4.3.12

הפקת בלוג אופנה

לפני מספר שבועות, קיבלתי טלפון ממיכל, מפיקת האופנה של המגזין Belle Mode, ששאלה אם ארצה להשתתף בהפקת אופנה של בלוגריות אופנה עבור המגזין. התגובה שלי הייתה צריכה להיות משהו כמו חזרה אינטנסיבית על המילה "כן" תוך כדי דילוגים וציחקוקים. אולי גם באמת הייתי מגיבה כך, אם לא הייתי למודת ניסיון על איך הפקות שנקראות מקצועיות לרב, נראות בארץ. אז מעצם היותי קרצייה, התחלתי לשגע אותה בשאלות - מי הצלם? ומי עושה איפור? ומי עושה שיער? ואיפה? ומתי? ומי עוד? ומה עוד? ובכלל. זה הרגע שלי להודות למיכל על כך שיש לה סבלנות של ברזל, על כך שהיא נתנה לי את כל הפרטים ואפילו ניסתה להבין את מקור כל הטראומות שלי.

ביום הצילומים, הגעתי ראשונה לסטודיו של הצלם [המוכשר עד לכדי דמעות ואני לא מגזימה] ליאור נורדמן. שם חיכו לי מיכל, שלי גפני שהייתה אמונה על האיפור, בן רביבו שהיה אמון על השיער וג'ים, הכלב החמוד של ליאור. 

בגלל שאני קרצייה, כפי שציינתי כבר, הגעתי לבושה עם מה שהתכוונתי להצטלם איתו, את עודפי האקססוריז שלפתי מהתיק, ידעתי איך אני רוצה את השיער שלי [גולגול גבוה] ואפילו הבאתי תמונה של האיפור שאני רוצה שיעשו לי. האיפור שחשבתי עליו היה מעושן וקצת אפל ושלי הציע לעשות משהו טבעי יותר ושמח יותר. ברגע ששמעתי "טבעי", "שמח" אמרתי מיד כן. 



שלי איפרה אותי בצורה מושלמת, הדגישה את עצמות הלחיים שלי עם הברקות גאוניות, הדגישה את הגבות ובאופן כללי, גרמה לי להתאהב בה. סיפרתי לה קצת על הטראומות שחוויתי ממאפרים "מקצועיים" ולה היה מאוד חשוב לתקן את החוויה שחוויתי עד אותו יום.  היינו בשליש הדרך של האיפור ואני אמרתי לשלי, שאני לא רוצה לדבר על זה יותר, כי מבחינתי היא כבר תיקנה את החוויה ובכלל, אין מה להשוות אותה לאנשים אחרים. שלי הייתה כל כך עדינה ונעימה וידעה בדיוק איך לגרום לי להרגיש בנוח תוך כדי האיפור וכמובן, אחרי.


בניגוד ללובה החרוצה, אני עצלנית ולא רשמתי מה האיפור ששלי השתמשה בו לאפר אותי. אני רק יודעת שלגבות היא השתמשה עם צללית מספר 105 של מאדינה מילאנו, שטרם יצא לי לרכוש אבל, זה בהחלט יקרה.


כמו שאמרתי, הגעתי ראשונה אבל, יצאתי כמעט אחרונה. לא בגלל שמשהו לא הסתדר חלילה, ההפך הגמור מזה. היום הזה מבחינתי היה כמו לונה פארק אחד גדול, היה לי כל כך כיף לבלות בחברת אנשים שהם מקצוענים נטו. מלבד שלי שאיפרה, בן רביבו דאג לי לגולגול מופתי על הקודקוד. הורדתי את האיפור והשיער רק לפני שהלכתי לישון. עד כדי כך היה לי מעולה.

נורא נהינתי לבלות גם עם הבנות, עם לובה, ספי, אינה שיצא לי לקשקש איתה כמו שציך לראשונה, גאלה שהייתה מצחיקה וכייפית כמו תמיד. לצערי, את ליאן ויערית אני לא ממש מכירה וגם לא יצא לי להכיר במסגרת ההפקה, כי כל אחת מאיתנו הייתה עסוקה במשהו אחר, אני מניחה.




