29.4.12

על הפנים - אבל בקטע טוב

אני מרגישה בתקופה האחרונה, שאני חייבת להרים לעצמי את מצב הרוח על ידי שימוש באמצעים מלאכותיים. לא, זה לא מה שאתם חושבים, למרות שמה שאני משתמשת בו, גם כן הופך את הכל לצבעוני ויפה יותר. 
כן, תפסתם אותי...אני מדברת על איפור.

אני באמת לא יודעת למה אבל, התקופה האחרונה גורמת לי לחשק עז לכלום עם תוספת של שום דבר מלמעלה. אפשר לתרגם את זה לחוסר חשק מוחלק שמגיע מידי שנה אחרי חופשה ארוכה ומיותרת [בשבילי לפחות] והיא חופשת הפסח, שתמיד מוציאה אותי מה"ריכוז" ולוקח לי לא מעט זמן עד שאני חוזרת לתלם. 

מהשפתון, בכיוון השעון: שפתון מייבלין #422 CORAL TONIC | מברשת #12 MADINA MILANO | ליפ באלם סמית'ס | עפרון טורקיז סופט טאץ' | מסקרה מקס פקטור | לחות עם גוון DERMALOGICA | מעגל ריסים רבלון | סומק MAC MELBA

בנוסף לזה, אני מוצאת שרב הזמן, אני לובשת כמעט את אותם הדברים בוריאציות שונות. אני עדיין חזק בצבעוניות - אם אפשר לקרוא לזה כך - של לבן, אפור, כחול וכל דבר שהוא פסים. כך בדיוק גם התלבשתי באותו יום שבו החלטתי שהגיע הזמן לבחון את העפרון הטורקיזי של Soft Touch שקיבלתי לאחרונה להתנסות. 

הדגשתי עם העפרון את העיניים, שקיבלו מעין זריקת קפאין מעוררת עם הטורקיז המנצנץ הזה [שלא זז כל היום! ] ואז הרגשתי שחסר לי משהו. כן, כן הגיע הזמן להוציא את השפתון הקורלי של מייבלין שרכשתי עוד בקיץ שעבר. לא יצא לי ללבוש אותו יותר מידי, בגלל שהגימור שלו מאט מידי לטעמי והוא נותן כיסוי מלא ומרגיש לי "עשוי מידי" אז הפעם, החלטתי להתחכם!

אז זהו...שהלוואי וזה היה נכון. 
מה שקרה הוא, שמרחתי על השפתיים את הליפ באלם של סמית'ס סתם בשביל הלחות. עברו כמה דקות טובות ורק אז מרחתי את השפתון והופס...קסם. הגימור שהשפתון קיבל היה מושלם - לא מאט, לא מלא מידי אלא, קייצי ורענן בדיוק כמו שרציתי. 

נכון, לא המצאתי כלום וכן, אני מכירה את הטריק הזה שנים אבל זה בהחלט היה מאותם הרגעים של "איפה המפתחות שלי? אה, הן אצלי ביד". 



זה הליפ באלם שאני משתמשת בו לאחרונה. רכשתי אותו באמריקן אפרל ליד הקופה באותו יום שרכשתי כמה  פריטי בייסיק אחרים. הוא עלה כ - 45 שקלים והוא מ-ע-ו-ל-ה!

הייתי כל כך מבסוטית מהתוצאה שהייתי חייבת גם לצלם, כמובן.



על הפנים, אבל בקטע טוב:
לחות עם גוון #2 של דרמלוג'יקה - הגו-טו מייקאפ היומיומי שלי
סומק MELBA של MAC עם מברשת #12 של MADINA MILANO
מסקרה Max Factor - 2000 Calorie + מעגל ריסים של רבלון
עפרון עיניים Flashliner של Soft Touch בגוון טורקיז #62  [מחיר 54.9 שקלים]
ליפ באלם SMITH'S [נמכר באמריקן אפרל]
שפתון מייבלין #422 CORAL TONIC

**גילוי נאות: עפרון העיניים נשלח אלי באדיבות החברה**

בתמונה פחות רואים את הסומק, שהוא מהאהובים עלי מבין אלו של מאק אבל, אני חושבת שגם דרך התמונה אפשר לראות שהייתי מאוד מרוצה מהשילוב הזה, שגרר אחריו לא מעט בטים ומחמאות. 

מה אתן אומרות?
או, אתם.
גם סבבה.

שבוע טוב!

7 תגובות :

  1. אני מרגישה בדיוק כמוך, גם בעניין של מצב הרוח הכללי וגם בעניין של הבגדים. אין לי חשק לעשות שום דבר פרודוקטיבי וגם אני לובשת אותו דבר, בשינויים קטנים, כדי לא להקדיש לזה יותר מדי מחשבה.

    מה שכן, באיפור אני ממשיכה לשחק וזה תמיד מרומם לי את מצב הרוח. אין לי בעיה לא להשקיע בלבוש אם אני יודעת שבאיפור אני משקיעה.

    השילוב בשפתיים יצא לך לחלוטין מהמם- כתמתם ורענן.

    השבמחק
  2. את נראית מותק!

    אני מתה על באלמים בטעם ורדים. אני משתמשת בזה של וזלין שאוטוטו נגמר לי, מה שמזכיר שהגיע הזמן להזמין עוד באיביי (אני לא מאמינה שהוא ישרוד עד הנסיעה ללונדון בקיץ).

    השבמחק
  3. מאד אהבתי את הטריק של השפתיים
    והתוצאה ממש מצוינת

    השבמחק
  4. השפתון מעלף עלייך! אני כבר כמה זמן זוממת על הדוכן של סופטאץ' אבל עדיין לא דגמתי ממנו כלום :)
    גם העיפרון נראה מקסים!

    השבמחק
  5. גם לי יש תקופות כאלה, שבא לי על איפור "מעודד" ומעניין קצת יותר. הטריק על שפתון מעל ליפ באלם הוא אחד האהובים עלי, מרכך גם את השפתון הזוהר ביותר.
    הקורל טוניק ניראה טוב עלייך!

    השבמחק
  6. איזה איפור כיפי וקייצי!! נראה ממש מהמם :-))

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...