19.3.12

פופ אפ ורוד!

מותג האיפור Dior פתח חנות פופ אפ, שזה משהו שדי באופנה לאחרונה, בקניון רמת אביב [18-21 במרץ] שתנדוד גם למקומות אחרים, ואני הגעתי לביקור. מה מצאתי שם? את קולקציית הקיץ החדשה של Dior, צוות מאפרים מקסים ואווירה נעימה. המטרה של החנות היא להגיע לקהל לקוחות רחב יותר, להביא את הלקוחות לידי התנסות עם המוצרים - משהו שלא תמיד קורה מול הדיילת בפארם. 

מי שמכיר אותי יודע שאני לא מתלהבת מזה שיאפרו אותי אבל, ראיתי שאני נמצאת בידיים טובות [ותודה למאפרת שאיפרה וגם לזו שצילמה, אתן נהדרות!] ומאוד רציתי לנסות עלי את הסומק Rose Glow שנראה כמו ורוד ברבי באריזה ועל הלחיים מקבל חיים אחרים לגמרי. אז הוחלט ללכת על קו איפור נקי וטבעי וזה גם מה שהתקבל בסופו של דבר.


אופרתי עם כמה מהמוצרים החדשים בקולקציה וכמו שאמרתי קודם, הופתעתי במיוחד מהסומק Rose Glow, שישב כל כך יפה שלא יכולתי שלא לבקש לרכוש אותו ולצערי הרב מאוד מאוד, הוא לא היה זמין בסופר פארם.
מה שכן שמתי את ידי עליו, הוא המסקרה Dior Show שקיבלתי מהחברה והיילייטר Skin Flash מספר 001 גם הוא בגוון Rose Glow, שמצא חן בעיני בגלל הגוון הורדרד שלו. בגלל שהטוש אקלה שלי של YSL הולך ונגמר, כבר מזמן חשבתי לקנות אחד חדש והייתי בטוחה שאני ממשיכה איתו אבל, ה- Skin Flash הזה פשוט קנה אותי. בעצם אני אותו.

להלן המסקרה Dior Show בצבע חום

להלן, הריסים!

טאצ'-אפים אחרונים
התוצאה הסופית

המוצרים שאופרתי איתם:
מייקאפ Nude מספר 020
היילייטר Skin Flash מספר 001 בגוון Rose Glow
סומק Rosy Glow [מהדורה מוגבלת]
מסקרה Dior Show בגוון חום
שפתון Rouge Dior מספר 365



לבשתי:
ג'קט H&M מחלקת Divided
חולצה SACK'S
צעיף צ'רלי פלומה
ג'ינס GAP
נעליים ALL BLACK

ואיך אפשר להתעלם מהלק המושלם הזה?! אז זהו, שאי אפשר. זהו China Glaze בגוון Wicked Style שקיבלתי מהחברה ואני קצת מאוהבת. טיפה.







כל כך נהניתי להעביר את היום כשכל מה שחשוב היה ורדרד - הציפורניים, הלחיים והשפתיים! ממליצה לכן לעצור בחנות הפופ אפ, גם אם לא לאיפור מלא אז סתם להצצה בקולקציה החדשה ולמריחת סומק ורדרד על הלחיים. זה עושה את היום, מבטיחה.

המשך שבוע מופלא ♥




8 תגובות :

  1. איפור ממש מוצלח!
    הולם אותך :)

    השבמחק
  2. הסומק מקסים עלייך, ובכלל, אני מאוד אוהבת את מה שלבשת

    השבמחק
  3. הצעיף שלך הורס! ומדגיש עוד יותר את הסומק המקסים הזה.
    אגב, שאלת ניוביות: מה זה היילייטר?

    השבמחק
  4. התוצאה הסופית מקסימה :)

    השבמחק
  5. הצעיף מעלף! במיוחד בשילוב עם הלק. וגם הסומק מחמיא לך מאוד.
    או בקיצור- אחלה לוק יצרת לך!
    [וממש במקרה, בדיוק את המייקאפ והשפתון שאת מאופרת איתם רכשתי לפני יומיים]

    יום ורוד!

    השבמחק
  6. תודה רבה לכל המחמיאות :)
    מיכל, היילייטר מטרתו להאיר. מניחים אותו על כל המקומות שעליהם נופל אור באופן טבעי כלומר, המקומות המוגבהים בפנים שלנו, כמו עצמות הלחיים [בחלק העליון של העצם, כמעט מעליה], לאורך גשר האף, על קשת הקופידון בשפה ואפילו על הסנטר [תלוי של מי ;)] וכל זה כדי להאיר את הפנים יותר. יש כאלה שמגיעים באבקה, בקרם ויש כאלה שמגיעים בטוש. הטוש הידוע ביותר לדעתי הוא זה של YSL - טוש אקלה, אבל יש דומים לו גם בדיור ואפילו במאק.

    השבמחק
  7. sandy תתחדשי! אחלה גוון של שפתון והמייקאפ היה מאוד נעים וקליל.
    תודה על המחמאה :)

    השבמחק
  8. אהבתי את הסומק הוא נראה מאוד טבעי

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...