5.6.12

טקסטורה שלי

היום זכיתי להצצה לקולקציית הסתיו-חורף של H&M לשנת 2012. מה אני אגיד לכם, זה הרי לא סוד שאני חובבת H&M מושבעת ושתמיד אמצא שם פריט שיהיה מושלם בשבילי, בין אם הוא יהיה בייסיק ובין אם הוא יהיה הברקה שלא תתואר. בעיני, יש להם גזרות נהדרות - ולראיה, שלושה ג'קטים מאותה הגיזרה בשלושה צבעים שונים, שתלויים בארוני ונחרשים קשות - יש להם איכות טובה ואפשר למצוא גם פריטים באיכות מעולה.




אז מה היה שונה הפעם?
הפעם, הייתי פשוט מוקסמת מהקו הכמעט חדש שנתקלתי בו בשואו רום. המוטיב שמלווה את הוקלקציה הוא "מינימליזם פוגש מקסימליזם" ואכן, זה החוט המקשר בין כל אחד מהפריטים. 

את המינימליזם והמקסימליזם פוגשים בכמה מקומות, כמו למשל השמלות שבמבט ראשון נראות פשוטות למדי, לפטע מתגלות כבעלות דיטיילינג מיוחד בגב או אורך ביניים כובש, משהו בין מידי למקסי. או אפילו פריט פשוט כמו טישרט, שזוכה לשידרוג מטורף כאשר השרוולים מתמלאים באבני חן נוצצות. 





באקססוריז היה אפשר למצוא שרשראות גדולות מסוג הסטייטמנט, שאני כה אוהבת וכמובן, שהאקספורד עם האף הורוד הן סוג של חלום. הלאופרס הכסופות, הן יותר בגדר המציאות במקרה שלי.

חלום

מציאות




לשמחתי הרבה, יש המון משחק עם טקסטורות בחורף הקרוב. לי באופן אישי קצת נמאס מהדפסי פרחים, הדפסים גיאומטריים ושאר ירקות. למרות שהדפסי ירקות זה חמוד. המשחק עם הטקסטורות של הבד מאוד ניכר בקולקציה ואני לחלוטין מירי מסיקה על הקלוקציה הזו כלומר, מאוהבת. 






הלאה הדפסים! טקסטורות בד זה הדבר הבא! יא...




לסיום סיומת, טוטאל לוק אחד שכולל פרינט של פרחים, כי בכל זאת לא לגמרי נגמלנו. הפעם, משהו קצת יותר קר ורענן, כדי שניזכר גם למה אנחנו אוהבים את החורף.




מאוהבת ♥

למירי מסיקה, שלום.


>> מה? מה זה? מה אני לבשתי היום?
נדבר על זה כבר מחר.


3 תגובות :

  1. הנעליים עם האף הורוד פשוט גאוניות! רוצה!

    השבמחק
  2. חם לי רק מלהסתכל למרות שזה נראה יפה.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...