19.2.12

שחררי את הקוקי מונסטר שבך


התמונה צולמה בקומה העליונה במגדל דיסקונט | תל אביב
היום: חמישי ערב.
המטרה: להגיע לחתונה. לא של עצמי חלילה, של חברה.
המצב הפיזי: אחרי 39 מעלות חום.
הלבוש: שמלה שנלבשה זו הפעם השלישית ובכך החזירה את ההשקעה ומעליה מעיל ארוך ואלגנטי. נעליים, אקססוריז ואיפור תואם, כמובן.

החלק האחרון, זה שגורר אחריו לבישת מעיל הוא החלק הטריקי בכל הסיפור הזה. 
בתור חובבת צבעים היסטרית, כזו שעד גיל 18 היו לה שלושה פריטים בצבע שחור בארון, אפשר למצוא בארוני כל צבע שרק תחשקו בו. בתחום המעילים הארוכים, אפשר למצוא אצלי לא אחד, אלא שני מעילים בצבע אפור [אחד קליל יותר והשני חמים במיוחד], מעיל בצבע קרמל וכמובן, מעיל ירוק.
מה עושים כשהלבוש מחייב מעיל צמר שחור, איכותי ואלגנטי כדי להשלים הופעה מכובדת? 
מתחילים ליילל על כל הבית, זה מה שעושים. 
אחר כך לובשים מעיל וינטאג', כזה שהיה של סבתא ונשבעים שהולכים לקנות מעיל צמר ארוך ושחור כבר בשבוע הבא.

למה כל ההקדמה? 
כי אני מאוהבת בצבע חדש. 
אמנם, הוא לא באמת חדש והוא אפילו די עתיק, אבל הוא די חדש עבור המלתחה שלי.
לא, הוא לא שחור כפי שהיה מתבקש בעקבות הפתיח הארוך שלי אלא, כחול-קובלט.

בימים קרירים מצאתי את עצמי שולפת צעיף של זארה בצבע הזה בדיוק, ארוך ורחב ובגדול כזה שנראה כמו תאונת סריגה ומתעטפת בו בהנאה גדולה. מלבד הפרקטיות של הצעיף עצמו, מהר מאוד התאהבתי בצבע שלו. בתוך כל האפרוריות, המגעילה אם יורשה לי, של ימות החורף הצבע הוא זה שגורם לי להרגיש קצת יותר טוב. הכחול-קובלט הוא לא פחות מצבע ממכר, שאני מסוגלת להסתכל עליו שעות על גבי שעות ובכל דקה הוא יראה לי יותר ויותר יפה וכובש. 


הצבע הזה הופק לראשונה ממלחים של קובלט [יסוד מתכתי Co] ואלומיניום ואפשר למצוא אותו בציורים הכחולים על החרסינה הסינית מהמאה ה-17, למשל. אז להגיד שזה צבע חדש ממש אי אפשר אבל, להכניס אותו למלתחה לקראת האביב זה ברמת המאסט מבחינתי.


יש לי כל כוונה לשלב את הצבע הזה גם באיפור שלי.  ל- Soft Touch יש עפרון עיניים אובלי 3 ב-1. כלומר, הצורה של העפרון מאפשר להשתמש בו כעפרון דק, איילינר וצללית. הצבע הזה שלט כבר באביב-קיץ לפני שנה אבל, איכשהו יש לו התעוררות מחודשת וזה שאפשר לשלב אותו גם באיפור, עושה לי את זה לגמרי.

מחיר: עפרון 89.99 שקל | מחדד 29.99 שקל ועד סוף פברואר ב - 9.99 שקל

לי יש את ה - Electric Blue מספר 712 באדיבות החברה, ואני לא מצליחה להתאפק עד האביב ולובשת אותו כבר עכשיו.


נראה לי שהבהרתי את עצמי לחלוטין בכך שאני הולכת להכניס את הצבע הזה לחיי מעכשיו ועד עולם. אני אומרת שבכל זאת כדאי להיזהר ולשלב פריט אחד בצבע כזה או לאמיצות שבנינו ללכת על טוטאל לוק בכחול-קובלנט ולהסתכן להראות כמו קוקי מונסטר.


קצת השראה לעכשיו, כשעוד קריר.

תמונות: streetfsn | מדוזה


וקצת השראה לאחר כך...כשיתחמם.
אמן.


תמונות: streetfsn | who what wear

כל שנותר לי הוא להצטייד בחולצה אוורירית ומכנסיים בצבע קובלט, שילבשו בנפרד אבל יזכו לחשיפה מירבית בתקופה הקרובה וגם בזו שתבוא אחריה.

שבוע טוב ♥

4 תגובות :

  1. זה ללא ספק אחד הצבעים היפים ביותר. הוא כל כך עמוק וצבעוני. מרענן אאוטפיטים חורפיים וקיציים כאחד. מחכה כבר לראות את המעיל המדובר בכבודו ובעצמו. בטוח מרהיב...

    השבמחק
  2. גם אני אוהבת את הצבע המרהיב הזה! מיוחד, לא כבד כמו הרויאל, מגיע לו הכבוד.
    מחכה לחולצה ולמכנסיים.

    השבמחק
  3. אכן עושה חשק לאביב, בעיקר אחרי היום הקפוא שהיה היום.
    מתי ניראה אותך בכחול?

    השבמחק
  4. זה צבע מדהים ביופיו, והתמונות שהבאת מעוררות השראה.
    לשמחתי יש לי כמה פריטים בכחול קובלט בארון הקיצי, ואני ממש מחכה כבר ללבוש אותם.
    הקלאץ' מדוזה הזה עושה לי חשק עצום!

    השבמחק