2.3.12

Stay+ Giveaway - ההגרלה נסגרה!

זה שבחוץ יש מזג אוויר של גהנום - בגהנום שלי הטמפרטורה מתחת ל 15 מעלות צלזיוס, כל אחד והגהנום שלו, אני מניחה - זה לא אומר שאני לא התחלתי את האביב באופן רישמי, כי מרץ זה אביב ואני לא נכנעת לשלג ודברים קטנים כמו רוחות שעוקרות עצים ממקומם.

עם האביב בא המשפט הקלישאתי ביקום - עם האביב, באה ההתחדשות - ואני החלטתי להשתמש בו, כי כזו אני, בחורה קלישאתית שאוהבת מזג אוויר חמים ונעים, כזה שמאפשר לנעול סנדלים ולתת לאצבעות הרגליים חופש מלא ומשיכת לק בצבע ורוד בזוקה. כל מי שצריכה רגע ללכת להקיא מרוב סכרין, שתעשה זאת עכשיו. אני אמתין לכן כמה רגעים לפני שאני ממשיכה הלאה, כי ההמשך יעניין גם אתכן.



סיימתן? טוב, אז ממשיכים.
מעבר לזה שגיליתי שאת האובססיה שלי לפסים אני יכולה לתרגם [גם] לרקעים שאני מצלמת עליהם, אני מגלה בתקופה האחרונה את המותג Soft Touch מחדש ונדמה, שגם Soft Touch בעצמם מגלים את עצמם מחדש ומתחדשים. 

את סדרת ה Stay+ הזכרתי כאשר כתבתי על צלליות הקרם של המותג והנה עכשיו, הם הגיעו אלי בצורת שפתונים. מדובר בסדרה של שמונה שפתונים עמידים שמגיעים במגוון צבעים מרעננים וכולם על טהרת האדום-ורוד-כתום. השמות החמודים והאריזה הנוחה במיוחד רק מוסיפים מבחינתי. שני השפתונים שלי יצא להתנסות בהם הם מספר 56 בגוון Just Love שהוא ורוד פוקסיה כמעט עם גימור סטני והגוון השני, הוא מספר 35 בגוון Splendid שהוא כתום-קורלי שימרי ובא לי לבכות מרב אושר כל פעם שאני מסתכלת עליו.


ימין: 35 Splendid | שמאל: 56 Just Love


יום אחד החלטתי שאני לא יכולה לבחור בין שניהם, אז הנחתי קודם את Just Love ומעליו את Splendid ומאז, אני משמשת כמעט תמיד בשניהם "מעורבבים" יחד. יוצא גוון משובח של ורדרדות שמציצה ממתחת לניצנוץ הכתמתם המושלם. כן, זה פשוט מושלם.


מלמטה למעלה: Splendid | Just Love | the two together




האריזה הזאת של הטיוב הדק הזה היא לא פחות ממושלמת בעיני. הקוטר של השפתון הוא בדיוק הקוטר הנכון כדי להניח את השפתון בדיוק הנדרש [לפחות עבור השפתיים שלי]. השפתון עצמו הוא שפתון עמיד, כך שברגע המריחה הוא מרגיש מלא בלחות ואחרי כמה שניות הוא מעט מתייבש אבל, בכלל לא כמו שפתונים עמידים אחרים שיצא לי לנסות לאחרונה. הוא עדיין מרגיש לח ונוח ללבישה במהלך היום ובניגוד לשפתונים עמידים אחרים, אני לא מרגישה שאני צריכה לשים שפתון לחות מעליו.

הטיוב מכיל 2.5 גרם, שזה מעט פחות משפתון ממוצע שמגיע בדרך כלל בגודל של 3-4 גרם. מצד שני, זה שפתון עמיד הרבה יותר משפתון ממוצע, כך שאין צורך לחדש אותו אחרי כל ביס. מחירו של שפתון עומד על 110 שקלים אבל אתן יודעות, מבצעי 1+1 והנחות של 40% הן משהו שבשגרה, כך שאין צורך לשלם מחיר מלא.

