6.6.12

האם רביעי יכול להיות גם שמח?

 >> מדברים יפים, מאוד קשה להתעלם.
גם אם מדובר באוכל.
ואולי אפילו דווקא כשמדובר באוכל.

כי הרי משביע זה לא אבל, אוח... כמה שזה יפה.


>> זה [גם] מה שנישנשנו בהצגת קולקציית החורף של H&M, כי ליד בגדים יפים, מגישים אוכל יפה.
זה שהוא היה גם טעים, זה רק בונוס.


>> זה מה שאני לבשתי.
פחות להצגת הקולקציה, יותר לעבודה.


>> נכון, אלה מכנסי "פיג'מה" שרכשתי לפני מספר ימים - ימים, לא שנים - בפול אנד בייר, משל הייתי חיילת משוחררת.
פעם אחרונה שרכשתי שם בגד הייתה לפני מספר שנים - נגיד, כמו מספר האצבעות על יד אחד. לפחות.
הטישרט מאמריקן אפרל - כי אם לקנות פיג'מה, אז לפחות שיהיה יקר.
או משהו כזה.

>> את הכובע "גנבתי" מפריטי הקולקציה החדשה.
גם את הסוודר.
כן, הוא רך כמו שהוא נראה.
כן, זה עושה אותי שמחה.

ספי צילמה אותי. תודה.



>> אם אי פעם שאלת את עצמך שאלות הנוגעות לטרנד השקוף, המשיכי לקרא.
שאלה: מה שמים בתיק שקוף?
תשובה: צעיף.



>> האם רביעי יכול להיות גם שמח? [על משקל "חמישי שמח!"]
עד סוף היום נדע.


2 comments :

  1. יש לי פטיש לכובעים, והאחד שמעטר את ראשך מושלם.

    השבמחק
  2. מסכים עם המגיב למעלה..הכובע מדליק ביותר..והולם אותך יופי! ;)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...