20.2.12

גלוסיבוקס פברואר - מחשבות


הגלוסיבוקס של פברואר מצאה את עצמה בביתי, עם שליח של רשות הדואר, מספר דקות אחרי שכתבתי על הקיר של גלוסיבוקס ישראל בפייסבוק, שעוד לא קיבלתי את שלי. 
אלוהי המרפי...

אני מזכירה, שלא נכחתי בהשקה של הגלוסיבוקס בינואר ונרשמתי לשירות כמו כל אחת אחרת. 

לא יודעת למה, אבל כנראה שמראש לא התרגשתי מספיק, כי מיד אחרי שקיבלתי את הקופסא לא פתחתי אותה אלא, הלכתי להביא את המצלמה. אולי זה קטע של בלוגריות...?



עד כאן, הכל היה נפלא. הקופסא הורודה הייתה מהממת והכל היה עטוף וקשור בפפיון, ממש כמו שהייתי רוצה שזה יהיה. בברכה זכיתי לדעת שקיבלתי מוצרים שאמורים לעטוף אותי בחמימות ידה ידה ידה...לכבוד הולנטיינ'ס ולכבוד הקור המקפיא שפקד אותנו בימים האחרונים.
עוד נכתב, כי קופסת מרץ תהיה הקופסא לכבוד חג הפסח [ולא קופסת אפריל, כפי שחשבתי] ובה צפויים להמצא מוצרים שכולם "התחדשות ופריחה" והכל, במטרה לעזור לנו להחליט מהם המוצרים הנכונים עבורינו לאביב.


אז מה בפנים?
מאחורי הגלויה אפשר למצוא את הפירוט על המוצרים ומחירם בקניית מוצר בגודל מלא. 





■ סבון שמבוסס על שמן של SABON בריח הדיפולטי של פטצ'ולי-לבנדר-וניל בגודל 125 מ"ל
■ צללית של LIFE מספר 311
■ שפתון של לוריאל Universal Lip Glow - שפתון עדין להדגשת הצבע הטבעי של השפתיים, כך כתוב.
■ דוגמית של מסכה לשיער עבה ופגום של WELLA - בגודל 25 מ"ל
■ דוגמית של מסכת לחות לפנים של   AHAVA - בגודל 20 מ"ל
■ דוגמית של בושם - Versace - VANITAS - בגודל 4.5 מ"ל

אני יכולה להגיד חד משמעית שלא התאכזבתי. אני חושבת שהמילה שתתאר בצורה הטובה ביותר את מה שהרגשתי היא עלבון. כן, נעלבתי. 
מדובר בשישה מוצרים - ואני אקרא להם מוצרים, אפילו שרובם דוגמיות כפי שידעתי שיהיו - שלא מצדיקים את המשך המנוי שלי לקופסא.
את הסבון אני מכירה ומשתמשת, הדוגמית של הבושם באמת נחמדה אבל יש דוגמיות של 7 מ"ל ולא 4.5 מ"ל, שהייתי שמחה יותר לקבל. גם השפתון נחמד ואני ידועה כחובבת השפתונים שמדגישים את הגוון הטבעי של השפתיים ומאוהבת קשות באלו של מאדינה מילאנו. 
לגבי מסכת הלחות של AHAVA אין לי מה לומר מלבד זה שאני לא זקוקה לאחת כזו, בדיוק כמו ששיערי אינו עבה או פגום ולכן, אני גם לא זקוקה למסכה לשיער של WELLA. את הפרטים האלה מסרתי בשאלון שמילאתי, טרם הזמנת הקופסא ונראה לי הגיוני שתהיה התחשבות בהם.

