22.5.12

ללכת בצרפתית #2


אני מאמינה, שלא כל דבר בחיים צריך להיות גלוי לעין ואם לומר את האמת, אז לא, לא כולם צריכים לדעת הכל. החיים המהירים שלנו, זמינות המידע שהאינטרנט מספק לנו כולל גם מידע לא רלוונטי.

מה למשל?
>אני לא צריכה לדעת במבט ראשון, שזה פראדה מה שאת לובשת.
>>זה גם לא צריך להיות הדבר העיקרי שמעניין אותי כשאני פוגשת אותך ולא, אני לא מעוניינת שסביב זה נבנה את השיחה שלנו.

>>>אני לא צריכה לדעת מיד שאת מה שאת נועלת, רכשת תמורת 25 שקלים בפסאג' מתחת לעבודה.
>>>>זה גם לא צריך להטריד את מנוחתי במידה וכן.



יש דברים בחיים, שהשתיקה יפה להם. בדיוק כמו שיש דברים בחיים שממבט ראשון, בכלל לא נדע שמה שניצב מולנו זה זה יותר ממה שחשבנו שזה באמת - הכי כיף לגלות בטעות.

נעלי הבלרינה של repetto הן בגדר של גילוי בטעות מבחינתי.
הן תמיד היו שם.
תמיד היו יקרות.
אף פעם לא חשבתי שיש תמורה אמיתית למחיר.


כאשר מדובר במישהי שכל היום נמצאת בתנועה, גם אם זה בישיבה על הכיסא, חשוב שהנעליים שעל רגליה יהיו נוחות עד כמה שניתן. במיוחד אם זו מישהי שהולכת מידי יום כמה קילומטרים טובים, סתם כי יותר כיף ללכת ברגל ולספוג את האווירה של הרחובות [במיוחד אם זה רוטשילד] ולא של האוטובוס.

בשביל מישהי כזו, שבמקרה גם עונה על התיאור שלי, ייצרו את נעלי הבלרינה של repetto. הן עשויות עור - גפה, פנים הנעל וסוליה, הן רכות להפליא ותופסות את הצורה של הרגל כך, שאין סיכוי אפילו לא לשפשוף הקטן ביותר. הן נתפרות בטכנולוגיה של תפר כפול, כפי שנהוג בנעלי בלט מקצועיות, על מנת להגדיל את עמידותן.


מה שהכי יפה בהן בעיני, הוא היופי שלהן שמתגנב לו מבעד לעיצוב השמרני כמעט, שלא מתימר להיות ולו חצי דבר מעבר לנעליים הכי פרקטיות בעולם.

>>>>>אף אחד לעולם ידע ממבט ראשון, שהן הרבה יותר ממה שהן נראות.

כידוע, לאישה עם נעליים שטוחות, יש את הפריבילגיה לשנות את תוכניותיה במהלך היום.
לי יש ואלה הן, נעלי ה - repetto המהוללות שלי.
אני הוקסמתי.


**גילוי נאות: הנעליים התקבלו במתנה מהחברה.**
ניתן להשיג בפקטורי 54


6 תגובות :

  1. אני ממש אוהבת את הצורה הזו של נעלי הבובה, זה אמנם פרקטי אבל גם אלגנטי בעיניי ולכן זה עובד גם עם מכנסיים וגם עם שמלות. תתחדשי!

    השבמחק
  2. הן כל כך יפות, שבא לבכות! תתחדשי :)

    השבמחק
  3. הנעליים בהחלט מקסימות ויפות!!
    תתחדשי :)

    השבמחק
  4. תתחדשי, יקירתי. הן מקסימות ותהני מהן :)

    השבמחק