26.2.12

תובנות בבקבוק לק

 עוד כשהייתי בתיכון, המלתחה שלי הייתה מחולקת לשניים: בגדים ליומיום, כלומר לבית הספר ובגדים ליציאה. איי קיד יו נוט! בגדים ליציאה! יאמר לזכותי, שאכן בסופי שבוע של כיתה י"א - י"ב הייתי יוצאת כאילו אין מחר ואפילו היום, מילים כמו אזימוט, לילינבלום 25, אורן טופט, המוסד ועוד מעלות אצלי זכרונות נעימים. אחרי שהשתחררתי, שמתי לב שהמלתחה שלי הפסיקה עם החלוקה ושכל מה שלבשתי ביומיום, לבשתי גם לבילויים. כמה שנים אחר כך והנה שוב, המלתחה שלי מחולקת אפילו עוד יותר, לבגדים לעבודה, בגדי רביצה/ספורט [תלוי במצב הרוח] ובגדים לאירועים. לא רק שהמלתחה שלי עברה חלוקה, שמתי לב שגם האיפור שלי והלקים שלי מתחלקים לגווני חורף וגווני קיץ. זה אולי נשמע רגיל לחלוטין לחלקכן אבל, אני אף פעם לא חשבתי שיגיע היום שבו אבחר שלא ללבוש צבע ורוד בוהק על ציפורניי ביום חורף סגרירי.


JA-DE | CRYSTAL GLOW | No. 445 | Metallic Moments
 הלק הזה של ג'ייד שכב אצלי בארונית הלקים כחודש ימים ולא יכולתי למרוח אותו. כל פעם הייתי לוקחת אותו, מסתכלת ומחזיקה בחזרה. מכל האפרוריות הזו שהייתי פה לפני כמה שבועות, הרגשתי שאני חייבת להכניס צבע לאאוטפיטים שלי וכמה שיותר.

אתמול, דווקא ביום אביבי כמעט, החלטתי לתת ללק הזה את הצ'אנס שמגיע לו והנה התוצאה.



התחלתי לחבב אותו אפילו יותר אחרי שהסתכלתי בתמונות. הפורמולה שלו נעימה, השכבה הראשונה נתנה כיסוי מאוד דליל אבל, השכבה השניה הביאה לאטימות מדוייקת.  הצבע האפור הכהה עם הניצנוץ המטאלי הופכים אותו לקליל יותר מאשר סתם לק אפור כהה.

כנראה שאין ברירה והצ'יינה גלייז - שעשו עלייה לארץ הקודש ויימכרו תמורת 55 שקלים בחנויות המובחרות - יאלצו להמתין לכך שהשמש לא רק תזרח אלא, גם תחמם קצת יותר.


China Glaze - Flip Flop Fantasy | China Glaze - Lemon Fizz
הצבעים המדהימים האלה שעושים לי חשק לפונץ' בננה, ים, שמש ופדיקור בוהק מחכים לי בסבלנות.

 גילוי נאות: שלושת הלקים נשלחו אלי מהחברות


 שבוע טוב ♥

2 comments :

  1. יפה המטאלי של ג'ייד, מזכיר לי לק ישן של מאק שאני מאחסנת אי שם.
    הפליפ פלופ פנטזי הוא לק מושלם לפדיקור, הפורמולה שלו היא מהגיהנום. את הלמון פיז רציתי לאהוב, אבל הוא לא מתאים לגוון העור שלי, יש לי תחושה שעלייך הוא יהיה יפה

    השבמחק
  2. אני גם חשבתי להשתמש בפליפ פלופ לפדיקור, בתקווה שממש בקרוב. הלמון פיז יכול להשתלב יפה עם הצהבהבה שבי. אני עדיין מעדיפה להמתין עם שניהם למזג אוויר חמים יותר.

    השבמחק