2.6.12

שבת בבוקר

עוד כשהייתי נערה, מסיכות חימר היו שגורות בשגרת הטיפוח שלי. בהתחלה השתמשתי במסכת חימר של קליניק ומאוחר יותר בדומה של אסתי לאודר. היו לי כמה כאלה ויום בהיר אחד, סיימתי את האחרונה שהייתה לי בסטוק. לאחר בירור קצר בכמה פארמים, גיליתי שמסיכות החימר האלו יצאו מהמגוון של קליניק ואסתי לאודר בארץ. איכשהו, עזבתי את זה וממש לפני כחודש-חודשיים, חשבתי שאני חייבת למצוא מסכת חימר, במיוחד לפני שמתחיל הקיץ.

ביררתי שוב, בכל מיני מקומות, וגיליתי שגם את זו של קלארינס כבר לא ניתן להשיג בארץ. החברות היחידות שכן מחזיקות מסיכות חימר במגוון שלהן בארץ הן סיסלי ודקלאור. בשני המקרים, מדובר בהשקעה של כמה שקלים, שלא ממש התחשק לי להשקיע. 

פניתי לסטרוברינט ושם מצאתי כמה אופציות [כמו זו של קלארינס עם החימר הורוד] אבל, עדיין החלטתי לתת עוד ניסיון בארץ. לא רחוק ממקום העבודה שלי, ברחוב שבזי בנווה צדק יש חנות טבע שמחזיקה החל ממוצרי טיפוח ועד לירקות אורגניים טריים. יצא לי לבקר שם כמה וכמה פעמים, כי אני קופצת לקנות לי פירות יבשים אורגניים לנישנוש או שייק פירות. אחותי, שגם כן לקוחה של החנות,  הציעה לי לשאול אם יש להם מסכת חימר וכך מצאתי את זו.

250 גרם - 25 שקלים
כל מי ששואלת את עצמה סביב מה הדרמה שלי עם החימר הזה, אז ככה: אני מוצאת שזו הדרך היעילה ביותר לנקות את העור מראשים שחורים בעיקר, להזין אותו ולהחיות אותו. יש דרכים אחרות, בוודאי, אבל בשבילי זו הדרך הטובה והיעילה ביותר בגלל שיש לי עור שומני שנוטה לאקנה. אגב, זו גם הסיבה, שאני לא משתמשת בפילינג האורז האגדי של דרמלוג'יקה [שזו חברה שאני משתמשת בלא מעט מהמוצרים שלה]. עור שיש לו נטיה לאקנה לא מגיב טוב לפילינג, עדין ככל שיהיה. הגרגירים מפזרים את הבקטריות ויוצרים עוד יותר איזורים נגועים/דלוקים וזה בדיוק מה שקרה לי, כשכן ניסיתי [כמה פעמים] את הפילינג הזה.
ושוב, כך זה במקרה שלי. 

חשוב להדגיש את עניין המחיר, שבניגוד למסיכות של חברות שונות כאן בדובר בהשקעה מינימלית של 25 שקלים תמורת 250 גרם חימר. אחותי ואני התחלקנו חצי-חצי בקופסא, כי זו כמות ענקית. מספיקה כפית שטוחה לפעם אחת, כך שבאמת לוקח המון זמן עד שמסיימים הכל. 

אז מה זה החימר הירוק הזה? בטלפון לחברה עצמה, זכינו אחותי ואני למענה של מישהי שלא ממש ידעה על מה היא מדברת ורק ידעה להגיד שהחימר הירוק מגיע מצרפת, יש לו סגולות ואפשר לשתות אותו. זו לא שטות גמורה, הוא אכן מגיע מצרפת [מיוצר בארה"ב ע"י חברת מרשל] וכמובן שיש לו סגולות רבות - הוא מלא במינרלים הכרחיים וכן, יש אנשים ששותים אותו מהול במים לצרכי טיהור. לשתות את החימר לא ניסיתי וכנראה שגם לא אנסה ולכן, אין לי המלצות בנושא זה. מה שכן עשיתי ואני עושה מידי שבת, הוא למרוח אותו על הפרצוף שלי וזה, בהחלט עושה לי טוב. החימר הזה הוא מאה אחוז טבעי, ללא תוספות כאלה ואחרות שאפשר למצוא במסכות של חברות קוסמטיקה וזה מבחינתי בונוס אדיר.



