23.2.12

נייקי גלאם



בלופט ענקי במתחם התחנה, התקיימה הצגת קולקציית הקיץ של נייקי. בשנים האחרונות אני מוצאת את עצמי פחות ופחות לובשת בגדי ספורט ביומיום ועדיין, אני מוצאת את עצמי מחפשת בייסיק איכותי, כזה שכיף לרבוץ איתו בבית אבל גם לא פדיחה לצאת איתו לרחוב במידת הצורך.




אז אולי הלוק שלי פחות ספורטיבי בהגדרה, אבל אני עדיין מאוד אוהבת ללבוש חולצות T מגניבות וסניקרס. כן, מאוד מאוד אוהבת סניקרס!

בארץ, נייקי מתמקדים יותר בלבוש והנעלה מתחום הכדורגל, הריצה ועכשיו גם בכדורסל ומביאים את קו האופנה של הרשת ולא רק את קו הספורט. מצאו חן בעיני במיוחד, חולצות ה - T בגלל הסיפור שעומד מאחורי כל אחת מהן. כל כיתוב או כל תמונה - יש מאחוריו סיפור וזה מה שהופך את החולצות למיוחדות. את ההודי'ס או הקפוצ'ונים אם תרצו, תמיד אהבתי ואני חושבת שמדובר בפריט שהוא בייסיק לגמרי. חייבים אחד כזה איכותי בארון לאותם הימים שרק רוצים לזרוק סקיני ופלאטס, עם חולצה לא מחייבת.





נעלי הקורטז של נייקי הן פיסת היסטוריה נחמדה.
במיוחד כשהיא מגיעה בגווני הורוד.



גם בין הנוכחים באירוע היה אפשר למצוא קצת פאשן וגלאם, לשמחתי הרבה. שימו לב, לגברת אנונימית בעלת התסרוקת המגניבה.



אכן, יש פה כתב אופנה שלובש גטקס ומעליהן בוקסר אדום. המנומר שלט בין הנוכחים - בין אם הוא היה על ספי ובין אם על מוזמנים אחרים. גברת אחת, שאני לא מכירה לצערי, הפתיעה אותי כשחשבתי שעל רגליה יש לא אחרות מאשר מגפי הטאלון של ann demeulemeester [לכתוב את זה גם בעברית?] מחורף 2008. טעיתי, הן אולי דומות, אבל העקב מסגיר שאין המדובר בזוג המדובר.
העיקר הכוונה....



וזו אני כפי שספי צילמה אותי מצלמת את הקולקציה שעוצבה בהשראת נבחרת ברזיל בכדורגל. התלבשתי מאוד קז'ואל ואולי אפילו סתמי אבל מאוד נח.


אאוטפיט: ג'ינס LEVI'S | חולצה Cheap Monday | ג'קט SPRNGFIELD | צעיף GAP | תיק וינטאג' סבנטיז

ועכשיו, בא את נעלי הקורטז בורוד יותר מאי פעם.
מה עושים?


7 תגובות :

  1. I love pink slippers.
    Greetings friend

    השבמחק
  2. ממש אהבתי את האאוטפיט והוא היה ממש לא סתמי, דווקא יותר אביבי ומגניב ובאמת שהיה כיף.

    השבמחק
  3. התיק המנומר ניראה כל כך יפה, מעניין מאיפה הוא.
    דרך אגב אני ממש אוהבת את הבלוג שלך :)

    השבמחק
  4. vicen - thank's! ♥

    sefi - אני מתלבשת ככה ביומיום אז זה מרגיש לי סתמי, כי לא התאמצתי :) היה מוי כיף.

    Michal - התיק נראה לי קצת זארה, אולי? לא יודעת.
    תודה רבה! הבלוג אוהב אותך גם ;)

    השבמחק
  5. גאפ האלה פשוט אלופים בצעיפים, למות מהם. הם הופכים כל תלבושת פשוטה ונעימה למקסימה ובנוסף הם רכים רכים.

    השבמחק
  6. לפני חודש בערך גיליתי את הבלוג שלך, ואני חייבת להגיד שאני ממש אוהבת אותו..:))

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...