מתראיינת לifeel

אני מאוד מרוצה מהתוצאה הסופית והפוטושופ שהיה ברור מראש שיהיה [משום שאלה תמונות שיופיעו במגזין] ממש לא מוגזם בעיני, משום שהוא לחלוטין לא משנה את מי שאני.
כל הפריטים שאני לובשת/עונדת/מחזיקה ומה שבניהם - הם פריטים אישיים שלי והיה לי מאוד חשוב לשלב בלוק שלי כמה שיותר פריטים שמאפיינים אותי והם פריטי מפתח במלתחה שלי. מה יותר מאפיין אותי מחולצת פסים, צבעים חזקים וגולגול גבוה?

התוצאה הסופית, כפי שתפורסם במגזין. אגב, זו בכל זאת הפקת אופנה ולכן, הרשיתי לעצמי "להגזים" קצת עם כמות האקססוריז ושילובי הצבעים. זה לא אאוטפיט ליום במשרד, לצערי. לפחות לא למשרד שלי :)




את ההפקה המלאה תוכלו לראות בגיליון מרץ שיוצא השבוע, של מזגין Belle Mode ובנוסף לתמונות, תוכלו להתעדכן בראיון קצר של כל אחת מאיתנו וכמובן, רשימה של הפריטים שעלינו ומקורם.

צילום: ליאור נורדמן
צילום מייקינג אוף: מיכל  מיימון
איפור: שלי גפני
שיער: בן רביבו
סטיילינג: מיראל דושנסקי

שבוע מהמם!


14 תגובות :

  1. אני מאוד מאוד אוהבת את שתי התמונות שלך, אני חושבת שהן יצאו המוצלחות שבחבורה. היה יום ממש נחמד וכיפי!

    השבמחק
  2. מקסימה שכמוך! הצבעוניות שלך עושה לי חמים בלב ביום החורף הגשום הזה! :)

    השבמחק
  3. כיף לשמוע :) תודה בנות!

    השבמחק
  4. את נראת מדהים! פשוט הורס!

    השבמחק
  5. את מהממת! וכל האאוטפיט עם האקססוריז מקסימים!

    השבמחק
  6. מרגש לראות אותך בהפקת אופנה. היה שלב שהיה אפשר לראות רק בנות ספציפיות בהפקות מסוג זה. אני שמחה שקיבלת את המקום המגיע לך.
    יצא מהמם ורואים שזו לגמרי את.

    השבמחק
  7. תמונות ממש מקסימות! אני חייבת שמישהו ישלח לי לברלין את הגליון הזה- זה נראה מדהים.
    אהבתי מאוד את הסטיילינג, מאוד :)

    השבמחק
  8. וואו מיראל יצא פשוט מהמם!
    התמונות מקסימות והסטיילינג כל כך צבעוני וכיפי. השילוב של שתי השרשראות הוא לא פחות מגאוני בעיני. מעורר השראה ביותר. מחכה כבר לראות את הגיליון.

    השבמחק
  9. אהבתי את שילוב הצבעים, זה מסוג הדברים שלא הייתי חושבת עליהם אבל זה פשוט עובד!

    השבמחק
  10. בנות, תודה רבה! לא זוכרת מתי זכיתי לכל כך הרבה פירגון וזה בהחלט מחמם את הלב :)

    השבמחק
  11. השיער והאיפור משגעים (וכמובן שגם הסטיילינג שעשית לעצמך). הפקה שווה בהחלט!!!

    השבמחק
  12. Great selection.
    Greetings from Spain

    השבמחק
  13. נהדרת! מחכה לקרוא את הכתבה:)

    השבמחק
  14. הגיליון כבר בחנויות, מוזמנת :)

    השבמחק