17.5.12

נתחיל בחדשות הרעות ונעבור לטובות

הזמן: אתמול
המקום: מאק - קניון רמת אביב
המטרה: קונסילר סטודיו פיקס
התוצאה: כל המאפרות היו עסוקות ואני הסתובבתי אל מנהלת החנות/משמרת [או לפחות נראה לי שזה מה שהיא הייתה] ושאלתי אם אוכל להיעזר בה לטובת התאמת גוון. היא מיד ניגשה אלי אך באותו הרגע, התפנתה מאפרת והן עשו מיני "הנד שייק" והתחלפו. את המאפרת שניגשה אלי אני כבר מזהה אבל, זו לו חכמה, כי אני מזהה את כל המאפרות/ים שם. בפעם האחרונה שנעזרתי בה, היא הייתה יחסית נחמדה.
הפעם, לעומת זאת, הייתי בטוחה שאני עומדת מול דיילת יופי בסופר פארם שהנה, הגענו כבר לאמצע החודש והיא אפילו לא קרובה לעמלה שלה ולכן, היא תנסה לדחוף לי את מה שהיא חושבת שיהיה נכון יותר עבורי או עבור מאזן המכירות שלה.
בעודי עומדת מול הסטודיו פיקס, אני שואלת אותה לגבי הגוונים ושאני מתלבטת ונראה לי שה- NC30 יהיה לי בסדר לקיץ, שבו באופן טבעי אני כהה יותר או שאולי עדיף גוון אחד פחות. היא מסתכלת עלי ושואלת למה בכלל אני צריכה קונסילר, למה לא מייקאפ? אני עונה שמייקאפ יש לי ולא של מאק, כי אני רגישה למוצרים שלהם [כן, גם פייס & בודי גרר אחריו תגובה מאוד לא נעימה],  ואני צריכה קונסילר טוב על מנת לכסות איתו דברים שמייקאפ לא מכסה, כמו חצ'קון מעצבן למשל.

היא: "אבל אני לא מבינה, למה את לא שמה מייקאפ?"
אני: "אני עם מייקאפ עכשיו".
היא: "לא את לא"
אני: "כן, אני כן ואני מאוד אעריך את זה אם נחזור להתאמת הגוון של הקונסילר".
להלן, תשובה: "מילא אם היה לך אחד. אז בסדר. אבל עם מה שהולך לך פה **מצביע על האזור מסביב לאף והסנטר** את צריכה מייקאפ."
הודתי על היעוץ והתעקשתי שלא הגעתי עבורו אלא, על מנת לרכוש את מה שאני צריכה. היא עשתה לי סיבוב מסביב לדוכן, מקונסילר עם אפליקטור ועד ל"אולי אני אתן לך את המינרלי, כדי שלא תחזרי להתלונן".

כאן, פשוט עצרתי, העיניים נפתחו כל כך רחב שכמעט ונפלו לי העדשות ואמרתי: "אמרתי לך כבר מה אני רוצה אז לא ברורה לי ההתנהלות שלך כרגע ואני אשמח אם נוכל להתקדם."

אחרי פרצוף שכלל עיקום שפתיים קל, חזרנו לסטודיו פיקס והמאפרת התחילה בהתאמת הגוון. כמובן שאם כל זה לא היה מספיק, אז מבחינתה אני NW וממש, אבל ממש לא NC ולטענתה, על זה שיש לי תת גוון צהוב "אפשר להתווכח" + צחקוק.

הסתכלתי על הגברת ואמרתי לה: "תודה רבה. לא עזרת לי ובאמת שאין לי צורך בעזרה כמו זו שלך" ויצאתי מהחנות. היא ניסתה להגיד משהו בסגנון של "תחזרי ואני אתן לך את מה שאת רוצה" אבל, באמת שזה כבר היה מוגזם ברמה שמעולם לא חוויתי בסניפי מאק שביקרתי בהם.

אולי אני טועה, אולי סטודיו פיקס זה ממש לא מה שאני צריכה.
אולי אני גם טועה בגוון שלי. [אני יודעת שאני יכולה להסתדר גם עם NW אבל, NC פשוט נראה כל כך הרבה יותר טוב עלי וכן, אני מניחה שזה קשור לתת הגוון הצהבהב המהמם שלי.]

אז אולי.
אבל מכאן ועד לדבר עם לקוחה בצורה כה מזלזלת במקום לתת שירות רלוונטי, יש הרבה הבדל. מאוד התאכזבתי ואני לא יודעת מה יהיה המשך היחסים של עם סניף הזה, שעד כה היה מאהובים עלי.

