6.3.12

כשמארק פגש את קרל [לא לגרפלד]


הזמן: יום שלישי בדיוק לפני שבוע.
המקום: רמת אביב.
אחרי השקת הקולקציה החדשה של פקטורי 54, אני הולכת למבחן באוניברסיטה. לכיתת המבחן אני נכנסת עם שקית של פקטורי 54 ברוחב של מטר.
כל העיניים עלי...
תחושות: פדיחה.
המבחן: מסתיים בטוב ואפילו את הציון כבר קיבלתי.
תודה ששאלתם.


מה שהיה בשקית הוא ממש לא מה שאתם רואים כאן בתמונות. רב תכולת השקית הייתה קומוניקטים אבל, לכו תסבירו את זה למאה זוגות עיניים של סטודנטים למדעי החברה.
מה מרקס היה אומר על זה? הא?!

כידוע, פקטורי 54 מחזיקים את קולקציות המשנה של מעצבים מוכרים ואהובים כמו מארק ביי מארק ג'ייקובס, מייקל ביי מייקל קורס, M למיסוני, D&G, רד ביי ולנטינו ועוד מותגים כמו מותג הנעליים הצרפתי Repetto וג'וסי קוטור. מתוך כל אלו, אני אוהבת מאוד את מייקל קורס, את מארק ג'ייקובס ואת ולנטינו. אלה שלושת הליינים שאני מצליחה להתחבר אליהם, כי הם קלילים וצעירים.




לחובבי המותג פול פרנק [מי זה פול פרנק?] פול אנד שארק - אז גם הוא הגיע לפקטורי54 עם ליין יומיומי מתוכחם. עם הנעליים של Repetto יש לי קצת אישיוז. אני חושבת שהן מאוד לא מחמיאות, לפחות לא לרגל שלי, בגלל שהן רכות ותופסות את הצורה של הרגל מה שנראה בסופו של דבר כמו נעלי בית שיצאו מכלל שליטה. שיק זה לא.

לגבי הפריטים האחרים, לא משנה שמדובר בקוים המשניים של המעצבים, ההקפדה על הפרטים הקטנים יוצאת מן הכלל. החל מהמכפלת ועד הדיטיילים הכי קטנים שפשוט עושים את הבגד. תראו את הפפיון הזה של רד ביי ולנטינו, שמוטבע על גבי ג'קט עור מדהים. אין חוטים סוררים, אין חוסר דיוק, הכל לחלוטין כמו שכמו שצריך להיות.

אללה נמצא בפרטים הקטנים, לא ככה?


ועם כבר באללה עסקינן, אז יש לי בקשה.
את הפלאטס האלה של מארק ביי מארק ג'ייקובס, בצבע לבן בבקשה.
בעיה #1 - בפקטורי 54 הנעליים עולות  1700 שקלים, כאשר און-ליין הן עולות 250 דולר והמשלוח חינם. כלומר, המחיר בארץ גבוהה ביותר משלושים אחוזים מזה שבחו"ל וזה רלוונטי לגבי כלל הקולקציה בחנות.
בעיה #2 - בכמה חנויות ברשת שיצא לי לבדוק, לא נשארו הנעליים בצבע לבן. אני לא רוצה שחור.

ובמילים אחרות, החיים.

תמיד הייתי מאותם האנשים שמעריכים איכות ואסטטיקה, כי זה הבית שגדלתי בו וכן, אני תמיד אעדיף מספר מועט של פריטים אבל, שיהיו איכותיים כמה שיותר. במחיר של שני ג'קטים מזארה [לא אלה מבד פוטר שעולים 299 שקל, אלה שעולים 599 שקל], אני יכולה לקנות חולצת משי מדהימה או אפילו שמלה קייצית, אוורירית וצבעונית, שישמשו אותי שנים ארוכות. בסופו של דבר, הכל שאלה של עלות ותועלת.
מישהו חייב לעשות משהו עם החיבה שלי למרקסיזם.
חייב.
אז למי מכן יש פריטי מעצבים בארון? ואילו? תחלקו קצת, שנקנא ☺


11 תגובות :

  1. כבר זמן מה אני חושקת בנעלי הסירה העכבריות האלה של מארק ג'ייקובס אבל המחיר! המחיר! ופה זה אפילו גרוע יותר.

    תגידי, מדדת אותן? הם נוחות בכלל?

    השבמחק
  2. לא היה לי זמן למדוד, כי הייתי צריכה ללכת למבחן. אני חייבת למדוד כדי לראות אם הן נוחות ויושבות יפה על הרגל [אני לא אוהבת פלאטס פתוחות מידי באזור האצבעות]. אם לא, הרווחתי. אם כן, בעיה.

    השבמחק
  3. בא לי את כל התיקים של מרק ג'ייקובס!

    השבמחק
  4. זה פול פרנק: http://www.paulfrank.com/

    אוהבת את מארק ג'ייקובס, פחות מתחברת למארק ביי מארק, אלכסיס קרינגטון-קולבי-דקסטר שכמוני.

    השבמחק
  5. פול פראנק זו חברה שמייצרת כל מיני דברים עם פרצוף של קוף עליהם. מישהי מעלי נתנה לך את הלינק. בטח תזהי את הקוף, הוא דיי מפורסם.
    אל תתבאסי על נעלי הסירה העכבריות. אופנה היא עיניין שהולך קדימה ואין סיבה להתבאס בגלל משהו שאזל. יהיו נעליים אחרות, יפות עוד יותר :)

    השבמחק
  6. מעניין למה חשבתי על קוף כשכתבתי שורות אלו...

    השבמחק
  7. איפה הצלחת למצוא אותן ב250$? הן שובות.

    השבמחק
  8. הן מהממות!
    כולי תקווה שיש במידה שלך: http://www.shopbop.com/mouse-cone-stud-topline-ballet/vp/v=1/845524441904168.htm?folderID=2534374302112436&fm=other-shopbysize-viewall&colorId=12867

    כן, המשלוח חינם.
    תהני :)

    השבמחק
  9. לי יש את הפלאט'ס של מארק ביי מארק אבל לא העכבריות, גירסא דומה רק עם פפיון שחור-אפור, קניתי אותם בסייל ב150$ בקנדה באיזור דצמבר, אני חושקת קשות באחד התיקים שלו (מקווה לחסוך ולגייס כסף ולקנותו ליום ההולדת במאי), אני אובססיבית לדברים שלו. הם מדהימים, אני מזועזעת לשמוע את המחיר של הפלאט'ס בארץ, פשוט בושה. (אני גרה בטורנטו) חבל. כמה עולה התייקי צד הקטנים מהעור?

    השבמחק
  10. Shira - התיקים של מארק בי מארק יקרים מידי בפקטורי 54. תיק שמחירו כ 400$ יעלה כאן מעל 3000 שקל. אין פרופורציות בכלל...

    השבמחק
  11. תודה רבה! פשוט כייף לקרוא את מה שאת כותבת כל פעם מחדש. ופשוט חסר פרופרציות, חבל.

    השבמחק