6.2.12

ממתינה

אחרי כמה ימים של שמש מלטפת, שוב חזר האפור הזה שממש לא עושה לי. כן, כן תגידו "בלוגרית אופנה מתבכיינת שוב על מזג האוויר" - לא אכפת לי! אני שונאת אפרוריות מלנכולית שעושה לי בחילה. נראה לי רק הגיוני ללבוש בגדים עם צבעים בוהקים, להתאפר בצבעים בוהקים [קצת פחות] ולנסות לשבור את האפור הזה וזה בערך מה שאני עושה.

סריקה מתוך גיליון פברואר של המגזין GLAMOUR
מייבלין החליטו שזו הזדמנות מצויינת לרכב על גל ההצלחה המחודש של צלליות הקרם ולהשיק משהו משלהם גם כן. מבחינתי צלליות קרם זה קצת וינטאג', כי לי היו שתיים של קליניק כשהייתי בת 15-16 כשרק התחלתי להתאפר וגם זה היה רק ל"אירועים מיוחדים". הן היו בגוונים של ורדרד וחום בהיר שכזה והשתלבו נהדר ביחד. למען האמת, הן אפילו קצת מזכירות את שני הגוונים של צלליות הקרם של סופט טאץ'. עד עכשיו יצא לי להיתקל בצלליות קרם בצבעים רגועים יותר וגם אם זה היה כחול או ירוק, אז זה כחול-מושחר או ירוק-מושחר, מה שהופך אותם לסולידיים מעט יותר על העפעף.

עוד לא החלטתי סופית מה אני מרגישה כלפי צלליות קרם באופן כללי. כמו שאמרתי, מבחינתי זה קצת וינטאג'-ניינטיז אבל, ניינטיז זו תקופה נהדרת, אז...לא הייתי מתנגדת לזריקת צבע כמו זו של מייבלין.


סריקה מתוך גיליון פברואר של המגזין GLAMOUR


אני רוצה פאמפיקס כתומות בעפעפיים! פחות סגול, יותר כתמתם, כן.

בגדול, אני רוצה שיגמר מזג האוויר המטופש הזה, שגורם לי לכאבי ראש ומצבי רוח.
תודה ושלום.



3 תגובות :

  1. את ממתינה למשהו שווה, הצלליות האלה הן אליפות. ראיתי סוואטצ' של הצללית הכתומה והיא מעלפת. הצללית הסגולה לעומת זאת היא דווקא הכי פחות מוצלחת בכל הסדרה.

    השבמחק
  2. מזג האוויר הזה יבש, אבל כיפי. לא רוהצ שהשמש תחזוק בשיאה. ביום שבת זה היה מספיק :)
    הצלליות מדהימות, אבל אני ממש לא בחורה של כתום. בעצם, ניראה..

    השבמחק
  3. אני חייבת כבר קצת צבע! איכסה על כל האפור הזה. איכסה!

    השבמחק