל לא עמידים למים! קיפצתי איתם לשלולית ופוף נרטבו לי הגרבים. באסה קולוסאלית. כיף לך שאת יכולה לקפץ בחופשיות

    השבמחק
  8. Oksana - המגפיים באמת נוחים, כי הם גם אורטופדיים!
    פעם הבאה עם קוקיות :)

    טל - יאי! תודה רבה ☺

    מיכל - ואו ממש תודה!
    איזה כיף לי היום!

    השבמחק
  9. שרונה, איזה באסה זה מגפי גשם שלא עמידים למים... :( אולי תתפנקי לך בהאנטר?

    השבמחק
  10. לא נעלתי מגפי גומי מאז ימי בית הספר, אבל אין לי ספק שלמנומרות הייתי מתפתה.

    השבמחק