■

אם כבר בענייני איפור וטיפוח עסקינן, אז היו לי גם חוויות מוצלחות הרבה יותר מזו. לשמחתי הרב, לפני כחודש פלוס מינוס, הצלחתי לשים את ידי על המארז המופלא הזה של NARS שמכיל ברונזר לגונה האגדי וסומק אנג'ליקה וכן, מיני ליפגלוס באותו גוון. מה שעוד יותר שימח אותי היה המחיר שבסטרוברי שעמד על 194 שקלים. עכשיו המוצר חזר למלאי, רק במחיר מעט גבוה יותר.



זה לא יהיה רחוק מהמציאות, אם אני אגגיד שזה הברונזר הכי טוב שנתקלתי בו עד עכשיו [אחרי מאק, בורז'ואה, אסתי לאודר, קליניק ועוד]. השילוב של הברונזר והסומק ביחד הופך את תיק האיפור שלי לפרקטי הרבה יותר.
לספר על המריחה המושלמת? הגוונים המדהימים? כן, צריך?
אז היא מושלמת.


הליפגלוס, הוא ליפגלוס. יש לו גוון ורוד נעים מאוד, אין לו ריח [יש!] והוא דביק כזה שנשאר דבוק על השפתיים.
אני כבר יודעת, שאת הברונזר אני ארכוש גם בפאן מלא, בהזדמנות הראשונה שתהיה לי.


מימין לשמאל: ברונזר "לגונה" | סומק "אנג'ליקה" | ליפגלוס "אנג'ליקה"


ואם כבר איפור, אז צריך משהו להסיר אותו איתו. גם כאן, אני לא מחדשת בכלל ומדובר במוצר אהוב ביותר על הבלוגסיפרה ובכלל וזה ה- Sensibio H2O של ביודרמה. אני בחרתי את זה שמיועד לעור רגיש אבל, יש גם את הגרסא לעור שמן. במקרה שלי, הוא גם רגיש וגם שמן אז זרמתי עם הרגיש ויצא טוב.
הוא מסיר בקלות רבה גם איפור מהעיניים, כולל מסקרה לא עמידה במים. משאיר את הפנים נקיות ביותר, נעימות ואין אף לא טיפה של גירוי.

כידוע, מוצרי הדרמו-קוסמטיקה הצרפתיים נשחבים לסופר איכותיים, במיוחד בשל העובדה שהם לרב מכילים חומרים טבעיים בלבד והם נמכרים בבתי המרקחת הצרפתיים תמורת מחיר שווה לכל נפש. מבחינתי מדובר במוצר המושלם, אם לא המחיר המוגזם שלו בסופר פארם הישראלי. אם בפריז, אפשר למצוא בקבוק של חצי ליטר תמורת כעשרה יורו, הרי שבארץ נמכר בקבוק המכיל מחצית מהכמות [250 מ"ל] ב 109.9 שקלים.

מקומם? אכן.
ישנם פארמים שבהם תוכלו למצוא את המוצר במחיר זול מעט יותר, אולי אפילו זול בכעשרים שקלים וזאת, משום בארץ
החוק לא מאפשר לקבוע מחיר למוצרים מסויימים בבתי המרקחת אלא, לתת מחיר מומלץ לצרכן, שהוא:
לעור רגיש: 109.9 שקלים
לעוד שומני: 129.9 שקלים

למען הסר ספק, אני ראיתי גם ביותר מזה. וחבל.
האם אשוב להשתמש?
אני מניחה שכן אבל, בתנאי שארכוש בחו"ל.

אגב, עכשיו יש מצבעים ללקוחות לייף סטייל בסופר פארם, המוצר השני ב 70% הנחה.



מסכת הלחות שנמצאת כאן לפניכם, גם היא כמו מי הסרת האיפור, נשלחו אלי לסקירה. אני לא חובבת מסכות לחות גדולה משום שלרב, הן מרגישות לי כבדות מידי.
במקרה הזה, מדובר במסכה כייפית וקלילה - לא באופי אלא, במרקם - שמשאירה תחושה מאוד נעימה על עור הפנים. אני משתמשת בה פעם בשבוע לערך ואני מאמינה, בחורף אני אשתמש בה פעמיים בשבוע.





כפי שאפשר לראות, יש לה מרקם ג'לי ויש בו נקודות אדומות! שהן בעצם ריכוזים של תמצית פירות, שמתפרקות עם המריחה. הריח גם הוא נעים ולא חריף מידי ובאופן כללי, הייתי מופתעת לטובה והוספתי את המסכה לרוטינת הטיפוח שלי.
העלות גם היא סבירה, 149.9 שקלים עבור 75 מ"ל, שכאמר לא משתמשים בהם מידי יום ולכן, מספיק להרבה זמן.



