22.2.12

דברים ש[לא אני] ניסיתי

קורה לא מעט, שמגיעים אלי מוצרים שלא רלוונטיים לקבוצת הגיל שלי, סוג העור שלי, סוג השיער שלי וכן הלאה. אני מעבירה אותם לבני משפחה, חברים וחברות בשמחה ובדילוגים ובסופו של דבר יוצא שכל הצדדים מרוצים.

החלטתי בכל זאת, להביא כאן סקירה קצרה של כמה מהמוצרים וההתרשמות של השפנפנים של הבלוג.
מה?! שפנפנים זה חמוד!

תחילה, אמא שלי היקרה קיבלה להתנסות את Rejuvenating Serum Extraordinaure ה-  מסדרת Youth Code מבית לוריאל לעור בוגר.


הבטיחו ש... תהיה תחושת לחות מירבית כבר אחרי המריחה הראשונה. לאחר שימוש של חודש ימים, העור הופך למלוחלח יותר, פחות מדולדל ונעים למגע.
אמא, קיימו?
אמא, שלא נמנת עם חובבות הסרומים, אומרת שאחרי המריחה הראשונה הייתה בהחלט תחושה מאוד נעימה והיא מיד יכלה להרגיש בהבדל. עבר יותר מחודש וכן, אמא מרוצה. העור מרגיש לח יותר ונעים למגע. בניגוד לסרומים אחרים, הפעם ישנה תחושה שהסרום נספג היטב בעור ולאחר מריחת קרם הלחות, מאפשר ספיגה טובה יותר גם של הקרם.
תובנות נוספות: האריזה לא דומה ל....?
מחיר: 229.9 שקל

"לחות קלילה על בסיס מים" של נטורל פורמולה דווקא נראה לי כמו מוצר שאני יכולה לנסות ולפנק איתו את קצוות השיער שלי שמידי פעם מתעייפים. ניסיתי וראיתי שבאמת, החומר נספג בצורה אופטימלית ולא משאיר על השיער שמנוניות או מראה מעין רטוב ולא ברור. הבעיה שלי הייתה, הריח.


מי שעוקב אחרי הבלוג מספיק זמן יודע, שאני רגישה באופן מוזר כמעט, לריחות. הריח של נטורל פורמולה, הוא ה-ריח הזה שיש לאנשים ששמים "חומר" על השיער וזה בדיוק אותו הריח שאני זוכרת עוד מבית הספר. למה זה בעיה? כי אני לא מסוגלת להריח את הריח הזה על עצמי, הוא חזק לי מידי.

לא הייתה ברירה, הקרם עבר לחברה! [בהמשך, תראו התפרצות נוספת של הצורך שלי לחרוז ספציפית היום].
החברה חיה ממש טוב עם הריח  והאמת שאני לא מריחה את זה עליה כמו שאני מריחה את זה על עצמי [ומתחרפנת].
הבטיחו ש...לחות על בסיס מים לא מכבידה על השיער ומאפשרת לו תנועה חופשית. פוף.
קיימו? כן, שתינו אומרות שכן. אני עם השיער החלק והיא עם התלתלים ושתינו הרגשנו שהמוצר עושה את מה שהוא מבטיח רק שאני נגד הריח והיא נמנעת.
תובנות נוספות:  "מיראל, מה כל דבר ריח, מה?"
מחיר: היכרות 19.9 שקל ל 400 מ"ל. שווה.

תמונות: יח"צ

ועכשיו, תפילת יום רביעי!

תפילת יום רביעי/ מאת: מיראל דושנסקי
יום רביעי היקר, 
אתה יודע שאתה היום המיותר. 
אני גורמת לך להרגיש לא רצוי ואתה, ממשיך להגיע 
ולי, אין בכלל סיכוי. 
יום רביעי היקר, אחריך יגיע יום חמישי
ואומרים, שהוא יהיה יחסית קר. 
יום רביעי היקר,
תסתיים כבר ואז יבוא מחר.  



4 תגובות :

  1. תפילת יום רביעי שלך הפילה אותי לרצפה ולא יכולתי שלא להגיב!
    איפה החבאת את המשוררת המוכשרת הזאת ??

    ובמילותייך - שיסתיים כבר ואז יבוא מחר! :)

    השבמחק
  2. את מצחיקה עם תפילת יום רביעי הזאת...
    דווקא אני אוהבת את יום רביעי כי הוא מבשר את יום חמישי.
    איך מממשים את ההנחה ל"כיסים"?

    השבמחק
  3. אני הייתי מעדיפה שחמישי יגיע אחרי שלישי :) סוג של סטארטאפ!
    לגבי ההנחה, פשוט תגיעי לחנות של "כיסים" בת"א או בהוד השרון ותגידי שאת קוראת של פלאפל פאשן, מה שמקנה לך 10% הנחה :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...