10.3.12

פורים 2012

ביום חמישי בערב, יצאתי לפתיחת תערוכת המסכות של "מדוזה" כפתיחה לחגיגות חג הפורים. הרעיון של התערוכה מדהים בעיני, כשבעצם הסטודיו של מדוזה הפך לגלריה לכל דבר, עם מיצג מרשים של פרשנויות שונות למסיכה מהי.

 

 

 


 

האורחים היו גם הם מחופשים - תראו את שחקן הפוטבול והמעודדת! חמודים כל כך. אני יצאתי מהבית מחופשת לדמות משנות ה - 70 רק בגלל שנורא רציתי לאוורר את פיאת האפרו שלי ומכנסי הפעמון שלא ראו אור יום מ 2004 בערך.




ענדתי אחד משתי השרשראות שקניתי במרני ל- H&M, שהתאימה בול לאאוטפיט עצמו, חולצת וינטאג' משנות ה - 70, מכנסי פעמון של NAFNAF, נעלי פלטפורמה של TOPSHOP וג'קט של H&M.

ביום שישי יצאתי למסיבת הרחוב שהתקיימה ברחוב שאול המלך בתל אביב. ברחתנו  משם די מהר, כי היה צפוף ולא כיף בכלל ככל שהתקרבנו ללב ההתרחשות. מה שכן, היו כמה תחפושות שהיו שוות תמונה.



גיבורי על


 חברה שלי, שהתחפשה לבובה על חוטים [מריונטה] והייתה האטרקציה המרכזית של המסיבה.







ולסיום, הגרסא המודרנית לאביר על הסוס הלבן.

חג פורים שמח ושבוע מהמם!


8 תגובות :

  1. אני חייבת להחמיא לך ולציין שעור הפנים שלך נראה פשוט מעולה!!! פורים היה כייפי השנה, אני מבסוטית לאללה :)

    השבמחק
  2. ואיי התערוכה מדהימה והתלבשת ממש יפה!!

    xoxo

    השבמחק
  3. המסיכות של מדוזה נהדרות, התחפושות מדהימות (הבובה על חוטים - משהו!), והשרשרת של מארני - סוף.

    השבמחק
  4. איזה מהמם לך האפרו! גם אני הייתי במסיבה הזאת ובאמת היו תחפושות מהממות.

    השבמחק
  5. יווו את נראית מדהים בתחפושת :)
    נראה שהיה חג ממש שמח...!

    השבמחק
  6. היה חג כייפי! מקווה שכולכן נהנתן גם כן ☺

    השבמחק
  7. Wow I really love the masks from medusa! Such a creative brand I really love it! I would love the interview the designer on my blog, I should definitely try!! :)

    Love your costume, especially the hair!
    Bisou


    Morgane from The LeopardLegs

    השבמחק
  8. great, lovely photos xoxo
    http://aprettylife13.blogspot.com/

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...