12.2.12

טיול שופינג

יש לי המון מה לעדכן ולשתף ובכלל, זו תקופה ממש טובה. מעין תחילתו של אביב, למרות שהוא רחוק, על כל המשתמע מכך.
אבל לפני כל העדכונים, סידרתי לכן אחלה של סיבוב באזור דיזנגוף סנטר בתל אביב.
שימו ♥

תתחילו את הסיבוב שלכן ברחוב קינג ג'ורג' כאשר תקפצו  לחודש של האהבה ב"שומייקר"!
מה זה אהבה...טירוף חושים.
שם תמצאו את כל נעלי החורף והקיץ משלושת העונות האחרונות במחירים של 300 - 490 שקלים.
הטירוף הזה ימשך שושים ושלושה ימים ויסתיים ב - 13.3!



בנוסף, יהיו גם ארבעה מבצעים מתחלפים, כך שכל שבוע תזכו להנחה של חמישים שקלים נוספים. למשל, מי שתבוא לחנות עם אמא/חברה וכן הלאה.
הכי טוב שתתעדכנו בפייסבוק.



איפה זה קורה?
רחוב קינג ג'ורג' 20, תל אביב

אחרי שתקנו נעליים, תצעדו קצת וכבר תהיו קצת רעבות ותרצו לנשנש משהו קטן וגם להשלים את הלוק עם תיק תואם. מכירה אתכן, יודעת בדיוק איך המוח שלכן עובד.
שלי עובד בדיוק כך גם כן.

תגיעו לסטודיו של "מדוזה" בשביל להתפנק בשלל הנחות וכמובן, לנשנש שוקולדים בצורת עגילי מדוזה [עד הולנטיינס דיי, כולל, כמובן.].



אחרי שתנשנשו קצת שוקולדים, סביר להניח שתתחילו להזיל ריר על הסלים מדוזו.
מסוג התיקים שהכרחי להזיל עליהם ריר.
ברמת החובה.



איפה זה קורה?
רח' דיזנגוף 110, תל אביב.
בחצר.

ומה אחרי זה?
תמשיכו על דיזנגוף, תשתו קפה טעים וחמים ב"קפה מיכל" ותחזרו לביתכן סמוקות מאושר.


3 תגובות :

  1. לפחות פעמיים בשבוע אני עוברת שם ואף פעם לא זוכרת להיכנס למדוזה. בהחלט צריכה ללכת, יש לי כבר רשימה....

    השבמחק
  2. אני הייתי ממשיכה בדיזינגוף למקום הזה של הארטיקים החדש. שכחתי את השם שלו אבל כשעברתי שם עם הרכב זה ממש ממש קרץ לי. מקווה לעשות את הסיבוב הזה בקרוב!

    השבמחק
  3. I love the 2nd pair of shoes!! Exactly the style I'm craving for right now! Sadly I'm on a shopping diet now... buti'm always enjoying a nice eye candy! :)

    Bisou,
    Morgane from The LeopardLegs

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...