7.3.12

כל זה - מחר!

מחר קורים המון דברים.
להלן, לו"ז ←

← קולקציית מארני ל - H&M מגיעה לחנויות!
בשעה 09:30 תחל המכירה בסניף בקניון עזריאלי בתל אביב ובשעה 10:00 תחל המכירה בסניף שבעת הכוכבים בהרצליה [לראשונה בארץ תימכר קולקציית מעצב בשתי חנויות!].



תמונות: יח"צ


ביום שני הייתה מכירה מוקדמת לתקשורת ואני הצלחתי לשים את ידי על שתי שרשראות שמאוד רציתי. הצבעונית הייתה האחרונה ואני יודעת שהרבה רצו אותה. היא הייתה מונחת בנונשלנטיות בעמדת האקססוריז ואני פשוט זכיתי בה. השרשרת הפרחונית תהיה מדהימה לקיץ ואני כבר לא יכולה לחכות, כמה שאני רוצה לענוד אותה! את הצבעונית ענדתי אתמול, שניים מתוך שלושת החלקים שלה. נורא נחמד שאפשר לשחק איתה ככה.



מדדתי את שלושת זוגות הנעליים האלה, שתי מידות מכל זוג. היו סביבים קופסאות, קופסאות, קופסאות של נעליים שהיו קטנות מידי או גדולות מידי. אני עדיין חושקת בנעלי העקב, כי המידה שלי הייתה חסרה. אולי אצליח למצוא במידה שלי במכירה מחר? נראה.


← אחרי כל זה, בשעה 19:00 תפתח בסטודיו של מדוזה תערוכת מסכות שמהר מאוד תהפוך להיות מסיבת פורים. אני אהיה שם!





← תזכורת!
עד השעה 12:00 מחר ניתן עוד להרשם להגרלה.
לאחר מכן, יפורסמו שמות שלושת הזוכות.

ואל תשכחו להגיד לכל הנשים בחייכן וחייכם, שהן מהממות ועצמתיות ושבלעדיהן אי אפשר. בכל זאת, מחר זה יום האישה הבינלאומי.

הכי חג שמח שיש ☺




7 תגובות :

  1. איך הצלחת לתפוס את הצבעונית? באיזו שעה הגעת בסוף?

    השבמחק
  2. אני חושבת שמישהי התחרטה ושמה אותה בחזרה על שולחן האקססוריז. כי כשהגעתי, היא לא הייתה ואחרי כשעה היא הייתה. אני הייתי מהאחרונות שהיו שם.

    השבמחק
  3. הדוגמנית בתמונה אנורקטית ונראית חצי גוססת. את לא מתביישת להעלות תמונה כזו?

    לאור זאת שמחר יום האישה הבינלאומי זה גרוע שבעתיים.

    הפעילי קצת שיקול דעת במה שאת מכניסה לבלוג שלך, גם אם יח"צ מוסרים לך את החומר...

    ושיהיה לכולנו חג פורים שמח!

    השבמחק
  4. תגובה יותר דמגוגית מזו לא הייתי מצליחה לנסח בעצמי, גם אם הייתי משקיעה בכך זמן ומחשבה.
    אני באמת לא מרגישה צורך להסביר לך דברים, כי מתגובתך את נשמעת כמישהי שיודעת הכל על הכל. רק אאחל לך חג פורים שמח ובהצלחה.

    השבמחק
  5. מה זו רדיפת חסרת השחר הזו של נשים רזות? היא לא לטעמך- אחלה, היא לא נראית רזה יותר מכל דוגמנית אחרת. אני בטח שלא מבינה איך קשקושי יום האישה הבינלאומי קשורים לתמונת יח"צ של מארני.
    קצת פרופורציות לא יזיקו לאף אחד, ואני חלילה לא מתכוונת לדוגמנית האומללה.

    השבמחק
  6. אם רק היה אפשר לעשול לך לייק לובה.

    השבמחק