אז למה בכל זאת נעלבתי? 
בגלל שההרגשה הכללית שהתקבלה אצלי היא, שנזרקו לתוך הקופסא כמה דוגמיות חינמיות שהתקבלו מהחברות השונות לכדי הרכבת קופסא שניתן לגבות עליה לא פחות משישים שקלים. העלות של השפתון בלבד גבוהה מסכום זה ואם ניקח בחשבון את מבצעי ה - 1+1 שיש בפארמים ונחבר את מחיר הצללית עם זה של השפתון - עדיין עלות הקוספא משתלמת. ועדיין, אני מרגישה את מה שאני מרגישה. אולי זה כי לא התחשבו בשאלון שמילאתי וקיבלתי שני מוצרים שאין לי כלל שימוש בהם ואולי זה כתוצאה מכך שכלל לא תיאמו איתי את הגעתו של השליח ובמקרה הייתי בבית באותו בוקר לקבל את הקופסא. 
בכלל, ההתנהלות הכללית של גלוסיבוקס ישראל אל מול הלקוחות כפי שעולה מעמוד הפייסבוק של החברה, ההחלטה לשלוח את הקופסאות על ידי שליחים עד הבית ברגע האחרון ללא תיאום מול הלקוחות ושאר הדברים שתיארתי שנוגעים לי באופן אישי [המוצרים הלא רלוונטיים], מעידה על חוסר ארגון וכמעט חפיפניקיות שאו כה אופיינית לנוף הישראלי.

גלוסי, יחסינו לאן?
התלבטתי קשות מה לעשות הלאה, האם לבטל את המנוי או להמתין ולתת צ'אנס נוסף. החלטתי, לתת הזדמנות נוספת לקופסא של מרץ, שכן זו הקופסא שאמורה לחגוג את חג האביב וכולי תקווה, שחגי ישראל יהיו מפנקים יותר מאלו הבינלאומיים [ולנטיינ'ס הוא סוג של לאומי, לא?].
 
**בעקבות ההודעה האחרונה, שמחיר הקופסא יעלה ל - 75 ש"ח החל מקופסת חודש אפריל [קופסאות מרץ אזלו], אני חושבת שיש מקום להקדיש יותר מחשבה לנושא. אמנם הובטח, כי לקוחות שנרשמנו כבר יקבלו גם את קופסת אפריל במחיר הקודם של 59.9 ש"ח עד להודעה החדשה, הרי ברור שיש כאן התנהלות בזיונית של החברה כלפי לקוחותיה.
מה אתן חושבות על הגלוסיבוקס של פברואר ועל השירות בכלל?

17 תגובות :

  1. אני איתך יקירה.
    יש משהו כל כך מקומם בהתנהלות שלהם מול הלקוחות. נתחיל מכך שבעת ההרשמה נכתב שהקופסא תגיע במחצית פברואר. היום כבר ה-20 ועדיין לא קיבלתי את הקופסא, ובחודש שנשארו בו רק עוד 9 ימים (וגם זה בחסד כי בדר"כ יש רק 28...) מחצית זה בטוח לא..
    דבר שני, הבילדאפ שהם יצרו אצל לקוחות כמוני וכמוך על קופסאת פברואר מיוחדת, מפנקת ויוקרתית. המ. לא.
    ניחא אהבה (הם באמת איכשהו נחשבים בעולם חברה ממש שווה ואנשים שאני מכירה מזמינים את המוצרים במיוחד) אבל לייף?? לייף??? באמת?
    אח"כ יש כמובן את עדיין הדוגמית. בפרסומים שלהם הם טענו שהם לא הולכים לשלוח דוגמיות אלא "גודל מוקטן" - כנראה אצלם דוגמית זה גודל ממש מוקטן, וכשמישהי התלוננה בפייס שלהם על כך שהיא קיבלה דוגמית של בושם של גבר (?!) היא קיבלה את התשובה ההו-כה-מעצבנת: קיבלת 5 מוצרים, הדוגמית היא בונוס, תני אותה לידיד או לאבא. וטפ?!
    וההעלאה של המחיר?? עוד יותר מקומם. זה לא בגלל שהם הולכים להעלות את הרף של המוצרים, אלא בגלל הוצאות תפעול, מה אני אשמה שהגעתם למסקנה שאתם לא יכולים לעמוד במשלוח רגיל?
    למרות כל זאת גם אני החלטתי לתת להם צ'אנס להוכיח את עצמם במרץ, אבל בוא נגיד שבשלב הזה ידי קלה על כפתור הביטול.

    השבמחק
  2. לגבי הקופסא עצמה אין לי מה להגיד. זה הגיוני שבסוג כזה של עסקת הפתעה לא הכל יתאים למרות כל התאמה כי בסך הכל מכינים משהו כמו 6 סוגים של קופסאות ולא מתאימים לכל אחת קופסא.
    אבל אני באמת לא מבינה למה להעלות את המחיר ל-75 ש"ח.
    מה בדיוק אמורה להיות הסיבה? אני הייתי מבטלת רק בגלל זה.