האמת היא, שאין בכלל צורך לשלם!
לא יכולתי להשאיר את כל הטוב הזה רק בשבילי והחלטתי לחלוק. כידוע [ואני מקווה שידוע] בעוד שבוע ב- 8 במרץ מתקיים יום האישה הבינלאומי ובעיני, שפתון הוא בהחלט פריט נשי במיוחד וזה תמיד נעים לראות אישה שמוציאה שפתון מהתיק ומחדשת את המריחה. לכבוד יום האישה הבינלאומי, החלטתי שאתן קוראות מהממות שלי, צריכות לקבל פינוק. 
אני יודעת שאתן מהממות, כי יצא לי לפגוש כמה ובאמת שהתרגשתי ♥

אז קבלו פינוק!
הזוכה בהגרלה, תקבל שלושה שפתונים, שניים בגוונים שהצגתי כאן והם האהובים עלי וגוון פינוק נוסף מספר 53 בגוון Lingerie Pink, שהוא ורוד בהיר יותר.



כן, אני מבטיחה לשלוח עם הפפיון והכל.
אבל, לא רק זוכה אחת תהיה פה, כי יש לא מעט קוראות לבלוג הזה ולכן, יהיו שלוש זוכות! שתי הזוכות הנוספות יזכו בשפתון מספר 45 בגוון Kir Rpyal שהוא ורוד יין.



מה צריך לעשות?
לא יותר מידי, רק להשאיר תגובה לפוסט ולספר לי מה גוון השפתון האהוב עליכן והאם זה משתנה בחורף ובקיץ. 

מי שרוצה להגדיל את סיכויי הזכיה שלה, יכולה להצטרף כעוקבת של הבלוג בבאנר שבצד שמאל של הבלוג וכן, לפנק אותי בלייק לעמוד הפייסבוק. כל אחד משני אלה, יזכה אתכן בכניסה נוספת של שמכן להגרלה ובכך תגדיל את סיכויי הזכיה.

אם אתן רוצות להקל על חיי, השאירו בתגובה את כתובת המייל שלכן.

ההגרלה תינעל ביום חמישי, ה- 8 במרץ - יום האישה הבינלאומי וחג פורים גם יחד - בשעה 12:00.
בערב של אותו היום, יפורסמו שמות הזוכות.

גילוי נאות: השפתונים באדיבות החברה.

סופשבוע נעים!



בהצלחה לכולן





36 תגובות :

  1. אני אוהבת כתומים וורודים לקיץ!! ויותר נודים או נטרלים לחורף!

    השבמחק
  2. אני אוהבת את הבהירים והקורלים
    מנסה לשים אדום אבל זה אף פעם לא מצליח

    השבמחק
  3. הצבעים של השפתון מדהימים! עושה חשק למזג אוויר חם יותר:)

    קניתי לפני כמה חודשים שפתון עמיד של מאק perpetual flame - מתאים מאוד לחורף.
    בכללי אני מאוד אוהבת את משפחת האדומים - בחורף יותר עמוק ובקיץ קצת יותר כתמתם.
    אני ישמח להשתתף בהגרלה:)

    basia@walla.co.il

    השבמחק
  4. הכי כיף ליפסטיק אדום חזק בחורף, ובקיץ קוראל! כשלא שוכחים למרוח...
    את תמיד עושה לי חשק להתאפר בפוסטים שלך
    :)

    השבמחק
  5. אני עם אותו הגוון של אותו המותג כבר כמה שנים טובות! ההבדל בין הקיץ לחורף הוא לא בגוונים אלא בזמנים- בקיץ אני שמה רק בשעות הערב:)

    vinikov@gmail.com

    השבמחק
  6. אני בקושי לובשת שפתונים וליפסטיקים כי ההרגשה של היוש או לחלופין השיער שנדבק לפנים עושים לי רע אבל בתקופה האחרונה אני מנסה להפוך לבנאדם ומתחילה להתאפר אז לזכות יכול לעשות לי ממש טוב, לרב אני מעדיפה גוונים ניודיים אולי כי לא יצא לי לנסות אחרים

    lunatoo@gmail.com

    השבמחק
  7. אני הכי אוהבת את הגוונים הוורודים בחורף, ואת הניוד בקיץ.
    :)

    השבמחק
  8. הגרלה שלא נמשכת שנתיים, איזה כיף :)
    הגוון האהוב עליי בדרך כלל הוא גוון ורדרד, אבל לאחרונה בחורף אני נמשכת הרבה לרבל של מאק, לכי תביני

    luba891@gmail.com

    השבמחק
  9. קשה לי ממש לבחור זה עניין של מצב רוח... אני אוהבת את כולם!!! ביומיום ורדרדים וכתמתמים וכשבא להתפרע אז אדום עז!!! בימים של עצלות קשה לבלו :)

    אחלה הגרלה...
    yafit_n@yahoo.com

    השבמחק
  10. אני מאוד אוהבת את הגוונים הבהירים הטבעיים, הורודים..
    אני אוהבת את השפתיים מודגשות ו"עשויות" אבל כאילו לא שמת כמעט ליפסטיק :-)

    ifatarik@gmail.com

    ותמשיכי לכתוב שנון, סוחף ונעים!!

