8.5.12

ניפ/טאק לאסתר

אחרי המרמרת הקלה [והמוצדקת, מה לעשות.] של הפוסט הקודם, הגיע הזמן להתעסק במה שחשוב באמת. עזבו אתכם חוצפה של אנשים, עזבו בלוגריות שקרניות או אפילו ממשלה שקרנית [הפתעה...], הדברים החשובים בחיים מסתכמים במילה אחת: לק.

ESSIE - Navigate Her
הבייבי הזה הגיע אלי באדיבות החברה [ע"ע גילוי נאות] במסגרת ההשקה המחודשת של הלקים של ESSIE ברשת הסופר הפארם, שם הוא נמכר תמורת 49.9 שקלים. בפעם הראשונה, כשראיתי סטנד של ESSIE בסופר פארם, הייתי מאוד מרוצה. אני מעדיפה שתהיה לי נגישות לאיזה לקים - או פריטים אחרים באופן כללי - שאני רוצה ואני לא חושבת שאני צריכה למצוא את עצמי משוטטת בין סלונים למני-פדי כדי לרכוש לק ראוי. 

ברור שאתן צועקות עלי עכשיו וחושבות לעצמכן "מה נסגר עם זאתי? איביי, מכירה?" אז כן, מכירה. נורא נחמד להיות מחושבת ולדעת מראש מה את רוצה וכמה ואז לעבור ממחושבת לסבלנית ולשבת שלובת ידיים - תוך החבאת הציפורניים עם הלק הסדוק - עד שיגיע הלק המיוחל.

אני אוהבת את הלקים שלי כאן ועכשיו ואם אפשר זול יותר, מה טוב.


הצבע הזה, הוא צבע חדש באוסף שלי. יש לי לא מעט ירוקים על כל גווניהם אבל, כזה ירוק נעים ומרענן, עוד לא היה לי. מה שמצא חן בעיני במיוחד, הוא שאין בו טיפה של כחול, שהייתה יכולה מיד להפוך אותו לעוד מנטה טרנדי. במקום זה, הירוק הצעיר הזה, נשאר ירוק צעיר לנצח.

"מדהים כמה הבחורה יכולה לדבר על לק אחד!" - תודה, אני מדהימה, אני יודעת.
ויש לי עוד מה לספר.

עוד לפני שהבנתי מה פה קורה פה עם זה ש-ESSIE עוברים למכירה הסופר פארם, ראיתי בבית המרקחת  שור טבצ'ניק [רחוב קינג ג'ורג', תל אביב - מול דיזנגוף סנטר], שיש מבצע של ESSIE - שניים במאה. לקחתי לי את Too Too Hot ולאמא שלי את Exotic Liras, שהיא מאוד אוהבת וכבר כמעט סיימה את הבקבוקון שיש לה ואפילו זכיתי לפאוץ' קוסמטיקה שקוף, ממותג ESSIE במתנה מהמוכרת החביבה.

Navigate her | Exotic liras | Too too hot
אחרי המריחה של הירוק הצעיר שלי [כן, ככה אני הולכת לקרוא לו כך מעכשיו.], ראיתי שיש כמה וכמה הבדלים בין ה- ESSIE שאני מכירה ובינו. אז קודם כל המברשת, שהפכה לרחבה בסגנון המברשות של Lancome בסדרת רוז' אין לאב וכן, המברשות של קרליין מהסדרה החדשה. המטרה של המברשות האלה היא, לספק מריחה נוחה יותר למשתמשת הביתית הממוצעת. 



בהתחלה, זה עיצבן אותי מאוד, מאוד.
תמיד הייתי מאוהבת במברשות הצרות והמדוייקות של אסי ועכשיו, נחתה אצלי בומבילה על הציפורן. אחרי הסתגלות של ציפורן אחת או שתיים, הבנתי שאולי דווקא המברשת הרחבה עדיפה. היא מאוד נוחה, היא מכסה באופן מעולה ומאפשרת דיוק, למרות שהיא רחבה כמו אגן הירכיים של הח"כית לשעבר, פנינה רוזנבלום [ממשלת האחדות לא מניחה לי, עמכם הסליחה.].

מה עוד שונה? בבקבוקון הישן יש 15 מ"ל ואילו בחדש 13.5 מ"ל.
אז שוב, בהתחלה זה מעצבן אבל, אם חושבים על זה אז ההבדל לא גדול והמחיר נמוך יותר ממש היינו רגילות - 65 שקלים לעומת 50 שקלים.

השורה התחתונה, הצבע הזה עשה לי ממש שמח!
וזה באמת מה שחשוב.