    השבמחק
  3. משום מה, המערכת לא מזהה את כתובת המייל שלי ולא מאפשרת לי להכנס ולבטל את השירות.
    אני מתחילה לכעוס מאוד. מאוד, מאוד.

    השבמחק
  4. אני מתחילה לחשוב שכולם קיבלו את אותה הקופסא ... אני ראיתי את אותם מוצרים אצל שלוש בנות כבר

    השבמחק
  5. oof, I'm completely with you!
    Like Tal I still didn't receive the one of february, I mean, it wasn't supposed t be here for Valentine's Day??
    Plus rising the price, no way, I'm gonna cancel my subscription!

    I all the country there're doing the glossybox, it's the 1st time I hear about bad customer service... Well, I shouldn't be that surprised it's here!! Sometimes, this country is driving me crazy! :)

    Bisou,
    Morgane from The LeopardLegs

    השבמחק
  6. אני מסכימה איתך לגבי המוצרים שלא מתאימים. גם לי המסכות מאוד מיותרות מאחר והן לא מתאימות לסוג השיער שלי או לסוג העור. זה ממש מעצבן ששליש מהמוצרים צריכים לעבור הלאה.
    אני ביטלתי אתמול, עוד לפני שהודיעו על הייקור. ואגב, עדיין לא קיבלתי את חבילת פברואר. עדיין ממתינה...

    השבמחק
  7. אני הייתי מאלה שהתלבטו קשות אם להרשם כי ההייפ של קופסת פברואר הוורודה אכן התחיל להשפיע עלי אבל בהיות סופר ביקורתית כלפי מוצרי טיפוח החלטתי להמנע ומרגע שראיתי את הקופסאות שהתקבלו בבלוגים השונים אני מרוצה במיוחד מההחלטה שלי.
    אין ספק שזה לא שווה את המחיר. דוגמיות אפשר לקבל בכל מיני הזדמנויות ואם ממילא מקבלים מוצרים שלא מותאמים לך כבר עדיף לנסות מוצר במחיר השקה וזהו (אחרי בחינה של החומרים, הריח וכו' וכשהוא עונה על צורך - גם אם הצורך הוא דחף בלתי נשלט לשפתון חדש למשל).
    ההתנהלות הקלוקלת, שאת לא הראשונה שאני שומעת ממנה עליה, רק מוסיפה שמן למדורה.
    מחכה לדיווח שביטלת את המנוי למיזם הנצלני הזה..
    (קוראת אדוקה אך אנונימית)

    השבמחק
  8. במהלך כל היום לא הצלחתי להתחבר לאתר כדי לבטל את המנוי. שלחתי להם מייל, בינתיים ללא מענה.
    מחר אני אעבור לטלפון.
    כמה חבל שככה זה נגמר.

    השבמחק
  9. טוב את בטח שמעת מה דעתי על קופסת פברואר ושירות לקוחות שלהם... חבל זה היה יכול להיות כל כך טוב...

    השבמחק
  10. אני התעצבנתי והרגשתי מרומה. זה הכל חוץ מיוקרתי. ועוד לשמוע שיש בנות שקבלו את הפריימר זהב של גרליין... יאללה יאללה אני כבר בטלתי. בטלפון הם אמרו לי שהם עדיין בהתארגנות מול החברות, אמרתי להם שהם כבר לא אמינים בעיניי. מספיק לי פעם אחת שעושים ממני צחוק. אגב, הם אמרו מראש למיטב זכרוני שבחבילה הראשונה הם לא יתחשבו בשאלון שמילאנו.

    השבמחק
  11. שמעתי על הרעיון באיחור דיי אופנתי, אני חייבת לציין שהוא נשמע משתלם ומבטיח, אבל מהתגובות שאני שומעת עד עכשיו זה באמת מאכזב. אני חושבת ששווה לתת להם הזדמנות לתקן את הטעויות שהם עשו ועל כך הייתי מוחלת להם (מן הסתם יש הרבה יותר טעויות בהרצה מאשר בהמשך). עם זאת העלאת המחיר מקוממת, וגם אם חשבתי להצטרף בעבר עכשיו אני בטוחה שאין לי סיבה לעשות זאת. 75 ש"ח בחודש זה הוצאה חודשית לא קטנה, ומאוד משמעותית בהתחשב בכך שכמעט את כל המוצרים את יכולה לנסות בצורה כזו או אחרת ברשתות הפארם לפני שאת קונה.

