26.1.12

מה בתיק [הג'ינג'ר] שלי?




 כן, כן זה קרה!
תיק חדש של "כיסים" ~ תכירו את ג'ינג'ר
אני באופן אישי, קצת מאוהבת ובכלל לא אכפת לי שבמקור, רציתי אותו בגסא החומה שלו.
דווקא השחור, נראה מהמם עם כל דבר אפשרי.


זה תיק היומיום החדש שלי.
הוא מספיק גדול כדי להכיל גם את המחשב הנייד שלי בגדול 10" ועוד כמה דברים טובים, שאני נוהגת לקחת איתי מידי יום ביומו.




יש לו שני כיסים פנימיים עם רוכסן ועוד שני כיסים לטלפון נייד.
בנוסף, יש לו בצדדים שני כיסים חיצוניים, שאני ממש מוצאת אותם שימושיים.
תמיד יש לי שם תעודה מזהה ואיזה ליפ באלם, למקרה חירום כמובן.

בתור בחורה שמגיעה ל 1.55 מ' בימים טובים, בהם התמתחתי טוב בבוקר, אורך הידיות של התיק פשוט מושלם. נח על הכתף ועדיין אפשר לקחת את התיק ביד והוא לא ינקה את רחובות העיר.




מאז שיש לי תיק גדול יותר ונח יותר, חזרתי להשתמש בתיק איפור גדול יותר ונח יותר.
הפצירה הורודה היא רכישה ספונטנית ב forever21. 
היא הגיעה בסט של שתי פצירות ורודות ונרתיק פלסטיק קשיח. 

שני צמידים אהובים שאני אוהבת לשלב ביחד וגלוס של CK שקיבלתי מתנה באחת ההזמנות שעשיתי מסטרוברי. הוא דביק אבל הוא יפה...לא עם שיער פזור!

כמובן שיש עוד מלא דברים בתיק אבל, אלה הדברים שעושים לי ממש שמח לאחרונה.
אולי כי הם או ורודים או מנצנצים?

יום חמישי שמח!

6 תגובות :

  1. איזה תיק יפה! עשית לי חשק אבל לא לא לא. יש לי ברצ'אליני שקניתי לפני חודשיים ולא אקנה עוד תיק וזהו די ומספיק.

    אבל הוא באמת משגע.

    השבמחק
  2. התיק ממש ממש מקסים, באמת! תתחדשי! אני גם חייבת בעצמי תיק, אבל לא רוצה לקנות משהו יקר כי ביום יום אני עובדת בבית ספר עם ילדים והכל די מג'וייף שם, אז אני זקוקה למשהו מאוד פשוט, מאוד זול ושעדיין יראה טוב. אם יש לך רעיונות אני אשמח :)

    השבמחק
  3. התיק מהמם ושרונה (הראל, ראובני- אל תקפצי!), נסי את אלדו, יש שם 50% הנחה על הרבה תיקים, קניתי תיק חמוד וגדול למדי ב-145 ש"ח.

    השבמחק
  4. מה שלובה אמרה וגם, אקססורייז! גם להם יש עכשיו 50-70 אחוז הנחה והתיקים שלהם מקסימים.

    השבמחק
  5. תיק מקסים! תתחדשי.
    ד"א, יצא שקראתי עכשיו יותר מעשר פוסטים אחורה וממש נהניתי לקרוא! נשמרת אצלי במועדפים :)

    השבמחק
  6. איזה כיף לשמוע :) מוזמנת תמיד!

    השבמחק