22.3.12

שירות לקוחות ועוד

הצטברו על שולחני מספר עדכונים חשובים...כמו גם, קולדקס, מוקסיפן וסירופ לשיעול טעים ונעים כמו שרק חברת התרופות "טבע" יודעים לייצר.  

YSL השיקו בארץ את סדרת האנטי-אייג'ינג Forever Youth Liberator וכמו שאתם ודאי יודעים, כל מה שהוא אנטי-אייג'ינג עובר אצלי באופן אוטומאטי לאמא שלי או לאחותי.
במקרה הזה, מדובר בסדרה שמבוססת על גליקוביולוגיה. כדי לגרום לכן להשאר איתי ולהמשיך לקרוא, אומר שהגליקאנים נמצאים בעור שלנו באופן טבעי ואחרי גיל מסויים, לא יזיק בכלל אם נעשיר את העור בהם ובחומרים אחרים על ידי מריחת קרמים וסרומים.


תמונה: יח"צ

בחברה מבטיחים תוצאות לאחר שימוש לאורך זמן וכמובן שאת המוצרים עצמם מגישים לנו באריזה מפתה במיוחד - כלי זכוכית בגווני הורוד, המוצרים מבושמים קלות ומאוד נעימים על העור [אמא אמרה, לא אני.]. דבר אחד שהדאיג אותי ברגע שקיבלתי את קרם הלחות והסרום [בסדרה אפשר למצוא גם תכשיר ניקוי, קרם עיניים, קרם לעור יבש ותחליב פנים] הוא, הערה שרשומה על גבי האריזה שמספרת שהמוצרים מכילים את הצבע טרטרזין. ביקשתי מאבא שלי [אנחנו יודעים כבר שהוא עובד בתחום, כן?] שיבדוק מול הכימאי של החברה מה הסיפור של הטרטרזין הזה בקרם ובסרום.

היה לי די ברור שחברה בסדר גודל של YSL לא תרשה לעצמה להכניס חומרים מזיקים ומעוררי תגובות אלרגיות ואכן, הכימאי אמר שנהוג להכניס צבעי מאכל לקרמים [לרב זה צהוב או אדום] ושאין מחקרים שטוענים שזה מזיק או לקוחות שמתלוננים. למה לעשות את זה תשאלו בודאי, אז התשובה היא כדי לתת צבע נאה יותר לחומר. לפעמים, ערבוב של המרכיבים משאיר צבע אפרפר לקרם ואז נהוג להוסיף צבעי מאכל כדי לאזן ולגרום לקרם להראות כמו משהו שכן נרצה למרוח על הפנים היפות שלנו.

הנה למדנו משהו.
ותודה לאבא.

איפה משיגים?
בפארמים השונים
המחירים נעים החל מ- 265 שקלים לתכשיר ניקוי ועד ל - 710 שקלים ל-50 מ"ל סרום.
**גילוי נאות: המוצרים התקבלו מתנה מהחברה**

ועכשיו, לסיפור שהיה והסתיים ממש לפני מספר ימים.
לפני כשלושה חודשים רכשתי את הסיטי בלוק 40 SPF של CLINIQUE. החלטתי, שזה יהיה קרם ההגנה החדש שלי שכן הקיץ מתקרב ובכלל, אני נוהגת ללכת עם הגנה על הפנים ביומיום.
מרחתי פעם אחת וגיליתי התפרצות פצעונים.
המתנתי.
מרחתי שוב [אחרי כשבוע] ושוב אותו הסיפור.
ניסיתי שוב [שוב, אחרי כשבוע] ושוב זכיתי לפיצה-פייס אמיתי.