    השבמחק
  11. בקיץ אני אוהבת ורודים וקצת חומים עדינים. בחורף - יותר כהים (יש לי אפילו סגול כהה), שהולכים טוב עם העור הלבן שלי.
    לא מזמן החלטתי לנסות אדום בוהק. ניסיתי המונים, ובסוף קניתי אחד של קרליין. בכל פעם שאני שמה אותו, הילד שלי שואל אם אני מתאמנת על התחפושת לפורים.
    עוד לא החלטתי אם להתייחס אליו ברצינות או שזה דווקא יפה לי.

    השבמחק
  12. אוי, הם מקסימים!!! אני זוממת על מבצע טוב (ועדיף יותר טוב מ-1+1....) כדי להוסיף כמה מהם לאוסף.

    בכל אופן, בקיץ אני אוהבת צבעים בוהקים יותר (קורלים במיוחד), בחורף קצת יותר עדינים - ורודים ניודיים.

    אבל בסופו של דבר, חורף/קיץ - אני מוצאת את עצמי רוב הזמן עם לבלו אדום (תותים) שגורם לכל כך הרבה אנשים לשאול אותי "באיזה אודם את משתמשת?!" כך שבסוף אני נשארת נאמנה לו רוב השנה ;-)

    השבמחק
  13. קורל, קורל, קורל!
    מהמם:)

    השבמחק
  14. הקורל במאת נראה מצויין...

    השבמחק
  15. הצבע האהוב עלי הוא בד"כ שזיפי-ורוד. לפעמים אני מנסה אדום אבל בד"כ מתחרטת די מהר... :)

    השבמחק
  16. יש לך בלוג מדהים ! והפכתי לקוראת קבועה בו.
    השפתונים נראים טוב :)

    yuli.farber@gmail.com

    השבמחק
  17. אני אוהבת שפתונים בגוון טבעי. אני לא ממש משתמשת בהם ביומיום האמת, אבל זה כנראה כי עוד לא מצאתי את השפתון המושלם.
    מדי פעם, כשיש לי מצב רוח ובגד שמתאים, אני הולכת עם אדום חזק.

    mooransh @ gmail . com

    השבמחק
  18. אני כבר עוקבת אחרייך דרך גוגל מזמן :)

    mooransh @ gmail . com

    השבמחק
  19. וגם לייק בפייסבוק עשיתי!

    mooransh @ gmail . com

    השבמחק
  20. איזה כיף לקרוא את התגובות :)

    השבמחק
  21. אני אוהבת שפתונים בגוון אדום עמוק או ורדרד.
    ולעתים משתמשת בעיפרון לשפתיים במקום ליפסטיק ושמה על זה ליפגלוס.

    השבמחק
  22. נרשמתי כעוקבת עשיתי לייק לדף בפייסבוק ועשיתי לייק לפוסט.

    הגוונים שאני הכי אוהבת בכללי(חורף קיץ) זה ורוד עתיק ואדומים למינהם.

    הדוא"ל שלי:abcdefgh220@walla.com.

    בהצלחה לכולן =)

    השבמחק
  23. אז האימייל שלי הוא : rotem18300@walla.com
    ןזאת פעם ראשונה שאני אי פעם מגיבה בבלוג שלך, למרות שאני מתה עליו! ככה אני יודעת מה לקנות ומה לא בלי קשר לתיאור הלא קשור של החברה. אז אני למען האמת הכי אוהבת את גוון הורוד \ אדום בכל הוענות, תמיד שיקי, תמיד יפה, תמיד מחמיא (: למרות שיש לי נטייה לצבעים יותר חמים בקיץ וליותר קודרים בחורף, אבל אני נשארת על גבול מאוד דק. מקווה שאזכה (:
    וקוראים לי רתם למקרה שזה לא היה מובן לפי האימייל ;)

    השבמחק
  24. החורף הזה אני לגמרי באדומים החזקים, אני מניחה שבקיץ זה יחזור לחומים הטבעיים יותר... :)

    ואני מנויה על הבלוג מזמן...