וכך זה נראה...
כמו שאמרתי קודם, מספיקה כפית שטוחה לפעם אחת וכאן, שמתי מעט יותר, כי השתמשתי גם על הדקולטה. על הקופסא כתוב להמיס כפית של חימר בכוס מים ולהמתין שעתיים לפני השימוש. עשיתי את זה בפעם הראשונה, ועכשיו כשאני חושבת על זה אז אולי זו הכמות הרלוונטת כשרוצים לשתות את זה, בטח לא בשביל למרוח. אחרי כמה ניסיונות, הגעתי למסקנה שכפית שטוחה של חימר עם שתיים-שלוש כפיות מים, זה מספיק. אני נותנת לזה לשבת כעשרים דקות, כדי שהחומרים הפעילים יתחילו לפעול ואז, לעבודה. 

הגעתי למסקנה שהכי נוח לי למרוח את הבלילה עם מברשת מייקאפ זולה [משהו כמו עשרה שקלים ב- WOW], סינטטית ופשוטה, שמייקאפ לא הייתי מורחת איתה. 



כך זה נראה מעורבב עם מים
אני גם מערבבת את החימר עם המים בעזרת המברשת וכך נפטרת מכל הגושים. בניגוד למריחה עם האצבעות, המריחה עם המברשת מלכלכת פחות וגם, מאפשרת מריחה שווה של החומר על הפנים.
הכי כיף למרוח את המסכה אחרי מקלחת, ככה גם כל הנקבוביות פתוחות והניקוי עמוק יותר. אחרי המסכה, אני מורחת מסכת לחות של ג'ייד או קרם לחות, תלוי בהרגשה.

לאחר מריחה

ככה זה נראה מיד אחרי המריחה, החימר רך ורטוב. אני לא מורחת שכבה עבה מידי וכמובן, משתדלת שלא למרוח מעל לארובת העין. אפשר להוריד את החימר לאזור הדקולטה במידת הצורך.

וכך עוברות להן כשבע דקות ואני מרגישה שאני לא יכולה לחייך יותר, גם אם אני מאוד רוצה...

לפני שטיפה
אני לא אוהבת להחזיק יותר מידי זמן את המסכה משום שכמה דקות למריחה, כבר אפשר להרגיש איך החומר מתחיל להתקשות וטיפה לעקצץ אך, בצורה נעימה מאוד. במצב הזה, אני שוטפת את הפנים עם מים חמימים ומיד רואה איך העור שלי נראה רווי, נקי ומרגיש נעים.

בקיץ אני משתמשת במסכה אחת לשבוע - שבועיים, בחורף אחת לשבועיים בדרך כלל. חשוב לי להדגיש שזה, שזה טוב בשבילי לא אומר שזה יהיה טוב לכל אחת. לפני שהתחלתי להשתמש במסכת החימר הירוק, בדקתי אותה על היד, לראות שאין תגובה אלגרית גם לא ברמת אדמומיות קלה. במקרה שלי, כפי שאפשר להבין, לא הייתה תגובה אבל חשוב לבדוק. לצורך הדוגמא, מוצרים עם בוץ מים המלח אני לא מניחה על הפנים, כי עור הפנים שלי מאוד לא טולרנטי כלפיהם. 

יצא לראות שיש כל מיני אופציות לחימר, למשל חימר הודי וגם, נראה לי שאת החימר הירוק אפשר להשיג אפילו בפחות מ- 25 שקלים, בחנויות טבע גדולות יותר או ברשת.

בינתיים, אני ממשיכה עם ריטנת הטיפוח הזו, שמטיבה עם העור שלי Like no other.

תנסו ותהנו!

שבוע נקי מראשים שחורים!



10 תגובות :

  1. האמת ניראה גאוני.
    אני גם התחלתי לחשוב על מסיכת ניקוי כי כל השימוש בקרמים נגד שמש סותם לי את הנקבוביות. זה באמת אחלה רעיון וניראה ממש מגניב.
    אני הולכת ליישם את זה!

