23.4.12

מורחת

תכלס, ממה כבר יש להתרגש? סך הכל עוד קצת לקים בגוונים כאלה או אחרים, שראיתי או לא ראיתי...נו מילא.
אז כן, כל זה היה נכון, אם לא הייתי מתחילה להתלהב כמו ילדה קטנה מכל הצבעים היפים האלה שביום בהיר אחד נחתו אצלי על השולחן.

על השינויים שעברה חברת קרליין - שינויים לטובה, כמובן - כתבתי כבר די מזמן ואולי אפילו יותר מפעם אחת. עם זאת, בכל פעם מחדש, כשאני מוצאת את עצמי מול מוצר חדש של החברה, אני מרוצה.

385 | 379 | 386
 אז אולי אין כאן משהו שלא ראינו, לא מבחינת הבקבוק המרובע שמזכיר מאוד את זה של שאנל או דיור וגם לא בגוונים, שאפשר למצוא דומים להם במגוון הרחב שקיים היום בשוק, כולל און-ליין.

388 | 390 | 387
 מה עוד לא ראינו? את המברשת, שהיא עבה יותר ומעוגלת, כזו שיכולה לתת כיסוי לכל הציפורן. העניין הזה של המברשת הוא אינדיבידואלי לחלוטין - באופן אישי, בהתחלה לא התלהבתי במיוחד מהמברשת הרחבה משום שאני בחורה של מברשות דקות ומדוייקות יותר כמו אלו שמגיעות ב- ESSIE ו-CHINA GLAZE. מצד שני, השד לא נורא כל כך ואפשר להסתדר גם עם מברשת עבה.

להגיד שזו הייתה חוויה מתקנת בכל הקשור למריחת לק? ממש לא. אבל אני גם אחת שיודעת למרוח לק לעצמה בצורה אולטימטיבית, כך שאולי אני לא המדד.




389 | 384 | 391

מה לא אהבתי? את זה שהבקבוקונים לא נסגרים מי יודע מה טוב.
מה כן אהבתי? את המשחק של הצבעים הקיציים, שעשה לי לחייך. והרבה. את המריחה [שתי שכבות לכיסוי מלא] ואת העמידות [ עד ארבעה ימים בכיף].
מה אהבתי עוד יותר? שהם עולים 16 עכשיו שקלים במקום 35 שקלים בסופר פארם.



365 | 357 | 375

איזה הכי אהבתי? את זה שאני איתו עכשיו...


388

מנטה שימרי, מומלץ בחום לשבועות האביב האחרונים.
**גילוי נאות: הלקים באדיבות חברת "קרליין"**

6 תגובות :

  1. OMG I love all the shades of green and the orange and pink! They look perfect for summer, and this is all I need right now!
    Bisou,

    Morgane from The LeopardLegs

    השבמחק
  2. הגוון שעלייך באמת מהמם.
    וגם אהבתי את הכתומים.

    השבמחק
  3. יפה לך מאוד המנטה השימרי :)

    השבמחק
  4. אהבתי את הירוקים והוורודים

    השבמחק
  5. הירוק מנטה השימרי הזה זוכה לכל כך הרבה מחמאות, שאפילו אני בהלם!

    השבמחק
  6. גם אני נדלקתי על הירקרק השימרי הזה אבל לאחר מריחה הבנתי שהפורמולה שלו שונה מהשאר ופחות מוצלחת לטעמי. כרגע עליי: 389 / 386 לסירוגין הנהדרים, בהחלט מפתיע כמה הם עמידים!

    השבמחק