**גילוי נאות: מי ההסרה ומסכת הלחות, נשלחו אלי באדיבות החברות.**


אחרי כל זה, מה עוד אני יכולה לספר לכם?
שאני מחכה בקוצר רוח לסופשבוע שכבר כמעט כאן ולשבוע מלא בפוסטים מגניבים, שכבר מתהווים להם.



14 תגובות :

  1. וואו, אני כל כך מזדהה עם הסיפור בהתחלה! קרה לי שמישהי אמרה לי שאני חייבת קונסילר ו-ד-ח-ו-ף, בלי קשר למה שבאתי לקנות או לא. כשאמרתי לה שאני מעוניינת היא שמחה לבשר לי שאני נראית נורא וזקנה ועייפה ואיך אני יוצאת מהבית ככה.

    השבמחק
  2. השירות של מאק מחריד (בפרט הסניף החדש בהרצליה). אני שונאת לקנות שם, תמיד גורמים לי להרגיש כמו ילדה מטומטמת בת ארבע. היחיד שמתנהג כמו בנאדם שם הוא הבחור המזוקן, לא זוכרת איך קוראים לו.

    אני קניתי את הביודרמה שלי באיביי. אני לא מוצאת אותו בשום חנות בארץ, כל פעם שאני שואלת עליו בסופרפארם לא יודעים על מה אני מדברת. זו כמו בורז'ווה, זה אמור להיות בסופרפארם אבל טרם נתקלתי בסניף שיש בו כזה.

    השבמחק
  3. מיכל - אני לא מבינה מה המטרה שלהם להתנהג כך. הרי בסופו של דבר, הלקוחה תקנה איפה שנעים לה ולא איפה שתוקפים אותה או מזלזלים בה.

    שרונה - אני ראיתי את במים של ביודרמה בכל סופר פארם שהייתי בו, בחלק שבו יש גם מוצרים של Avene.

    הבחור המזוקן, שגם אני לא זוכרת את שמו, הוא היחיד שנותן שירות כמו שצריך. הוא תמיד יודע מה להציע ומתי, מכיר את המוצרים לפי שם [שומו שמיים, איזו דרישה לא הגיונית...יש מאפרות שלא יודעות את המברשות לפי מספרים, שלא לדבר על שמות המוצרים] ויודע להתאים גוון. הכי חשוב, הוא יודע להיות נעים ושירותי.

    השבמחק
  4. 109.99 לבקבוק קטן של ביודרמה? זה די מחריד.
    כל פעם שמישהו נוסע לפריז אני מעלה בקשה למארז כפול של 500 מ"ל שעולה איזה.. 20 יורו. זה מוצר קסום שמוריד הכל אבל במחיר שלו בארץ.. מוגזם.

    החוויה שלך במאק היא אכן נוראית, והסניף ברמת אביב תמיד עושה לי סחרחורת מרוב אנשים. אבל אם את עדיין מחפשת קונסילר כדי לקפוץ לבובי בראון (כן כן אותו בעל הבית אבל...) המוצרים מעולים והשירות נעים משמעותית ממאק (לצערי)

    השבמחק
  5. בזמנו רכשתי 500 מ"ל בעשרה יורו אפילו...מזעזע כמה שפה הכל פי כמה וכמה.
    חשבתי עוד באותו רגע ללכת לבובי בראון ובאמת הלכתי אבל אז המשכתי לזארה. אני צריכה לחזור לבובי בראון בעקבות מסקרה שלהם שצריכה להגיע בקרוב ואז אני גם בטח אקנה קונסילר. למרות שבפעם האחרונה שהייתי שם, הייתה מאפרת שלא הפסיקה ללטף אותי...המממ, כן. מוזר. ☺

    השבמחק
  6. אני כל כך אוהבת את הלגונה של נרס. כל פעם שאני בחו"ל אני מחדשת מלאי :)

    השבמחק
  7. תמיד שמעתי סיפורי אימה על השירות בסניפי מאק וזה היה ממני והלאה, הודות לסניף המהמם (ברצינות!) באשדוד.

    לפני כמה ימים, ארוסה של חברה מאוד טובה החליט להפתיע אותה במוצר ממאק ברמת אביב, כמתנה ליום השנה שלהם, רק מה? הוא היה בטוח עד לאותו רגע שמאק הוא קיצור למנה במקדונלדס.

    המלצתי לו על MSF כי היא לא מתאפרת כבדה. אחרי שקיבלתי ממנו שיחת טלפון מבולבלת, הועברתי למוכר ולא היה לו מושג על איזו סדרת מוצרים אני בכלל מדברת (כי ה-MSF הוא מוצר כל כך לא מוכר, מסתבר) עד שאמרתי לו בדיוק מה הגוון המבוקש.

