31.1.12

מהמם-מהמם! או - התרשמות ראשונית מהקולקציה החדשה של קרליין

קרליין משיקה עוד ליין מוצרים וכותרת הפוסט מרמזת [אהם, אהם] בדיוק מה אני חושבת עליהם.
כן, מהממים. הכי "פאשן גירל" מצידי להגדיר משהו כ"מהמם-מהמם" [דגש על המהמם הכפול] אבל כשאין ברירה, אין ברירה.

עומר אסף וCARELINE עושים את זה שוב. 

עומר אסף
בימים אלו קרליין משיקה מגוון של מוצרים חדשים ובניהם: פודרה - מייקאפ בארבעה גוונים [הגרלה אצל שקר החן והבל היופי], אייליינר טוש עמיד בארבעה גוונים [ 99 שקל], לקים בכל צבעי הקשת וליפגלוסים שעושים חשק לשבת ולמרוח אותם על השפתיים כל היום.


Magic Touch| פודרה-מייקאפ | 164.9 שקל



לק | 35 שקל



Color Gloss | ליפגלוס
  


סקירות מפורטות תגענה בהמשך אבל, אם יש משהו שאני יכולה להמליץ לכן לעשות כבר עכשיו, הוא לנצל את מחיר ההשקה של הגלוס - 49.9 שקל ולהתפנק בגלוסים בעלי פורמולה עמידה [שתיתי תה וזה לא זז!], נעימה ולא בדיקה. חלק מהגלוסים מגיעים בכיסוי מלא וחלקם בחצי כיסוי ולא, אין לי מילה אחת רעה להגיד עליהם.

כמה כיף שיש למה לצפות ☺



14 תגובות :

  1. לעניין הגלוסים שאלה - אני משתדלת ללמוד לאהוב את רעמת התלתלים שלי ופעם ראשונה מזה הרבה זמן הולכת לא מעט עם שיער פזור, מפחדת מהדבקות השיער לשפתיים. ולכן אשאל מה מדד הדביקות? כלומר, האם ניתן ללכת איתם בשיער פזור או שמא רק לימים אסופים?

    השבמחק
  2. הכי אהבתי את הטבעות של המאפר הראשי וכמוןב את הלקים.
    יפה להם להוציא אותם בצורה של שאנל :)

    השבמחק
  3. טל - אני מבינה לליבך. לי אין תלתלים אבל, כשרוח מעיפה את השיער ישירות על שפתים משוכות בגלוס, אפשר להבין איך מרגיש גהנום.
    לשאלתך - זוהי פורמולת הגלוס הכי לא דביקה שאני פגשתי. הלכתי אתמול והיום עם שיער פזור וגלוס שלהם ולא מצאתי את עצמי נאבקת באף אחד מהשניים. לצורך ההשוואה, אני לא מסוגלת ללכת עם ג'וסי טיוב ושיער פזור אף פעם. כמובן שאם יש סופה, אז עדיף שתוורתי על אחד מהם - או גלוס או שיער פזור.
    ותאהבי את התלתלים שלך תמיד!

    sefi - הוא מהמם בפני עצמו. הלקים מזכירים שאנל או דיור [שעשו אריזות מרובעות אחרי שאנל]. בקיצור, כולם עושים את כולם. תנסי את הגלוסים, הם אדירים.

    השבמחק
  4. את מאמינה לי שעוד לא הספקתי לנסות כלום? אני עדיין עוד עסוקה בלצלם הכל קודם P-:
    אבל הגלוסים ניראים מעולים רק ממבט באריזה (הגוונים - להתעלף).
    והמייקאפים ילכו אל הזוכות המאושרות :-)

    השבמחק
  5. טנקס דיר! יירכש בביקור הבא ברשת הפארם :)

    השבמחק
  6. נראה מהמם!
    מחכה לסקירות

    השבמחק
  7. יש לי פינה חמימה בלב לקרליין מגיל שרק התחלתי להשתמש באיפור, בעיקר בזכות זה שיש להם את סמל הארנב
    אני שמחה לראות שהם עשו את השינוי ועכשיו הם גם מתאימים לבחורה בגילי ולא רק לנערה הקטנה שהייתי
    רכשתי לאחרונה את המסקרה (דיווה לאש) שלהם וגיליתי שהיא מדהימה! כניראה שעאשה אליהם קאמבק כשאצטרך לקנות משהו

    השבמחק
  8. היה לי נורא כיף להכיר אותך! :)
    היה השקה כיפית תודות לנוכחות בה. הצילומים שלך נורא יפים וכמי שנכחה אני יכולה להעיד שהכל באמת הורס !

    השבמחק
  9. IsraelMakeup - אני עוד לא הספקתי לנסות את הכל!

    טל - תתחדשי!

    ניבה - יש הרבה מלא מה לנסות, יקח קצת זמן :)

    מרינה - מעולה, מעולה!

    Macabre Doll - השינוי שלהם כל כך מרענן שזה מדהים. אני מאוד אוהבת את רב המוצרים שלהם וכרגע אני יכולה להגיד, שמהליין החדש הליפגלוסים והאיליינרים ממש טובים ומומלצים.

    הבולשת - היה לי ממש כיף להכיר סוף סוף, כמו שצריך! לא נהניתי ככה בחברת בלוגריות כבר הרבה זמן :) תודה רבה!

    השבמחק
  10. זוכרת איך דיסקסנו על הכל לצד ארוחת בוקר והדגמה בלייב ;)
    הגלוסים אדירים (למעט הריח שמתפוגג לשמחתי) ואהבתי את רוב המבחר בגוונים. היה כיף!

    השבמחק
  11. אני כמעט ולא הרגשתי ריח ואני מאוד שמחה על כך. היה מוי כיף ואני מקווה שיצא לנו להפגש בקרוב שוב :)

    השבמחק
  12. העניין הוא שהמוצרים שלהם גם איכותיים מאד.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...