29.2.12

מה חדש בגזרת הקודקוד?

פברואר הוא חודש של המון אירועים. אני לא יודעת למה, אבל איכשהו כל שנה בפברואר אני מוצאת את עצמי בלא מעט אירועים שקשורים לעולם האופנה והביוטי והשנה, הרחקתי והגעתי עד לאירוע למוצרי שיער, שהתקיים ביפו העתיקה. יצאתי מעבודה חמושה במצלמה החדשה שלי והחלטתי ללכת ברגל על קו הטיילת, לטפס על סלעים ולצלם כאחרונת התיירות. הגעתי לאירוע אומרת לעצמי ששיער זה סוג של ביוטי, ברור, רק שלא ידעתי שאמצא את עצמי בחדר אחד עם כל כך הרבה ספרים ומעצבי שיער.

האירוע המדובר הוא אירוע של אבי מלכה וחברת שוורצקוף בו הושק DVD של אבי מלכה ובו המון מדריכים להמון תסרוקות וכן, סדרת מוצרי "שוורצקופף פרופשיונל" שעליה ארחיב בהמשך.

צילום: שחר פליישמן


אז מה יש לצפות מאירוע של ספרים ומעצבי שיער? סושי מעולה, כמובן.




ודוגמניות יפות. רק, שהאיפור שלה היה טראגי בעיני אבל השמלה הייתה נהדרת, במיוחד החלק העליון של התחרה. והתסרוקות היו גרנדיוזיות, כמתבקש.



המוזמנים

מאוד שמחתי לשיצא לי להתנסות בשמפו, קונדישינר ומסכה [שעוד לא יצא לי להתנסות בה] מהסדרה Shea Hairspa, שמגיעה בארבע סדרות שונות לצרכים שונים:  Shea Blossom לשיער צבוע,  Shea Lotus לשיער יבש, Shea Blach Pearl לשיער בוגר ו- Shea Cashmere לשיער פגום ועייף, שאני התנסיתי בה. אמנם השיער שלי לא פגום, אבל הוא בהחלט עייף במיוחד מהחורף הזה שמייבש לו את החיים.

כבר תקופה ארוכה מאוד, שאני מקפידה להשתמש במוצרים נטולי פראבנים [חומרים משמרים] ונטולי SLS, SLES [חומרים כימיים שעוזרים להגברת ההקצפה], מסיבות בריאותיות וסביבתיות אפשר לומר. כבר לפני כחודש שמתי לב שמשהו מאוד מוזר קורה לקרקפת שלי ובתור מישהי שלא סובלת מקשקשים, הראש שלי פשוט גירד כמו לא יודעת מה והתמלא בקשקשים יום אחרי החפיפה. החלפתי לשמפו אחר, גם הוא נטול החומרים האלה והתופעה המשיכה. 

כשקיבלתי את הסדרה Shea cashmere מיד בדקתי את המרכיבים - בשמפו לא נמצאו פרבנים אבל, נמצא SLS ואילו במרכך, נמצאו שניהם. התאכזבתי מאוד אבל, החלטתי שאני אתן צ'אנס בכל זאת, כי השמפואים הקבועים שלי לא עשו את העבודה.


צילום: שחר פליישמן
אני חייבת לציין שלא ראיתי את זה בא...השיער שלי היה מבריק והריח בריח רענן ולא חזק מידי. הגירוד עבר כלא היה. חזרתי לחפוף עם השמפו הטבעי ושוב חזרו כל התופעות הלא נעימות האלה. חפיפה שלישית, שוב שוורצקוף ושוב שקט בגזרת הקודקוד. פניתי לאבא שלי, שעוסק בתחום [הוא לא בלוגר ביוטי, אין מה לחשוש] ושאלתי האם יש ממה לחשוש בשימוש בשמפו עם SLS. הוא אומר שרב העולם המערבי וכן, יפן נמנעים מכל וכל להכניס לגבולותיהם מוצרים שמכילים פראבנים אבל, SLS לא נחשב לבעייתי.

בינתיים, אני חופפת עם השמפו הזה ומקווה שלקראת הקיץ אוכל לשוב ולחפוף עם השמפו הטבעי. מי שלא מעניין אותה מה יש בפנים אלא, מעניינת אותה התוצאה בלבד והפרוטה נמצאת בכיסה, אני ממליצה בחום לרכוש את השמפו שעלותו 115 שקלים תמורת בקבוק יפיפה יש לומר, של 200 מ"ל. המרכך מגיע באריזה זהה ועולה 119 שקלים ואילו המסכה, שעוד לא ניסיתי כאמור, עולה 149 שקלים עבור 200 מ"ל.