    כשביקרתי שם לפני כמה ימים, הסניף היה עמוס בצורה נוראית וראיתי איך לקוחה אחת זועמת עוזבת את הקופות אחרי שכבר עמדה לשלם על המוצרים.

    חבל.

    השבמחק
  8. הסיפור שלך נשמע כמו שירות סטנדרטי במאק רמת אביב. אני תמיד עושה את הקניות שלי שם ורוב הבנות חמוצות פנים עד כדי אנטיפתיות.
    יש שם מאפר אחד מאד חמוד (קצת נמוך) שאת שמו אני לא זוכרת שאיתו יותר כיף להיעזר.
    הלגונה הוא אחד הברונזרים המפורסמים בנהדרותם. כיוון שלי יש את הולה המושלם של בנפיט אני לא מרגישה צורך להתחדש גם בו, אבל משיסתיים הבנפיט בהחלט יש מצב..

    השבמחק
  9. הילה - הוא מהמם שבא לבכות! ☺

    לובה - באשדוד לא יצא לי לבקר ולמען האמת, יצא לי כל החשק מלבקר במאק בכלל.

    IsraelMakeup - דווקא את ההולה של בנפיט, אין לי. אולי כשיגמר הלגונה :)
    אגב, אני קונה במאק רמת אביב מאז שהוא נפתח איפשהו ב 2004-5 אם אני זוכרת נכון. זה רק בחצי שנה-שנה האחרונות שזה הופך להיות יותר ויותר בלתי נסבל. בגלל זה, זה מעצבן אותי עוד יותר, כי פעם זה לא היה ככה.

    השבמחק
  10. הי, עד היום רק קראתי בעקביות מבלי להגיב, אבל היות ועכשיו גם אני בלוגרית "טרייה" אז אזרתי אומץ:-) בתור חולונית אני פוקדת בדר"כ את הסניף של מאק בקניון הזהב בראשל"צ, ולהבדיל מהסניף של רמת אביב, על ראשל"צ יש לי רק מילים טובות להגיד, מומלץ בחום. לגבי הברונזר - הלגונה אכן אחד הטובים, אבל גם עלי האהוב מכולם הוא ההולה של בנפיט - מרקם וגוון מעולים.

    השבמחק
  11. יש לך רשומות מדהימות, עם סגנון כתיבה שאין בנמצא.

    השבמחק
  12. גם לי היה לא כיף, בלשון המעטה, במאק רמת אביב. המוכרות שם באמת חמוצות פנים, מתנשאות ולא ממש רוצות לעזור.
    אני חייבת לומר אבל שזה היוצא מן הכלל - כי במאק בחיפה תמיד קיבלתי שירות טוב (בפרט מרוני, אני מקווה שהוא עדיין שם) וגם בעזריאלי קיבלתי שירות טוב.

    שירות הלקוחות הטלפוני שלהם, אגב, מצויין. עונים מהר, חוזרים מהר, אדיבים ונחמדים.

    השבמחק
  13. זו הייתה סקירה נהדרת
    אני תמיד נהנית לקרוא את הביקורות שלך כי הן מרגישות מאד כנות ומקצועיות.

    מבאס שנותן שירות כלשהו מרשה לעצמו לדבר אליך בזלזול, זה פשוט לא בסדר!
    מקווה שבסוף הצלחת איכשהו להסתדר עם הקונסילר.
    לי יש קונסילר ממרחי כזה של בובי בראון ואני ממש רוצה לנסות של YSL

    השבמחק
  14. mor - אומץ זה חשוב :) לצערי, מאק ראשל"צ לא ממש רלוונטי עבורי, כי אני לא מגיעה לאזור. ניסיתי יום אחרי זה בסנטר וזה היה איכשהו בסדר. למרות שגם שם היה קטע מפגר לחלוטין. אולי אני אספר בהזדמנות.

    דיאטה hcg - ואו! איזו מחמאה מטורפת, אני מסמיקה קצת :) תודה רבה!

    Coco - למען האמת, בעזריאלי גם יצא לי לחוות שירות נעים אבל, יצא לי גם להמתין המון זמן שמישהו יתייחס אחרי שכבר הודעתי שאני זקוקה לעזרה.
    טוב לדעת לגבי שירות הלקוחות שלהם, תודה :)

    Hug - כיף לשמוע, תודה :) בסוף רכשתי את הקונסילר שרציתי, לפי התאמת צבע שעשיתי לעצמי, בסניף בסנטר. לא יצא לי לנסות קונסילר של YSL, נשמע יוקרתי :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...