12.3.12

לשיער, לעיניים ובכלל, לפנים.


כבר כמה זמן שלא התפנתי לטובת סקירת מוצרי טיפוח, ככה כמו שצריך. הפעם מדובר בכמה מוצרים שהם חלק מבלתי נפרד מהרוטינה שלי ואני שמחה וגאה להציג אותם לעיני כל.
דרמה, דרמה.

נתחיל בקודקוד, שכבר דיברתי על המתחולל בו לפני כמה שבועות והנה משהו שמצליח להציל את המצב, לפחות באופן חלקי. על מסכת ההזנה של Macadamia Natural Oil שמעתי רבות ברחבי בלוגספירה וביוטיוב. איכשהו החלטתי שאני רוצה לנסות והזמנתי את המוצר מסטרוברי תמורת 115 שקל [ועכשיו יש עוד 10% הנחה] לכמות של 250 מ"ל. המסכה בגודל של 500 מ"ל עולה 191 שקל, אבל בכוונה הזמנתי את הכמות הקטנה יותר, כי לא ידעתי אם זה ימצא חן בעיני בכלל. יתכן מאוד, שבפעם הבאה כשאזמין את המוצר, אזמין את הגדול יותר.

אז כן, זה לא זול בכלל אבל, מדובר בכמות נאה של חומר שלא באמת צריך הרבה ממנו כדי לקבל את התוצאה הרצויה. אני משתמשת במסכה פעם-פעמיים בשבוע וכשאני זאת, אני לא משתמשת במרכך. את המסכה מניחים עם קצוות השיער - אני מניכה על כל השיער מגובה האוזן ומטה כדי שכל הקצוות יקבלו כיסוי. 3-4 דקות ואני שוטפת.


השיער נשאר גמיש, ריחני ובעיקר נעימי, כולל ה-י' בסוף. מומלץ בחום למי שלא מתקמצנת על ההוצאה והשיער שלה זקוק לבוסט של לחות.

המוצר הבא, הוא קרם עיניים. במקרה הזה, מדובר בג'ל עיניים של "פבוניה בוטניקה" שקיבלתי לסקירה והתרשמות מהחברה. מי שזוכרת, במוצרים הקודמים של החברה שיצא לי להתנסות בהם, לא יכולתי להתמודד עם הריח העז. במקרה הזה, אין ריח!

מטרתו של הג'ל היא להזין את אזור ארובת העין בויטמין C, למנוע נפיחויות וכהויות. התבקשתי להשתמש במוצר לפחות שלושה שבועות על מנת שאוכל להביע את דעתי - עברו חודשיים וכן, מדובר בג'ל עיניים שעושה את מה שהוא מבטיח. מתאים במיוחד לבנות באמצע שנות העשרים ותחילת שנות השלושים של חייהן, שאינן זקוקות ליותר מטיפול בכהויות ונפיחות סביב העיניים - בדיוק מה שחיפשתי, בלי אנטי אייג'ינג ושאר ירקות.





הג'ל מתאים למריחה בבוקר ובערב וזה בדיוק מה שאני עושה. טוב, בסדר אז לפעמים אני לא מורחת בערב, כי אני שוכחת אבל, בבוקר אין סיכוי שאני אשכח. מדובר במוצר שאני מתכוונת לשוב ולהשתמש בו שוב ושוב למרות מחירו הלא נמוך, נקרא לזה ככה.
350 שקלים תמורת 30 מ"ל.
אאוץ'
אבל שווה כל שקל.
במחשבה שנייה, תשומת ליבי הופנתה לכך שהאריזה מכילה 30 מ"ל ולא 15 מ"ל כנהוג בקרמי עיניים למיניהם. לכן, אם מתחשבים בכך, הרי שהמחיר דווקא משתלם.
נקודה למחשבה.


המוצר האחרון - Origins A Perfect World Antioxidant Cleanser with White Tea הוא תרחיץ לפנים של ORIGINS הבלתי מושגת בארץ, עם תה לבן. קיבלתי את המוצר במתנה מחברה [היוש!] במסגרת החלפת מתנות ליום ההולדת של שתינו והיא הביאה אותו מחו"ל, כמובן.


כולכן בודאי יודעות שאני מכורה לדרמקס שלי הודות לרופא העור שלי [שהוא גם ד"ר לפילוסופיה. כן, יש לי קראש קטנטן.] אבל עם מזג האוויר המייבש דווקא שמחתי להחליף לתרחיץ פחות מייבש מעצמו והתוצאה הייתה מעולה. לא הייתה לי תגובה כלשהי לתרחיץ, הוא מצליח להוריד בצורה טובה את שאריות האיפור, לא מייבש את העור ומשאיר אותו נעים ונקי.
מי שרוצה לנסות, אני ממליצה לחפש את הגירסא המוקטנת של 30 מ"ל באיביי שצריכה לעלות באזור השמונה דולרים, לא כולל משלוח.

שלושת המוצרים האלה נכנסו ל"סל הטיפוח" שלי, שזה כמעט כמו סל הבריאות, רק נחמד וידידותי יותר. אני לא יודעת אם אחזור וארכוש את תרחיץ הפנים וזה רק בגלל שהוא לא זמין כמו שאר המוצרים. כמובן, שאם אתקל בו בהזדמנות זו אחרת, אזכור לקחת לי אחד לדרך.

