22.4.12

מה נחה, מה?

אז לקחתי לי, מה שחשבתי שתהיה מנוחה קצרה של יומיים-שלושה. גג.
אז חשבתי...
עם חג הפסח שהתגנב לו איכשהו לחיי בהפתעה גמורה [חשבתי שיש לי עוד זמן לזה...] וגרר אחריו כמויות אדירות של אנשים בתל אביב, כמו שלא ראיתי בשנים עברו, הרגשתי שכל מה שאני רוצה לעשות, זה להשאר בבית ולא לעשות כלום.
אבל, ממש כלום.


מפה לשם, מצאתי את עצמי מבלה עם המשפחה ואפילו נוסעת לחיפה לתערוכת הפרח ויוצאת במשם בחיים, כדי להמשיך לעכו ולאכול באחת המסעדות הטעימות והאהובות עלי. כן, "אבו כריסטו" מי אמור.





מפה לשם, מצאתי את עצמי נפגשת עם חברים ישנים וחדשים וישנים-חדשים ואיכשהו, בכלל לא הצלחתי להניח את היד על המקלדת כדי לעדכן, כדי לכתוב, כדי לספר.











אני יכולה להגיד, שזו בהחלט הייתה מנוחה נחוצה, כזו שאיפשרה להתנתק ולהתחבר למקומות רגועים יותר. אמנם לא הייתי בחו"ל ולא נסעתי למקומות רחוקים אבל, זה רק מראה שאפשר לעשות גם "חופשה בבית" ולהפיק ממנה את המקסימום או במקרה שלי, את השקט שכל כך הייתי זקוקה לו.



אני ממש לא יכולה להגיד שלא התגעגעתי.
ברור שכן.

אני מקווה שגם אתם, כי כבר מחר יהיה לי משהו מאוד נחמד לספר לגם.

נשיקות

5 תגובות :

  1. באמת תל אביב המתה אנשים בצורה מטורפת, אבל לא משהו שלא ראיתי בשנים קודמות. מה שכן, נתקלתי בכמה הורים שרציתי לדווח עליהם ליצחק קדמן.

    תערוכת הפרח נראית מקסימה (הסידור עם הצמחים האדומים-חוטיים הזכיר לי אלמוגים) והשניצל-שרימפ בכלל עושה לי מצברוח טוב. לפעמים אין כמו מנוחה אצל ההורים. זו קלישאה, נכון, אבל אני ביליתי סופ"ש מפנק אצלם עכשיו ופשוט הבראתי משפעת האביב המרגיזה שנפלה עליי.

    השבמחק
  2. כבר כמה אנשים העלו תמונות מהממות מתערוכת הפרחים בחיפה ואני קינאתי. זה ניראה ממש, ממש יפה. אניזוכתר שפעם עשו שטיח פרחים בכיכר רבין, אין יל את התמונות האלה עכשיו. אבל הבנתי שעם כל הבנאליות פרחים עושים מצב רוח טוב.

    אני גם לא עשיתי יותר מדי בחופש, בעיקר נחתי. נחמד שחזרת. התגעגעתי!

    השבמחק
  3. אני לא כל כך יודעת מה היה פה בתל אביב, כי יצאתי מהבית כל בוקר ב שש ורבע וחזרתי אליו אחרי 21:00, אבל אני יודעת שבחולון היה טירוף. חולון (!!). אז אני מניחה שבתל אביב היה עוד אפילו יותר.

    תכלס, הפסקה זה משהו שחייבים בשביל הנשמה מידי פעם. אני בטוחה שלמרות שהיית חסרה, כולן פה מפרגנות לך :)

    טוב שחזרת וכל הכבוד על שצלחת את המוני חובבי הפרחים.

    השבמחק
  4. לפעמים הפסקה זה כיף, אח"כ חוזרים עם חשק וכוחות מחודשים :-)
    אני שמחה שחזרת, ועוד עם פוסט עם תמונות כ"כ מוצלחות!

    השבמחק
  5. תודה לכולן על התגובות, כיף לחזור :) במיוחד אחרי מנוחה טובה!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...