20.5.12

מתאבזרת


בפקטורי 54 עשו מעשה והגדילו את קולקציית האבירזים בחנות - שכוללת תיקים, נעליים, ארנקים ועוד ועוד - ל 25% מכלל הפריטים בחנות. אי אפשר לפספס את זה, כי איך שנכנסים לסניף של הרשת בקניון רמת אביב, ישר מקבלים מנה רצינית ביותר של נעליים ותיקים, הישר לפרצוף.

שלא תבינו לא נכון, אני ממש לא מתלוננת, ההפך הוא הנכון.


 המותגים המוכרים שולטים - מארק ביי מארק ג'ייקובס, מייקל של מייקל קורס, ארמאני, D&G [שזו הקולקציה האחרונה שלהם], נעלי repetto, רד של ולנטינו, M של מיסוני וכן, שחקני חיזוק חדשים כמו Y3, ג'מבאטיסטה וואלי ו- ETERO.



כל הפריטים מאוד און-טרנד. בין אם זה הסטייטמנט שוז כמו שרואים כאן למענה, שגם יש להן פלטפורמה שנכנסה מאוד חזק העונה וגם, צבעים ושילוב של הדפסים שבאמת שאי אפשר לפספס.

טווח מחירים לנעלי D&G נשים: 1490 - 2290 שקלים

הצבעוניות של D&G מאוד מגניבה בעיני ואני יודעת, שהיא לא לחלוטין כוס התה של כולם. אני לחלוטין לא הייתי מתנגדת לבייביז המנומרות האלה שכוללות גם הדפס צעיף הכה מוכר של D&G וגם פרינט של נקודות בשחור לבן.
נעליים לעבודה?
> לא בטוח




מגמת השקופים גם היא כאן, החל מהתיקים הסמי-שקופים של מייקל קורס ועד לנעליים השקופות של ארמאני. יש אותן גם כנעלי בובה עם חלקים שקופים, שהן עדיפות בעיני לפחות.



טווחי מחירים לנעלי "ארמאני": 1290 - 2990 שקלים

הנעליים האלה של ארמאני הן בגדר קלאסיקה מודרנית מבחינתי.
אני מוכנה ללכת איתן לאן שזה לא יהיה וגם להשאר לישון איתן, זה לחלוטין בסדר מבחינתי.




אפשר גם בשטוח


מדד האושר שלי עלה פלאים כשראיתי את הגרסא השטוחה ובשחור לבן של הבייביז האלה. אני כמעט בטוחה שחלמתי אותן אמש...איך טיילנו יחד על שדרות רוטשילד ואז לקחנו הפוך גדול על סויה בארקפה ומשם המשכנו לכיוון נווה צדק. וזה.


האספדרילים חוזרים!
משמח? תלוי את מי שואלים.
מה שבטוח, הוא שאפשר להשיג אותם אצל כל מעצב, כמו גם באסוס. ההבדל הוא שבאסוס תשלמו 8 פאונד ואילו כאן, תוכלו להנות מפריט מעצבים לכל דבר במחיר חביב יחסית לפריט מעצבים העומד על כ- 400 - 1000 שקלים.
שיקולים, שיקולים, שיקולים.


טווח מחירים לנעלי "מארק ביי מארק ג'ייקובס": 890 - 2990 שקלים | אספדריל: 990 - 1150שקלים


טווח מחירים לנעלי מייקל קורס: 590 - 1190 שקלים
 מותג חדש נוסף בפקטורי 54, הוא Y3 בעיצובו של יוז'י יאממוטו שמציג קו צעיר יותר שמביא עימו הכלאה בין הסניקרס ל- wedge. יסלחו לי כמה פאשיוניסטות ברחבי העולם ואפילו כאן בארץ, אין לי ברירה אלא להודות שזה פשוט מזעזע אותי כל פעם מחדש ומזכיר לי את היציאה הלא ברורה של סניקרס על עקב.

 לפחות הגרסא הזו של Y3 מתונה יותר ופחות קופצת לעיניים.

טווח מחירים לנעלי Y3 לנשים: 1490 - 2290 שקלים
אני יכולה להמשיך להזיל ריר על נעליים ותיקים עוד הרבה. אני חושבת שאני אפסיק כאן ואמשיך לחלום בהקיץ על הנעליים המושלמות של ארמאני שמחכות לי, שאקח אותן הביתה. בינתיים אני מכינה להן את המיטה שלהן ואת פינת המנוחה כך שהן צריכות להמתין בסבלנות בחנות.

  
 שבוע טוב ♥ ונעליים שמחות.

 

10 תגובות :

  1. אוי נעלי העקב השחורות שבאות ממש אחרי הנעליים המנומרות... אני צריכה אותן! לא יודעת לאן, אבל אני פשוט צריכה אותן אצלי בארון.
    הלוואי והמחירים היו יפים כמו הנעליים :)

    השבמחק
  2. מיכל - אני לגמרי רואה איך את מתחברת דווקא לאלה :) מאוד אדג'י, אם יורשה לי.

    שרונה - נכון? אני רוצה.

    השבמחק
  3. מצחיק, דווקא השחורות עוד "קלאסיות" יחסית, למנומרות צריך המון אומץ שאין לי

    השבמחק
  4. יש בזה משהו. לא חשבתי על זה ככה, כי הנעליים השחורות מאוד לא אני בזמן, שאלה עם הפרינטים מאוד כן. זה מדהים איך כל אחת מרגישה בנח בנישה אחרת :)

    השבמחק
  5. אחרי הפוסט אני מרגישה בעיקר בנישה של המרומות.
    הדברים נורא יפים, אבל המחירים איכשהו מונעים ממני להנות מהיופי שלהם באמת :(

    אני יכולה להביא לך משהו מניו יורק אם את רוצה...

    השבמחק
  6. ממממ...אני עוד עלולה לקחת את ההצעה שלך בשתי הידיים :)

    השבמחק
  7. מסכימה איתך לגבי הנעלי ספורט האלה. לא הבנתי מה הקטע ואני גם לא רוצה להבין. זה מכוער. נקודה.

    השבמחק
  8. Nice Collection.
    greetings friend.

    השבמחק
  9. נופר - לגמרי

    vicen - thank you! greetings from Israel :)

    השבמחק