25.3.12

מתכוננת לאביב

האביב הגיע באופן רישמי ואיתו שפעת האביב.
טוב, אני מניחה שיש דרך קצת יותר נעימה לפתוח את הפוסט ומה שהכי נעים מבחינתי, הוא להתעורר בבוקר ולראות שהשמש מאירה, אין אפרוריות ואין גשם. אוח, אין מאושרת ממני...לא משנה אם עומד להיות לי יום ארוך, לא משנה אם זה הולך להיות יום קשה, העיקר שהשמש מאירה. 
עד כדי כך קלישאתית אני.

כמו כל בחורה קלישאתית, גם אני החלטתי שעלי לבחור את המראות שאותם אלבש בגאון באביב הקרוב. כידוע, אני חולת ג'קטים והאביב הוא בערך הזמן היחיד שמאפשר לי לנצל את המקסימום מהם, גם כשאני מחוץ למשרד.



הלוק הזה הוא כמעט נוסטלגי מבחינתי, יש כאן פרטי לבוש עתיקים ברמה ארכיאולוגית כמעט. השילוב של הורוד עם האדום הוא שילוב שרציתי ללבוש כבר הרבה זמן אבל, תמיד פחדתי להראות מוגזמת [כן, זה עלול לקרות גם לי] ומה שדי הרגיע את כל השיגעון הזה הוא לא פחות מג'קט כותנה לבן.

מה לבשתי?
חולצה ורודה מכופתרת של פול & בייר [מתקופת הצבא]
מכנסי ג'ינס אדום של GAP [נרכשו בסייל של החורף]
ג'קט כותנה לבן של קסטרו [מלפני כעשור]
תיק אמריקן אפרל
נעליים all black
לק ורוד Lancome מספר 300M
שפתון ורוד Lancome מספר 353M

המראה שני, שגם הוא כולל ג'קט, הוא לא פחות משוס מבחינתי. ראיתי את הג'קט הזה באתר של H&M ויום-יומיים אחרי כן הגעתי לסניף בעזריאלי. כמובן שלא היה ג'קט ולא נעליים [למרות שלא חיפשתי נעליים]. לפני כשבוע מצאתי את עצמי שוב בעזריאלי, נכנסת ל- H&M בלי ציפיות והופ! מול הפרצוף אני מוצאת את הג'קט המדהים הזה בשחור לבן. תג המחיר מראה 179 שקלים...מה לא ניקח הביתה? בודאי שכן.



 המראה הזה מאוד קלאסי, כי השילוב של שחור ולבן גם הוא מאוד קלאסי. האינסטינקט הראשוני היה ללבוש את הג'קט לארוחת ערב חגיגית יותר, עם מכנסיים שחורים וחולצה לבנה וכמובן, למרוח לק אדום. אני חושבת שיצא לי עוד לשחק עם הג'קט הזה ו"לקחת סיכונים" כדי ליצור מראה יותר יומיומי וקז'ואל. כמובן, שאני כמעט לא זזה בלי הגולגול! התסרוקת הכי נוחה בעולם.

מה לבשתי?
ג'קט שחור-לבן של H&M [עונה נוכחית]
חולצה לבנה ZARA [ישנה]
מכנסיים שחורים H&M [עונת חורף]
לק אדום Lancome מספר 154M
שפתון ורדרד-אדמדם Lancome מספר 322M

מכנסי כונתה הם מאסט מבחינתי באביב וגם בקיץ. בכלל, הם מאוד שימושיים כשזה מגיע למזג האוויר בארץ, כי אפשר ללכת איתם רב השנה. באותו סיבוב בעזריאלי בו מצאתי את הג'קט המיוחל, מצאתי גם את המכנסיים האלה של גאפ. יש לי מזל עם מכנסיים של גאפ, הם תמיד יושבים עלי בצורה מושלמת, משהו שהוא בהחלט נדיר.



תכלת וקורל זה שילוב אוליטמיבי מבחינתי באביב, הם מאוד מחמיאים האחד לשני והקורל פשוט קופץ החוצה מעל התכלת. 

מה לבשתי?
חולצה טי לבנה ZARA [עונה נוכחית]
מכנסיים GAP [עונה נוכחית]
נעלי עקב ZARA [עונת החורף]
שרשרת ספרינגפילד [ישנה]
לק קורל Lancome מספר 105M
שפתון קורל Lancome מספר 106M

מקווה שנתתי גם לכן ואולי אפילו לכם, קצת השראה לקראת האביב והקיץ שבאים עלינו לטובה. אני בטוח שנהנית מזה שנגמר החורף.

גילוי נאות: השפתונים והלקים התקבלו כמתנה מהחברה.

שבוע טוב


10 תגובות :

  1. Oh I love blazers! They have to be one of my favorite clothes! It' can upgrade any outfit and turn it into something special

    Morgane from The LeopardLegs

    השבמחק
  2. שילובים מקסימים! אחד הפוסטים המוצלחים שראיתי עם הסדרה הזאת של לנקום, אם לא המוצלח שבהם ;-)
    את הלק הקורלי הזה ניסיתי בעצמי והוא מהמם, מאד אהבתי אותו

    השבמחק
  3. דרלינג, כולן מהממת!
    אהבתי את כל הלוקים, במיוחד את האחרון. כולך אביבית והצבע התכלת הזה, יש בו פרשנס. אני גם לבשתי מכנסיים מגאפ בפוסט שאני עשיתי ל - Lancome.
    xoxo

    השבמחק
  4. עשית לי חשק לבדוק את GAP
    המכנס ממש יפה!

    השבמחק
  5. הלקים מוצלחים להפליא, והורוד והאדום ממש עושה לי חשק!

    השבמחק
  6. יפיפיה! אני אוהבת מאוד את הפוסט שיצא לך. בכלל, יש לכולן פוסטים מאוד מרעננים ו"פרשיים" בזכות השת"פ הזה, כן ירבו!

    השבמחק
  7. Morgane - Blazers are the perfect outfit upgraders!

    IsraelMakeup - אווו איזו מחמאה גדולה! תודה רבה :) הלקים ממש מעולים, המברשת מאוד נוחה, בהחלט.

    sefi - אני אוהבת פרשנס :) שלך מהמם גם כן.

    שרונה - יאללה! למרוח לק!

    שרונה #2 - השת"פ הזה בהחלט הוציא כמה פוסטים מאוד מושקעים ומרעננים. אני מאמינה שזה קשור לכך שהקולקציה מאוד מוצלחת :)

    השבמחק
  8. הלוק השני מהמם! ולגבי גאפ, עשית לי חשק לבדוק את המכנסיים שלהם :)

    השבמחק
  9. אהבתי מאוד מאוד את הלוק האביבי שלך! איזה יופי :)

    השבמחק
  10. Nination - חייבת לבדוק את המכנסיים שלהם! הכי מעולות בעולם [כמובן שזה תלוי גיזרה אבל לנסות לא עולה כסף ;)]. תודה ☺

    Haboleshet - כיף לשמוע/לקרא :) תודה רבה!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...