**גילוי נאות: כפי שנאמר בתחילת הפוסט, הלק הירוק נשלח אלי באדיבות החברה.**

9 תגובות :

  1. תתחדשי !! גם אני התלהבתי מהסטנד כשגיליתי אותו בסופר פארם .. אהבתי במיוחד את כל תתי הגוונים שקרובים ללבן .. מזכיר לי תמיד סטנדים של צבעים בחנויות אמנות ענקיות :)
    הלק הזה מקסים ביותר אבל דוקא לי אישית הוא הוא לא ממש הזכיר ירוק צעיר , הגוון די וינטאג'י בעיני.. הוא מזכיר לי משהו בין ירוק מרווה לירוק פיסטוק או מן ''ירוק בית חולים'' שעבר אינסטגרם ונראה כמו בית חולים ממלחמת העולם הראשונה :)
    מן ירוק כזה שבוחרים כצבע לשידה מתקלפת כשרוצים שתראה מיושנת בטוב טעם .. שלא יהיה ספק , אלו מחמאות !! גוון מוצלח וייחודי גם אם לא צעיר בעיני :)

    השבמחק
  2. באופן מוזר ודי הזוי ממש אהבתי את הלק הפיסטוקי הזה :) נראה מצוין על היד שלך. השינוי המהותי בין אסי המקצועית לאסי המסחרית הוא באמת המברשת והפורמולה אבל זה פחות איכפת לי אם הלק הוא טוב. אני מצאתי שיש גם סטייה מהותית בגוונים ושמות שאנחנו מכירות מהקולקציה המקצועית לא תואמים את אלו של הקולקציה המסחרית שנמכרת בפארמים כך למשל watermaelon שנמכר בפארם הוא אחד לאחד exotic liras מה שיצר מצב שבמקום לק קורלי קיבלתי לק פוקסיה שכבר יש לי . פלוס אחד לטובת המסחרית - העמידות מופלאה!

    וללא קשר - קנית מצלמה חדשה ? התמונות נראות מדהימות בפוסטים האחרונים [אני מסתכנת בלצאת אהבלה]

    :-D

    השבמחק
  3. אף פעם לא הבנתי איך קונים לק באינטרנט... אפילו כשקונים בחנות לא תמיד יודעים איך זה יראה על הציפורן. קנייה לא אחראית!

    בא לי לק

    השבמחק
  4. אני מתה לקנות גם ירוק כזה צעיר ורענן, רק שעלייך זה נראה אחלה ועלי זה יראה כמו מחלה.
    ההקטנה של הבקבוק נראית לי דווקא לטובה - מתי בפעם האחרונה סיימת בקבוק לק שלם? כי אני לא. אני כל הזמן קונה עוד ובקושי מגיעה לאמצע שלהם.

    השבמחק
  5. הצבע מקסים ! אני נהנית לראות את הפארמים משתדרגים, קודם עם הסטנד אקססוריז של מדינה מילאנו ועכשיו לקים איכותיים חדשים, מדבקות מגניבות לציפורניים ולעיניים... צעצועים חדשים בחדר הילדים

    השבמחק
  6. הצבע מקסים ! אני נהנית לראות את הפארמים משתדרגים, קודם עם הסטנד אקססוריז של מדינה מילאנו ועכשיו לקים איכותיים חדשים, מדבקות מגניבות לציפורניים ולעיניים... צעצועים חדשים בחדר הילדים

    השבמחק
  7. סבתא תמיד אמרה לי: לא משנה מה תלבשי ואיך -הגימור הוא החשוב- ציפורניים מטופחות משדרות ניקיון וקלאסה- אל תוותרי על מני-פדי איכותי אם זה בסלון יופי, בבית, עם חברות או לבד- ותיהייה נועזת- תתנסי בצבעים! כשאני רואה את הפוסטים שלך על לק אני נזכרת במילים שלה!!! צבע יפה ובחרה מעולה

    ואני איתך לגבי הגילוי הנאות- כי אחרת מה נשאר לי להציע אם לא היושרה והנאמנות לאמת שלי?

    ליאנה

    השבמחק
  8. nush - אני קוראת לצבעב הזה "ירוק צעיר" לא בגלל האופי שלו, יותר בגלל שהוא מזכיר לי צבע של נבט צעיר או גבעול קטנטן וצעיר וירקרקות החיונית שלו. אבל אני לגמרי יכולה לראות את החלק הוינטג'אי שבו.

    Haboleshet - ואו! זה רציני מאוד מה שאת אומרת פה על השוני בגוונים והשמות! לא היה לי מושג, צריך לשים לב.
    אכן, קיבלתי מצלמה מקצועית ליום הולדת, לפני כמה חודשים. כיף ששמת לב :) תודה!

    ayala - אם את יודעת מה את רוצה, אז קל לקנות ברשת. אני תמיד נעזרת בסווטשים [יש מלא טובים]. מצד שני, את צודקת ואם יש ספק אז, אין ספק ופשוט לא קונים ☺

    מיכל - נראה לי שזה יכול להראות טוב על כל גווני העור. תנסי :) אני מסכימה איתך לגבי גודל הבקבוקון, תמיד עדיף קטן יותר.

    Macabre Doll - נכון! סופר פארם הפך להיות יותר כיף מאי פעם :)

    ליאנה - אני לגמרי עם סבתא שלך [ואיתך]! אני תמיד נחרדת לראות בתצוגות אופנה דוגמניות שלא עשו מני-פדי-שחי לפני התצוגה. כמובן, שלטובות זה לא קורה רק חבל שבארץ יש מספיק "פחות" טובות. ואיפה הסטייליסטים, המלבישים אני שואלת? מזעזע.

    השבמחק
  9. הלק הירוק מהמם עליך, אבל אני נאמנה לצבעים האדומים:)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...