החלטתי שאני משאירה את הסיטי בלוק לשכב לו במגירה, עד שיום אחד החלטתי לבדוק מול עמוד הפייסבוק של קליניק אם יש באפשרותי לעשות משהו עם המוצר, שהשתמשתי בו שלוש פעמים בדיוק ולא אשוב להשתמש בו יותר לעולם. מהדף הפנו אותי לשירות לקוחות טלפוני וביקשו ממני לשוחח עם סוזי.
התקשתי.
הגעתי למוקד מיקור חוץ שרק דואג להעביר הודעות.
סוזי חזרה אלי באותו הערב.
הסברתי לה בדיוק כמו שכתבתי כאן. קראתי ל"התפרצות פצעונים" בשם האנגלי "braek out", שהיא לא הבינה כנראה ולכן, דאגה להגיד לי שהיא לא מבינה מה הבעיה שלי, מדובר במוצר נהדר, מה אני רוצה?
הסברתי בעברית מה אני רוצה.
אכן, טעות שלי. אנחנו בישראל ואני צריכה ללמוד לקרוא לדברים בשמם: אאוטסורסינג = מיקור חוץ, ברייקאאוט = התפרצות פצעונים [במקרה הזה], טיים קונסומינג = צורך זמן, נייטיב = בבון = ערס ועוד.

אחרי ההסבר, סוזי ביקשה שאבחר מוצר אחר שאני רוצה בסכום זהה לזה של הסיטי בלוק, ארשום מכתב ובו אפרט מה שפירטתי לה ואת המוצר שאני רוצה במקום, אשים את הסיטי בלוק במעטפה עם המכתב ואשלח בדואר רשום.

החלטתי לקחת את Take the Day Off, שאני משתמשת ויודעת שהוא טוב ומתאים לי.
שלחתי.

עבר חודש.

תמונה: יח"צ

המוצר הגיע אלי בדואר רשום עם מכתב חתום על ידי סיסי נמיר [מנהלת הדרכה של Clonique] בו היא מודה לי על כך שאני לקוחה ומסירה אחריות משפטית מכל דבר בערך.

בסך הכל, מדובר בשירות לקוחות לא רע בכלל. נכון שזה לקח המון זמן והייתי צריכה להסביר את עצמי משהו כמו שלוש פעמים אבל, בסופו של דבר אני לא מרגישה שהכסף שלי הלך לפח.

מסקנה: כל מי שרוכשת מוצר שלא ניתן לקבל עבורו דוגמית לטובת התנסות, שתדע את זכויותיה ותדאג להחזיר את המוצר ולקבל חלופי מהחברה - במידה וזמן ההחזר לחנות עבר.

אני מרוצה ומתחילה את הסופשבוע שלי בחיוך!
מקווה שגם אתם ☺






12 תגובות :

  1. זה קרה לי עם גארלו. בתגובה אמרו לי "למה לא קנית מייקאפ של קליניק למשל? אז מדיניות ההחזרות הייתה הרבה יותר פשוטה".

    נסי להסביר להן שאת לא יכולה לקנות מייקאפים של קליניק כי הם צהובים לך מדי, ולא יכולת לצפות שמייקאפ של גארלן יחזיר אותך לימי הזוהר של גיל 13.

    הם שלחו לי בושם במקום הפודרה שקניתי, רק אחרי שצירפתי להם מכתב ארוך, עם תמונות של הפצעונים ומרשם מהרופא למשחה. זה קרה אחרי כמה וכמה טלפונים והמתנה ממושכת בדואר.

    בקיצור, שלא נדע מצרות, וגם- עשית לי חשק לפיצה.

    השבמחק
  2. ואני מודה לך על העשרת הלקסיקון שלי בהקשר למוצרי טיפוח.
    משמח עניין שירות הלקוחות, וכמובן - כל הכבוד שעמדת על שלך.

    סופ"ש מעולה!

    השבמחק
  3. צר לי, אבל בעייני שרות לקוחות שמדבר כמו בהמה ומועיל לשלוח לך מוצר חלופי אחרי חודש הוא לא שרות איכותי אלא שרות מבזה.