    השבמחק
  12. נגה, אני לגמרי מסכימה איתך שהתוספת של 15 ש"ח עושה שינוי שהופך את המחיר למשמעותי. אני לא מרגישה צורך להוציא 75 שקלים [ולמען האמת גם 60 שקלים] על מוצרים שמגיעים בגודל של דוגמית פיצפונת. אני מעדיפה לקנות שפתון של מאק בסכום הזה פעם בחודש ;)
    ולמי שמתעניין אם ביטלתי את המנוי, אז לא! כי לא עונים לי במייל/טלפון/פייסבוק והאתר לא מזהה אותי כלקוחה רשומה. שישו ושימחו!

    השבמחק
  13. קיבלתי את הקופסה היום...
    מסכימה בהחלט עם מה שכתבת! בחישוב כלכלי הקופסה מחזירה את ההשקעה, אך בכל זאת לא יכולתי שלא לחוש בעלבון
    ואם את חשת בעלבון- מה תאמרי על זה:
    אני בכלל לא קיבלתי את הבושם של וורסאצ'ה! התלוננת על 4.5 מ"ל?
    אני קיבלתי בושם 1 מ"ל- של גברים!!!
    כן כן- ריח של גברים, "צ'ופר לבן הזוג"
    כאילו מה אתם רציניים?!?!?!
    פשוט לא הוגן!
    וגם אני קיבלתי את הצללית של לייף ולא את הפריימר של גרלן/ברונזר כמו ששמעתי בחלק מהקופסאות האחרות...
    לייף זה ממש בדיחה.. ואי אפשר להתעלם מהניחוח הישראלי מדי והלא יוקרתי של הקופסא- לייף, אהבה וסבון של פעם...
    בקיצור.. מרגיז מרגיז מרגיז!

    השבמחק
  14. רק היום קיבלת?! זה לכבוד ולנטיינס של 2013 אני מניחה. כאלה חוצפנים!
    שמעתי על הדוגמית של הבושם לגברים, זו ממש בדיחה גרועה, ממש.
    לי לקח הרבה זמן להשיג את השירות לקוחות שלהם אבל, בסוף הצלחתי וביטלתי את מרץ. גם אם הם יבריקו במוצרים מגניבים בקופסאות הבאות, אני מעדיפה שלא יהיה לי שום קשר לחברה שמתנהלת כ"כ לא יפה עם הלקוחות שלה ומה גם, שאני תמיד יכולה ללכת לבקש דוגמית או לרכוש את המוצר עצמו אם ממש ממש בא לי.

    שלא נדע עוד צער :)

    השבמחק
  15. הם באמת חוצפנים
    לי אישית לא יצא להתנהל מול שירות הלקוחות שלהם אז אין לי תלונות לגבי העניין הזה...

    החלטתי לא לבטל את קופסת מרץ בתקווה שהם ישמעו את התלונות שיש על הקופסא הנוכחית וישתפרו
    אם לא אהיה מרוצה מקופסת מרץ בטוח שאבטל...
    אני מחכה חודש כדי לקבל בדואר הפתעה נעימה וכיפית, ולא ערימת זבל קמצני...

    השבמחק
  16. את יודעת, כל עוד זה היה "בתמונות" אצל אחרות...זה היה ניראה רע...אבל כשקיבלתי היום...את הקופסא, זה באמת היה לא ראוי.

    לא משנה שלא קיבלתי תשובה מגלוסיבוקס, לא משנה שלא עמדו בהבטחה...בהחלט לא ראוי.

    ביטלתי, לא חוזרת ליבדוק אפילו מה ממשיך שם.

    לא יאומן איך לוקחים מוצר שיכול להיות כל כך מקסים והופכים אותו לעוד משהו חובבני, עם שירות רע, ושלא עומד בשום סטנדרט בין לאומי.

    השבמחק
  17. עזרמת זבל קמצני - זו הגדרה הולמת בעיני.

    השבמחק