צילום: שחר פליישמן

מוצר נוסף שנחשפתי אליו ואילולא כך, בחיים לא היתי מנסה אותו הוא השמן  BC Miracle Oil. למה לא הייתי מנסה? כי היה נדמה לי שמוצרי השמן למניהם מיועדים לבעלות שיער עבה ואני, עם השיער הדק שלי אזכה לראש שמנוני וזה, כידוע, ממש לא סקסי. למען האמת, לא האמנתי שגם אותם השמנים שמותאמים לבעלות שיער דק יתאימו לי ולשמחתי הרבה, נוכחתי לגלות שטעיתי.  השתמשי ב - BC Oil Miracle- Light Finishing Treatment אחרי שהשיער התייבש, התמקדתי בקצוות דווקא וקיבלתי תוצאה נהדרת של שיער רך וגמיש, ללא זכר לשמנוניות. עלותו של המוצר היא 155 שקלים עבור בקבוק של 100 מ"ל, שבמקרה שלי מספיק להרבה זמן וכן, זה בהחלט מוצר שיכנס לשימוש שוטף.

את המוצרים של "שוורצקוף פרופשיונל" ניתן להשיג במספרות ונקודות שיווק מורשות, שעליהן אפשר לברר במספר 1800-33-33-22.

אם אתן נתקלתן בתופעות שאני נתקלתי בהן בימות החורף, אני מאוד אשמח ואודה לכן, אם תשתפו אותי איך פתרתן את הבעיה.

גילוי נאות והבהרה:
לאירוע הזומנתי על ידי החברה שגם סיפקה את המוצרים לסקירה.
כל התמונות צולמו על ידי, אלא אם כן צויין אחרת.



7 תגובות :

  1. האמת נשמע כיף.
    בכלל זה בערך החורף הראשון שאני מרגישה שהקור גורם לי ליובש מוגבר בעור.
    דווקא השירע שלי בסדר. אני חופפשת עכשיו בשמפו החדש של לוריאל אלביב עם הארג'ינן והא עושה את השיער מהמם ומבריק.
    לגבי יובש אני לא יודעת. בדיקו כשקראתי אצלך על הגירודים התחיל לגרד לי הראש!

    השבמחק
  2. לי זה נשמע קצת כמו סבוריאה של הקרקפת. הלכת לרופא עור? בד"כ הם מאבחנים את זה מהר מאוד...

    השבמחק
  3. sefi - היה כיף, כי זה היה שונה. כשהייתי בתיכון, חפפתי רק עם אלביב. אולי אני צריכה לחזור.

    מיכל - דווקא יצא לי לבדוק את זה מול רופא העור שלי, הוא אמר שסבוריאה אין לי אבל יש לי עור מאוד רגיש באופן כללי ואני נוטה לפתח אלרגיה למגוון רחב של דברים. בגדול, הוא אמר שאני צריכה להיות מאוד בררנית במוצרים שאני בוחרת ואם יש משהו שלא עושה לי טוב, אז לא להתעקש :/

    השבמחק
  4. הי,
    בעתך לפני כמה חודשים התחלתי להשתמש בשמפו ומרכך ללא פאראבנים של סבון. ובהתחלה בקיץ, זה היה מעולה והשיער שלי מעולם לא נראה מדהים יותר. אבל באמת לאחרונה אני מרגישה שהוא לא עושה את העבודה והשיער נראה יבש וחסר חיים אחרי החפיפה.. חשבתי שפיתחתי אלרגיה, כי יש לי עור מאוד רגיש ואני נוטה לעשות זאת אחרי שימוש נרחב בחומרים.. אף פעם לא חשבתי שזה החורף.. אולי פה טמונה הבעיה.. כדי להציל את המצב באמת שקלתי להשתמש בשוורצקוף או במקדמיה שבזמנו עשו פלאים לשיער שלי..
    תודה על העצה וסורי על החפירה..

    השבמחק
  5. מיכל, זה נשמע בדיוק כמו מה שקרה לי. השמפו של סבון שהמלצתי עליו כאן היה מדהים במהלך הקיץ ואפילו בתחילת החורף, אבל בחודש האחרון אני פשוט לא מבינה מה הולך לי על הראש. מה שתיקן את המצב זה השמפו של שוורצקוף. מאוד מוזר הקטע הזה ואני באמת מקווה שאני אוכל לחזור להשתמש בשמפו של סבון ממש בקרוב, כי אני ממש אוהבת אותו.

    השבמחק
  6. אותו דבר קרה לי עם השמפו של סבון בדיוק. הייתי מאוהבת בו בהתחלה, זה לא שהוא הזיק לי אחרי שימוש ממושך אבל הרגשתי שהוא..סתמי, כמו כל שמפו אחר וזול יותר.

    השבמחק
  7. אני אחזור להשתמש בשמפו של סבון כשמזג האוויר יתייצב קצת ויחזור להיות חמים יותר. אני לא חושבת שהוא סתמי כמו השמפו הזול, כי הוא נטול רכיבים מזיקים והוא עשה עבודה מעולה, לפחות עבורי, עד שהתחיל החורף.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...