    השבמחק
  2. אני יכולה להמליץ על מסכת חימר מעולה שעושה בדיוק אותו דבר אבל אין צורך לערבב אותה - ירוקה מנטה של קוין הלן (שסיקרתי לאחרונה). השקעה של פחות מ-4$ דולר באיהרב...

    השבמחק
  3. אני השתמשתי בעבר במסיכת חימר לבן של לנקום אם אני לא טועה.
    מאוד סקרנת אותי לנסות את הנ"ל, המחיר אכן שווה את הנסיון...

    תודה מותק ושבוע טוב!

    השבמחק
  4. sefi - זה באמת גאוני וזול ונהדר! תנסי :)

    marina - אני בדרך כלל מתרקחת ממוצרי טיפוח שיש בהם ריח מנטה או תחושת מנטול, כי אני לא אוהבת. בלי קשר, אם את מתכוונת למסכה האחרונה מIHERB שסיקרת, אז המסכה הזו מכילה בושם וגרוע מזה - פרבנים. אני לא משתמשת כמעט בכלל במוצרים שמכילים פרבנים אלא אם כן ממש אין לי ברירה. במקרה הזה, הברירה טבעית וזולה ככה שאני מעדיפה אותה, גם אם צריך לערבב :)

    שרונה - בהחלט שווה את הכסף ואני בטוחה שאפשר להשיג גם ביותר זול אם מחפשים. למרות, ש25 שקלים זה מחיר שווה לכל נפש. תהני :)

    השבמחק
  5. מה עם המסכה של אהבה? יצא לי להשתמש בה כמה פעמים (והיא עדיין בשוק, אני כמעט סגורה על זה). גם להימלאיה יש מסיכה, אבל טרם יצא לי לבדוק אותה. לגרנייה יש מעין מסכת חימר שגם מתחממת לאחר המריחה על הפנים, אבל היא לא מוצלחת לטעמי. לא חשתי שום שיפור בעקבות השימוש בה.

    השבמחק
  6. אני לא משתמשת במוצרים של אהבה, כי כמו שציינתי, מוצרי ים המלח עושים לי גירוי בפנים. לא נתקלתי במוצרים של הימאליה בארץ, שמעתי שיש מקום על בוגרשוב שמוכר אותם. לא יודעת.
    מסכות חימר או לא, שמתחממות אני לא סובלת. הן אינטנסיביות מידי בשבילי ועושות גירויים.
    יש סיבה למה בחרתי לשתף בפוסט [לא ממומן] דווקא את הוריאציה הזו, כי בעיני היא הטובה ביותר שאני נתקלתי בה ומצאתי לנכון להמליץ.

    השבמחק
  7. איזה מוצר מעניין! אף פעם לא השתמשתי במוצר DIY שכזה...
    אני משתמשת במסיכה של ד"ר פישר (שסיקרתי בקיץ שעבר) והיא מעולה בעיניי!

    השבמחק
  8. כמוך, גם אני מאמינה גדולה במסיכות חימר, ואם המוצר שתיארת פועל באותה צורה- זו גאונות צרופה. עדיין נשארה לי מעט מהמסיבה שהקוסמטיקאית שלי נתנה לי, אבל כשהיא תיגמר אנסה לחלוטין. אגב, האייפד מתקן לי את קוסמטיקאית לקוסמת.. זה די מעניין :)

    השבמחק
  9. Shiri ben Tovim - לא יצא להשתמש בזו של ד"ר פישר, אבל אולי אני עוד אנסה :)

    BeautyBitch - לול! גאוני התיקון לקוסמת :) המסכה הזו, היא אופציה זולה למשהו שבאמת עובד ואולי עובד אפילו יותר טוב, כי זה טבעי לחלוטין. אגב, אפשר למצוא גם בגודל גדול יותר, תלוי בהרגלי השימוש.

    השבמחק
  10. אוי איך אני אוהבת מסיכות חימר..!
    דווקא יש לי עור יבש (מהסוג שלא מתקמט P: ), אבל יש לי 2 נקודות בפנים עם שחורים - הקפלים של האף (אפשר ממש לספור אותם, זה עד כדי כך שולי ומפגר ומפריע לי..!). בקיצור, המסיכה הזו ממש מסלקת אותם. וישנה סבירות גבוהה שהיא לא תיגמר בשנתיים הקרובות D:
    תודה

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...