    וגם עשיתי לייק בפייסבוק...

    dewalmond@gmail.com

    השבמחק
  25. זה מצחיק, הבלוג שלך נמצא ברשימת הבלוגים שאני קוראת (בבלוג שלי בצד ימין) ועכשיו אני קולטת שלא נרשמתי אצלך.. בושה! אז נרשמתי כעת, גם כמנויה וגם לקבלת מיילים, את הלייק עשיתי מזמן..
    גוון השפתון האהוב עלי הוא ורוד לטוניו השונים, חורף וקיץ כאחד.
    שבוע נעים!
    ניבה
    off-na.blogspot.com
    off.na.blog@gmail.com

    השבמחק
  26. אני אוהבת את הגוונים הבהירים ובעיקר אפרסק.
    שפתונים כהים פשוט לא נראים עליי טוב. זה תמיד מרגיש לי קצת כמו תחפושת...
    אין אצלי הבדל בין קיץ לחודש.
    שבוע טוב!
    יעל
    yaelfestinger@gmail.com

    השבמחק
  27. צבעים טבעיים בחורף, וככל שמתחמם-גם בגזרת השפתיים. כתמתמים, קורלים, ולבסוף אדום לוהט!
    shir_nov@walla.com

    השבמחק
  28. אני אוהבת את הניוד והאדומים בחורף והורודים והכתומים בקיץ.
    ויש לציין שאני מאוד מאוד נהנית לקרוא את הבלוג שלך!
    aronov33@walla.co.il

    השבמחק
  29. כתומים למיניהם, בקיץ וגם בחורף,
    שבוע טוב,
    מעין.
    binshtoc@gmail.com

    השבמחק
  30. הגוונים האהובים עליי הם ניודים בעיקר :) אבל הייתי רוצה ממש לנסות דברים קצת יותר נועזים :)

    onlypassingby@gmail.com

    השבמחק
  31. איזו הגרלה כייפית!
    אני מאוד אוהבת ורודים בהירים וניודים למיניהן. בקיץ אני שזופה יותר, אז יותר מתאים לי גוונים קורלים.

    בהצלחה לכולן!
    לילך
    lilachhoresh@yahoo.com

    השבמחק
  32. לרוב צריכה קצת ''פוש'' ואומץ כדי ללכת עם גוונים מעיזים :)
    מאוד אוהבת ורדרדים ודובדבניים עדינים בכל העונות , זוממת על להתנסות בקורליים וכתמתמים עם בוא הקיץ ..

    חוק אחד תמיד חל לגביי , אם ליפסטיק בכיסוי מלא , תמיד אעדיף מאט לחלוטין , לא חברה של גלוסיים :)
    sabubi בג'ימייל.קום

    השבמחק
  33. חובבת ורודים אנוכי, על כל גווניהם. כן כן, בלונדינית עם ליפסטיקים ורודים, שיא הקלישאתיות, אבל מה אכפת לי? :)
    קניתי כמה גוונים כהים יותר לחורף אבל הם לא זכו ליותר מדי שימוש...

    sandy.fialkov בג'ימייל
    עוקבת גם בגוגל ובפייס :)

    השבמחק
  34. אני אוהבת קורליים בקיץ וגם ורודים חזקים יותר. את האדומים אני משאירה לערב ובחורף אני הולכת על הסגולים. בגלל שאני חיוורת בחורף בטירוף, אז הסגולים משתלבים עלי ממש טוב.

    מתה על הבלוג שלך!
    נעמה ברוש

    אשלח לך מייל אם אעלה בהגרלה ואני מאוד מקווה שכן :)

    השבמחק
  35. איזו הגרלה מעולה.....(לכן מנסה את מזלי בפעם הראשונה)

    הודות לאבי התברכתי בשפתיים באמת עבות, לא סתם זכיתי לכמה כינויים בתקופת ההתבגרות, ימותו הקנאים.
    אז ביום יום אני משתמשת בשפתון שקוף למטרת הלחות והברק בשפתיים. ליציאות אני מאוד אוהבת להשתמש באודם של לנקום בגוון "שזיף", הוא עדין ונותן אפקט מעולה לשפתיים, גוון זה מרגיש לי טוב ונעים יותר בעונת החורף. לחלופין, בקיץ אין על האודם הורוד של Givenchy-candy shine.

    שיהיה לכולנו יום האישה מעולה.

    קטי

    vinkate@gmail.com

    השבמחק
  36. אני די מפחדת מצבעים עזים ורב הזמן הולכת עם צבעים עדינים.
    מקווה בקיץ להתחיל להעיז יותר!
    יש לך בלוג מדהים ומיוחד אני מאד נהנת לקרא אותך!
    חג שמח!
    matat1992@gmail.com

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...