13.5.12

ללכת בצרפתית

השבוע הזה מתחיל אחרי סופ"ש שבו זכיתי לתחושה חו"לית מוזרה. לא היה שום דבר שיכול היה לגרום לי להרגיש שאני בחו"ל, היו בעיקר דברים שגרמו לי להרגיש שאני רוצה להיות בחו"ל ולא משנה מה המחיר [הפיזי או הנפשי].

לפני כחודש, כשדיברתי עם ידיד שלי על הגיל שלנו [מותר לקלל בבלוג? או שזה לא ליידי-לייק?], על מה שרצינו להשיג עד היום ומה באמת השגנו [רמז: לא דירה בבעלות פרטית], נזרקה לאוויר שאלה גדולה - מה את רוצה להיות כשתהיי גדולה? - שאל הבחור ולא הייתה לי תשובה לתת. הבחור מצידו, מצא את הזמן כדי לשאול את עצמו את השאלה מבעוד מועד ואף למצוא לה תשובה והוא כבר מתחיל לפעול לכיוון . במקרה שלי, על פניו הכל כבר ברור - יש מסלול קריירה ומסלול אקדמי רלוונטי ואפילו בלוג אחד לצורך סיפוק יצרים שנויים במחלוקת, כמו כתיבת פוסטים שלמים על לקים. עם כל זה, הרגשתי שאולי אני זקוקה לכיוון חדש, אולי זו לא הקריירה שאני רוצה שתהיה לי ואולי, אני בכלל רוצה לעשות "טיול אחרי צבא" באיחור אופנתי של קרוב לעשור.

מזל שיש חברים טובים, כי קצת לפני שהתפוצץ לי המח, הבחור מיד הרגיע אותי והזכיר לי שכבר בסוף הקיץ, תהיה לי האפשרות לפסק זמן קצר ובו אוכל לחשוב על הכל ואפילו לא להתאמץ, כי הדברים מגיעים לבד כשאנחנו בסביבה חופשייה מלחצים.






מיד נדלקו לי העיניים, אמרתי לעצמי "כן!" וגם "נכון!" ותוך שניה וחצי עלה במוחי הרעיון שאני זקוקה באופן נואש לחופשה קצרה, אפילו של מספר ימים, בפריז. ממש כמו לפני כמה שנים.

זו לא תהיה הפעם הראשונה שלי לבד בפריז [הפעם הקודמת הייתה רב הזמן לבד והיה מעולה] וכן, זה ייתן לי המון זמן לחשוב ולקבל החלטות הרות גורל על עתידי, שתמיד אוכל להגיד שהן התקבלו בפריז - לטובה או לרעה. אוכל לבקר במוזיאונים שאני אוהבת, לעשות קצת שופינג איכותי, לשוטט ברחובות ולהתרשם מיופיים ולשקול שוב האם אני באמת זקוקה לטי שרט של I ♥ Paris. במהלך כל אלו, התובנות יגיעו אל מוחי מעצמן. או לפחות, על זה אני בונה.

אז בינתיים, עוד לא סוף הקיץ ואפילו לא ממש ההתחלה ופריז עוד מחכה לי, בניגוד ללונדון שכידוע, יש לה בעיה עם לחכות לאנשים ואני מתנחמת במשהו פריזאי אחר שנחת בארוני כהפתעה גמורה.

אם לא פריז ממש עכשיו, אז לפחות משהו שיזכיר לי שלשם מועדות פני ובזמן שאני דורכת על מדרכות אלנבי בואכה רוטשילד וחושבת על ביקור נוסף במרכז פומפידו, אוכל להביט אל כפות רגליי ולהיזכר שתכלס, הכל טוב גם עכשיו☺

Vive la France!
שבוע נהדר שיהיה!


8 תגובות :

  1. נהניתי מאד לקרוא את הגיגיך בפוסט הזה.
    בהחלט מדי פעם צריך לעשות איזושהי עצירת ריענון כדי להבין לאן אנחנו רוצים לנוע, במקום להידחף בתוך ההמון הזורם.
    שיהיה לך שבוע נפלא!
    :)

    השבמחק
  2. אפילו מחשבות על חופש העתידי מחממות את לב
    בהצלחה!

    השבמחק
  3. Sometimes I' find myself wondering what I wanna be when i' grow up, and then I realised I am a grown up already and still feel lost sometimes. Nobody ever told me I'd still feel that way today...
    Sure I have plenty of dreams and projects I'm working on ,and I moved to israel which was a big step and a big change in my life. But this feeling of something better never leaves me. And I need time to really think about it.
    Hopefully I'm supposed to go to Paris in few weeks, not 100% sure yet but it makes me more quiet to think about the family and friends I maybe am gonna see soon

    Bisou,
    Morgane from The LeopardLegs

    השבמחק
  4. תודה לכולן על התגובות המקסימות!

    Morgane, I hope you'll get to go to Paris asap and have a wonderful time. I love Paris, it always makes me feel at my best and gives me time to think things thru.

    השבמחק
  5. נעליים מתוקות!
    מחכה לפוסט מפריז :)

    השבמחק
  6. מעכשיו? חכי, זה יהיה רק לקראת ספטמבר.
    אל תעצרי את הנשימה בשביל זה ;)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...