שבוע טוב ☺





8 תגובות :

  1. אני מאוד אוהבת מוצרים של אוריג'ינס, מחיר עממי ותוצאות מעולות. גם קרם העיניים נשמע מעולה, אבל אני לא בטוחה שארצה להשקיע בו כרגע את הסכום הזה, אולי בעתיד.

    השבמחק
  2. אני שמחה שתרחיץ הפנים של אוריג'ינז לא גרם לך לשום תגובה אבל בגדול מי שיש לה עור אפילו קצת רגיש מומלץ מאוד שתתרחק ממנו.
    תרחיץ שמכיל רכיבים מעודדי גירוי כמו ברגמוט, קליפת לימון ומנטה עלול ליצור תגובות ממש קשות בעור, שלא לדבר על תגובה באזורים רגישים יותר כמו העור מסביב לעיניים.
    שומרת עורה תרחק.

    השבמחק
  3. לובה - הקרם עיניים באמת יקר אבל, שווה את ההשקעה בתנאי שזה מוצר שבאמת צריך.

    אנונימי - בתרחיץ הזה אין את הרכיבים שתיארת, מה גם שהוא לא מכיל פרבנים, תוספי ריח/צבע סינטטיים ועוד חולות רעות. מי שקורא כאן יודע, שהעור שלי רגיש בצורה יוצאת דופן ובמידה ומוצר כלשהו כן גורם לי לגירוי כזה או אחר - אני גם דואגת לציין זאת. מעבר לכך, הדברים נכתבים מנקודת המבט האישית שלי ומהניסיון האישי שלי *בלבד* - מי שמתנסה במוצר כזה או אחר לאחר קריאה של פוסט כזה או אחר - התוצאה היא על אחריותה בלבד.

    השבמחק
  4. אני מודה שאני לא מכירה את המוצרים של פבוניה בוטניקה אבל הם נשמעים מאוד מסקרנים. אני לקראת סיום ג'ל העיניים של לאוקסיטן, אז אולי אנסה את זה שהמלצת עליו.

    השבמחק
  5. a perfect world
    של אוריג'ינז דווקא בהחלט מכיל את הרכיבים הנ"ל.
    כפי שאמרתי, אני מאוד שמחה שזה היה לך נעים ומוצלח, אבל מצאתי לנכון להזהיר אחרות שיבדקו את המוצר היטב. סה"כ זה לא משהו זול וקל להשגה וחבל לי שמישהי תתאמץ ותוציא ממיטב כספה וזמנה להשיג את הסבון כשיש סיכוי שזה יגרום לגירוי.
    פאראבנים הם אכן רכיב שרצוי להזהר ממנו אך הוא לא היחיד. הרבה חומרים טבעיים יכולים לגרום גירוי באותה מידה.
    לרגע לא באתי בטענות אליך על התנסותך האישית והמוצלחת וכאמור, אני שמחה לשמוע שלא נגרם לך נזק מהסבון הזה.

    השבמחק
  6. הסכלתי שוב וכן, יש ברגמוט, לימון ומנטה עוד כמה. אני חייבת לציין, שלא ייחסתי לנושא משמעות מיוחדת שכן, אני לא מגלה רגישות לרכיבים האלה. חוצמזה, ציינתי מראש שמי שממש בוער לה להתנסות במוצר, שתקנה את האריזה המוקטנת שגם עולה בהתאם.
    התגובות שלך, במיוחד הראשונה, נשמעו לי קצת מוזרות...גם אנונימית וגם כאילו מנסה להפנות אצבע מאשימה על משהו שבכלל לא קרה.
    כל אחת מאיתנו מנסה מוצרים כאלה ואחרים ויכולה להגיב אליהם כך או אחרת. אני חושבת שכל מי שקוראת כאן, יודעת לבחור מה יכול להתאים לה ומה לא. יתרה מזאת, כל מי שקוראת כאן ולוקחת המלצה שלי על מוצר כזה או אחר, יודעת שזה באחריותה בלבד. ברור שמה שמעולה לי, לא בהכרח יהיה מעולה לך ולכן, לא ברורה לי מהות התגובה שכביכול מזהירה מפני הנורא מכל.
    קצת פרופורציות.

    השבמחק
  7. איזה פוסט כיפי :-)

    ובדיוק חברה שלי שאלה אותי אם אני מכירה קרם עיניים טוב שעוזר לנפיחויות וכהות באזור, מכיוון שאין לי בדר"כ את התופעות האלו, לא היה לי מוצר מסויים להמליץ עליו שיעזור לה, אבל אני בהחלט אספר לה עכשיו על הקרם הזה, אז תודה :-)
    המסיכה לשיער נשמעת לי מעניינת מאוד, השיער מרגיש לך רך באופן מיוחד אחרי השימוש בה? (פשוט ניסיתי לאחרונה משהו שהיה לא רע, אבל לא השאיר לי את השיער ברכות שאני רגילה אליה והתבאסתי על זה)

    השבמחק
  8. איזה כיף לשמוע :)
    הקרם בהחלט בגדר המלצה חמה, מאוד יעיל ונעים ולא מכביד וכל מה שכתבתי.
    לגבי המסכה, אני מרגישה שזה הופך את השיער שלי לרך מאוד ונעים אבל, לא מכביד עליו. מה שכן, יש לי שיער חלק ודק ככה שאולי הרך שלי זה לא לגמרי הרך שלך שאת רגילה לו. זה מאוד תלוי בסוג השיער, אז קחי בחשבון לפני שאת מזמינה.
    :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...