29.1.12

נצנצים!

לצערי הרב, הגיעה התקופה בשנה בה כל טיפת צבע שהייתה לי בפנים עוד מימות הקיץ [אפילו שאני תמיד עם הגנה], הלכה ונשטפה לה לחלוטין.
אני מרגישה הכי חיוורת שיש וכמובן שבשביל זה יש סומק, רק שכרגע נדרשת עבורי כמות מסחרית של סומק על מנת שזה יראה כאילו שאני חיה ואז, זה הופך להיות מאוד ברור שיש לי טמבור על הפנים, מראה שאני לא סובלת.

בכל מקרה, יוצא שאני מתאפרת יותר לאחרונה בניגוד לימות הקיץ למשל, שאז אני כמעט ובכלל לא. כמובן שיש גם צדדים חיוביים לכך, כמו היכרות עם מוצרים חדשים ומרגשים, מי יותר ומי פחות, בתחום האיפור.

תחילה,  שפתון עם ג'לי נצנצים של מדינה מילאנו. 
אוח כמה שאני אוהבת את השפתונים-לא שפתונים האלה, שאמורים להבליט את הצבע הטבעי של השפתיים!
זה ספציפית, נותן לי גוון ורדרד מתוק אבל לא מתאמץ ואני פשוט מאוהבת בו. הוא גם מלא בלחות ולא דביק, כך שמאוד נוח ללבוש אותו והוא תמיד אצלי בתיק.
השפתון ~ Sparklling Cherry ~ יצא במהדורה מוגבלת ליום האהבה ואני מאוד מקווה שיכניסו אותו לליין הקבוע, משום שהוא פשוט אלוהי.
מחיר: 129 ש"ח


ואם בספרקלינג עסקינן, אז צללית האבקה המינרלית של JA-DE.
זה נראה מאוד מנצנץ!



צללית נצנצים של IDYLLIC צללית אבקה מינרלית

מספר #07 ~ DAZZLE DUST

הצצלית קיימת בשמונה גוונים, מכילה 2.2 גרם.
מחיר: 74.9 ש"ח [ללא מבצעי 1+1 שיש כעת]

הנחתי את הצללית בעזר מברשת מספר 213 של מאק כשהיא מעט רטובה בקצוות. מתחת השתמשתי בפריימר, מה שגרם לצללית להשאר במקום ואני מתכוונת במקום, במשך שעות ארוכות. בכל זאת, מדובר באיפור ערב ולא באיפור שהייתי הולכת איתו לעבודה בגלל הניצנוץ המטורף הזה.
אני לרב לא משתמשת בצלליות אבקה, בגלל הלכלוך שנוצר מסביב ובגלל שזה פשוט לא כל כך נח. הוצאת האבקה הייתה די פשוטה - העברתי מעט מהאבקה למכסה. היתרון הוא שמתקבל מראה חיי יותר מאשר עם צלליות דחוסות, לפחות בעיני.

כדי לשמור קצת על עידון, לא הפכתי את האיפור לסמוקי אבל אני חושבת שהייתי יכולה להוסיף תיחום קל בקו הריסים עם צללית חומה. אולי פעם הבאה.

זה הלוק הסופי שיצאתי איתו, מנצנץ אבל, בעדינות. לדעתי התמונה לא מעבירה לחלוטין את כמות הבלינג שהייתה לי על העיניים.


לא, לא לבשתי את הלק הזה באותו היום שבו ניצנצתי עם איפור עיניים. אבל, כן ניסיתי גם את הלק המנצנץ של לוריאל מקולקציית החורף L'OR L'OR L'OR בהזדמנות אחרת. נדרשו שתי שכבות בשביל כיסוי מלא והמריחה עצמה הייתה נעימה, מה שבטוח שלהסיר אותו, היה כמעט בלתי אפשרי.
מחיר: 34.9 ש"ח [עד סוף ינואר נמכר תמורת 17.9 ש"ח]

גילוי נאות: שלושת המוצרים נשלחו אלי מהחברות.


ומה אתן עושות בשביל לנצנץ יותר ?


שבוע מלא ניצנוצים

11 תגובות :

  1. בדיוק קניתי את הצללית הזו של ג'ייד, ב-35 ש"ח במקום המחיר המלא. ניסיתי אותה רק על היד בינתיים אבל אני מוכרחה להודות שממש הופתעתי לטובה

    השבמחק
  2. הממממ, אוהבת את השפתון! לשפתיים שלך יש צבע ממש יפה איתו. מבינה למה אומץ בחום :)

    השבמחק
  3. לובה - גם אני הופתעתי לטובה, היא מאוד עמידה ויש בה המון פיגמנט. תתחדשי!

    טל - לא נעים לי מעצמי מרב שאני אוהבת את השפתון הזה על השפתיים שלי ☺

    השבמחק
  4. אני גם אוהבת את המוצרים של מדינה מילאנו, את השפתונים שלהם אני מודה שעוד לא יצא לי לנסות.

    הצבע של הלק ממש ממש יפה, עשית לי חשק!

    השבמחק
  5. יש לי את הלק המושלם כדי לנצנץ יותר
    opi rainbow connection
    http://4.bp.blogspot.com/-tI1SrppkhlU/TurTIj6LuVI/AAAAAAAATVg/5Zy2LrLr0gE/s1600/opi+muppets+rainbow+connection+nail+polish.jpg

    השבמחק
  6. אהבתי את כולם ואת נראת טוב!
    מוצרי מדינה מילנו לא ניסיתי ובינתיים לא רואה הזדמנות לנסות אותם גם (אוברפרייסד לדעתי). לג'ייד יש יציאות טובות לפעמים. הלק מאוד מטאלי ומתאים לחורף.

    השבמחק
  7. השפתון מהמם! גם לי עשית חשק :)
    באיזה פריימר לעיניים את משתמשת? ממה שניסיתי רק הפריימר של bareessentials עבד...

    השבמחק
  8. Lilach - תודה מתוקה!

    שרונה - מצחיק, כי אני אוהבת בעיקר ואולי רק את השפתונים שלהם :) תקני לך לק מנצנץ ותנצנצי בכיף!

    MoranSha - ואו, זה באמת מנצנץ...

    marina - אני נוטה להסכים שהם אוברפקייסט למרות, שגם הם עושים מבצעים טובים. תודה :)

    LookinFab - אני משתמשת בפיינטפוט של מאק, זה לא פריממר אבל זה הפריימר היחיד שעובד בשבילי :)

    השבמחק
  9. אוווו יקירתי
    שפתון בדיוק כמו שאני אוהבת!!!!
    והצללית גם, אלך לראות אותה!

    חייבת לציין
    פשוט מהממת!!!!
    וזהו:-)

    השבמחק
  10. השפתון מהמם עלייך! גם אני התחלתי עכשיו להשתמש בפיינטפוט של מאק (את מוזמנת לקרוא בבלוג שלי) והוא מעולה.
    תהני מהמוצרים!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...