2.2.12

עף לי הפוני

אם יש משהו שהסערה של אתמול גרמה לו [מלבד חציית שלוליות אמתניות בגבורה רבה, עם מגפי HUNTER], זה מחשבות על שיער. או יותר נכון יהיה לומר על תסרוקות בשיער. שיער פזור זה נפלא, בוהמייני ואפילו נח אבל, כשהרוח נושבת קרירה ורטובה במהירות של 70 - 100 קמ"ש, פתאום הגומיה המיותמת נראת לך כמו חברת נפש והשיער הפזור הופך להיות לא פרקטי.


המראה שהתקבל אתמול, היה סוג של Beach Hair שאני לא נמנת עם החובבות שלו, אלא אם כן אני בדיוק נמצאת על חוף בתולי עם שמיים כחולים שמתמזגים עם הים הכוחל-ירוק, חול לבן ושמש בכתפיים. אתמול השמיים האפורים התמזגו עם האספלט ובמקום שמש בכתפיים, זכיתי לטיפות בגודל של פיל כל אחת, על הראש שלי. שלושים שניות עד שפתחתי את המטריה, ונראתי כמו המכשפה מהצפון.

יש שלושה מצבים לשיער שלי כשהוא אסוף:
1. צמת צד.
2. Top Knot- מסודר מאוד כמו שנראה באירוע של אסקדה או מרושל קצת יותר וגם גבוה יותר, כמו שלבשתי לתצוגה של גדעון אוברזון בשבוע האופנה.
3. קוקו - לרב גבוה.

שיעממתי אתכם?
אכן, שיעממתי גם את עצמי.



אני מרגישה שאני חייבת קצת פלפל לרפרטואר התסרוקות שלי אבל, אני לגמרי לא בטוחה לגבי הצבע הסגול. כאילו, זה נחמד והכל אבל...

אם להיות קצת יותר רצינית, ואני באמת מאוד רצינית ואפילו מוטרדת מעט, כי אני חושבת שבחורה בגילי שעובדת בעבודה משרדית ומידי פעם מגיחה לאירועים נחמדים, צריכה שברפרטואר התסרוקות שלה יהיה גיוון ותחכום. בכל זאת, צריך להזדקן בכבוד.
זה הרבה יותר קשה ממה שחשבתם.



בדיוק כמו שאני עושה בעזרתה האדיבה של ספוגית תוצרת סין
 הגעתי למסקנה שה- Top Knots כמו שאני עושה, הם חמודים ומתוחכמים מספיק ואין יותר מידי מה להתעסק איתם. לפעמים עדיף להשאיר את הדברים פשוטים, אתם יודעים.

אבל אולי אני צריכה קצת שידרוג בצמת הצד שלי?

← נגיד, ללמוד [תלמדי כבר מיראל, תלמדי! את עוד רגע יוצאת לפנסיה ואת לא יודעת איך קולעים צמה סינית?!] לקלוע צמה סינית.
← ולקשור אותה עם סוגר מעניין.

← או אולי לקלוע צמה רגילה ופשוט להפוך אותה למעין "גוּלגוּל" תחתון?




← אם לומר את האמת, אפילו את צמת הצד הפשוטה שלי, אני יכולה להפוך לקצת יותר מעניינת ופשוט לקלוע אותה "עקום" ולדלג על שלבים.
רק שלי אין כל כך הרבה שיער כמו לבחורה פה.



← ואולי לעשות ספייקם בגבות שלי גם?
אולי לא.

← מה שהכי הייתי רוצה שיקרה, זה שיהיה לי את הזמן בבוקר לקלוע צמה בחלק הקדמי של הראש, מהפוני ולקשור אותה יפה יפה מאחור.
בשלב זה, אני מוצאת בבוקר זמן להתלבש ולהתאפר קלות.


כל התמונות נלקחו מכאן

← אולי אני צריכה לזרום עם הרעיון של איפור אאוט, צמות פוני אין?
נראה לי קצת קשה ובכלל, אני לא בן אדם של פשרות, כידוע.

אני מתכננת להקדיש לזה עוד קצת מחשבה ולספוג את כל השמש שאני רק יכולה במהלך הסופשבוע, שהובטח שיהיה נעים ומותאם לאוהבי האביב.

אני אוהבת אביב.



4 תגובות :

  1. ראיתי את הפוסט שלך ונזכרתי בפוסט הזה:
    http://ulicam.blogspot.com/2012/01/animated-braid-gif.html

    השבמחק
  2. הכנתי ממזמן מדריך לצמת "דג",אבל אם את רוצה אני מוכנה בכיף להכין מדריך לצמה סינית :)

    הקישור:

    http://blossombutton.blogspot.com/2010/05/blog-post_11.html

    שיהיה יום נפלא,
    ניצן

    השבמחק
  3. כשהעמוד נטען ונחשף רק אזור המצח של הדוגמנית בתמונה הראשונה, לשניה קצרה חשבתי שעשית בלונד פלטינה. אני שמחה שלא :)

    תמיד ידעתי לעשות לעצמי צמה סינית בכל מיני צורות, אבל דווקא לאחרים לא ידעתי. עד שהאחיינית שלי התעקשה שהיא רוצה צמה כמו שלי. כנראה שתלשתי לה חצי ראש, אבל בסוף גם לה היתה צמה. זה לא כל כך מסובך, פשוט תופסים בכל פעם קווצת שיער ומוסיפים.

    השבמחק
  4. טל - איזה מגניב!

    blossom button - אני אשמח :)

    קרן - בלונד פלטינה זה ממש לא אני :) לגבי הצמה, כל פעם אומרים לי שזה רק להוסיף עוד קצוות שיער ועוד וכן הלאה. איכשהו, זה לא עובד. אולי זה קשור לסוג השיער שלי, לא יודעת. כשאני עושה את זה עפ"י ההנחיה הזו, זה נראה כאילו שיש לי קן על הראש וזה לא אסטטי בכלל. אוף.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...