    השבמחק
  4. לובה - איזו תגובה מפגרת מצד גרלן! אני בהלם. נשמע שהחוויה שלך הייתה הרבה יותר קשה משלי. למדנו משהו.

    Shani - כן, גם אני הרגשתי שאני מרחיבה את הלקסיקון שלי בנושא הטיפוח כשישבתי שעות ארוכות בפרזנטציה של איב סאן לורן.

    שרונה - היא לא דיברה כמו בהמה, היא פשוט לא הבינה מה פירוש המילה באנגלית אז כמגננה היא התחילה לדבר מהר יותר בעברית. אם היא הייתה מדברת כמו בהמה, הפוסט היה נכתב אחרת. לא אמרתי שזה שירות משהו-משהו אבל, גם לא היו אבדות בנפש בדרך אז זה כבר ראוי לציון. לא לשבח. לציון.

    השבמחק
  5. את אף אחת זה לא מעניין שיש טרטרזין בקרם?! אני בשוק.

    השבמחק
  6. עד כמה שידוע לי הטטרזין שמייצר את הצבע הצהוב (כמו ב-ddml של קליניק ובשקדי מרק) הוא לא מסוכן מאחר ובשביל שיהיה כזה, צריכה להכנס כמות גדולה שלו למחזור הדם. קרמים, כידוע, לא מגיעים למחזור הדם. למעשה, הם מתקשים לחדור אפילו את האפידרמיס.

    השבמחק
  7. זו בדיוק התשובה שקיבלתי ועדיין בחרתי לשאול את השאלה, משום שזו הייתה הפעם הראשונה שנתקלתי בכיתוב כזה, שנראה כמעין אזהרה אפילו.

    השבמחק
  8. וואו דה בדיוק קרה לי בשבוע שעבר עם קרליין. נגמר לי הקרם של קליניק והחלטתי לא לחזור להשתמש בו כי כל המוצרים ייבשו לי את הפנים בטירוף. והטריד אותי ממש שהקרם צהוב עד שקראתי את המרכיבים וגיליתי שיש שם טרטזין.

    לא חשבתי לפנות בכלל לשירות הלקוחות שלהם...

    השבמחק
  9. זה היה נורא, אצלי זה לא נגמר רק בפיצה פייס, אלא באקנה שלא היה לי כמוהו מהתיכון.

    עד היום אני תוהה איזה רכיב עשה לי תגובה כזו, כי העור שלי בדרך כלל לא רגיש כמו שלך.

    אם הדיילות ציינו לשבח את שירות הלקוחות של קליניק לעומת גארלן, וזה היה השירות שקיבלת, אז צר לי דיילות- המצב גרוע.

    השבמחק
  10. מיכל - להשתמש בשירותים של שירות לקוחות לשאילת שאלות ולבכלל, זה משהו שאנחנו שוכחים לעשות לפעמים אולי כי אנחנו רגילים לשירות גרוע. צריך להזכר ולעשות שימוש בגוף הזה, כי לפעמים זה באמת עוזר.

    לגבי הצבע בקרם, זה לא מזיק כפי שכתבתי.

    לובה - אם הייתי סופרת את המוצרים שעשו לי אקנה קוסמטי ואם הייתי מגלה את הרכיב שעושה את זה...
    אני חושבת שהמצב בשירות הלקוחות של הרבה חברות גרוע וגם זה של קליניק טעון שיפור, זה בטוח. מה שכן, אני חושבת שאנחנו צריכות להשתמש בשירות שלהם ולדרוש אותו, אולי ככה הם יבינו.

    השבמחק
  11. כל הכבוד לך! לי באופן אישי הוא מתאים (אני משתמשת באחד עם פחות הגנה, אך משלבת אותו עם קרם לחות עם הגנה) - אבל מפתיע לגלות שאכן קיבלת מוצר חלופי ושירות קשוב, גם אם זה לקח זמן. טוב לדעת!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...