9.6.12

מקומות בעיר





הבריכה האקולוגית בכיכר רבין, סמוך לעיריית תל אביב, כבר מזמן הפכה להיות לפיסה אהובה בעיר. בערב אפשר לשבת שם על הכיסאות הנוחים ולהנות מהשקט וביום, אפשר להנות מדגי הקואי היפים ולהרגיש קצת חו"ל. בכל זאת, זה לא לגמרי ברור שבארץ לא יגנבו את הכיסאות, אפילו שיש שומר. 

באמצע השבוע במהלך היום, המקום מלא בקשישים וקשישות מטופחים שלעיתים מלווים במטפלים שלהם. חלקם מקשקשים וחלקם משחקים קלפים או נהנים מנוף. בערב, יש יותר צעירים, שבאים להנות מהשקט הריגעי. 




אני חורשת כמו מטורפת על מכנסי הגאפ שלי מסדרת ה - Broken-in straight khakis, שהוצגו כאן לראשונה אי שם במרץ. מאז, נוספו עוד שני זוגות בצבעים שונים ובהחלט שלא הייתי מתנגדת לעוד כמה צבעים. הגיזרה מושלמת, הם עשויים בד כותנה ולכן לא חם איתם וזהו, אני מאוהבת.



אאוטפיט: חולצה + מכנסיים GAP | תיק American Apparel [ישן] | נעלי בלרינה repetto


לק: China Glaze - Pink Plumeria
בית קפה אהוב שלי, הוא דובנוב 8, שזו גם כתובתו באופן לא מפתיע בכלל. זה בית קפה שמזוהה לרב עם קהל מבוגר יותר,  שלא לומר "בית קפה של זקנים". מגיעים אליו לוביסטים, עורכי דין, אנשי עסקים, אנשי רוח ושאר ירקות אבל, מה שאני אוהבת בו הוא את השקט. הוא נמצא בין רחובות והאנשים שיושבים בו, הם אנשים שמחפשים מקום שיהיה אפשר לדבר בו בכיף מבלי לנסות לגבור על המוזיקה, מקום עם אוכל טוב ולא יקר ובכלל, אווירה נעימה ושירות אדיב. כל אלו נמצאים במקום הזה, שאני מבקרת בו עוד מימי הצבא שלי. מקום שהתחלתי לבקר בו לפני כעשור ואני ממשיכה להגיע לשם על בסיס כמעט שבועי - זה כבר אומר הכל.

טוסטוני ברוסקטה וסלט ירוק.

סלמון מעושן, מגיע עם גבינת שמנת ובייגל חם.

סלט אנדיב ממכר.
ה-חציל על האש. 

מה שכן, אני יכולה להמליץ שלא להגיע לשם בימי שישי בבוקר-צהריים. המקום עמוס בטירוף בכל מיני סבים וסבתות חמודים שעורכים את המפגש השבועי שלהם ודורשים מהמלצרים את מירב תשומת הלב. אחרי הצהריים ביום שישי, האווירה משתנה ומגיעים חבר'ה צעירים יותר שבאים לאכול ארוחת צהריים מאוחרת של יום שישי. כשאני אומרת "חבר'ה צעירים יותר" הכוונה היא לבני 30 - 40, אז לא להתבלבל עם "בננה ביץ'". המקום כייפי במיוחד בימי שבת וגם באמצע השבוע.

וככה נראת הבריכה האקולוגית בלילה, ממבט מהכיסא הנוח, אחרי ערב ארוך וכייפי.


**גילוי נאות: הלק נשלח אלי כמתנה מהחברה.**


המשך שבת מהנה ושבוע מעולה!





12 תגובות :

  1. תמונות האוכל שלך מגרות לי את הצורה!!!
    ולגבי המכנסיים - אני מתה למדוד אותם, הם באמת נראות מאוד פרקטיות ויושבות מעולה. זוכרת כמה הן עלו?

    השבמחק
  2. המכנסיים עולים 200 שקלים והם שווים כל אגורה מהמחיר שלהם.

    השבמחק
  3. הבריכה האקולוגית נהדרת בעיני!
    הלק הניאוני של צ'יינה מהמם.
    בדובנוב זה אכן הרבה מתחום הרגולציה, אבל מדובר על קפה מוצלח.

    השבמחק
  4. די קל לקנות אותי בתמונות של מזון מרגש.. אבל המכנסיים מוצלחות ביותר, אהבתי את הצבע והקיפול בסוף. לא חושבת שאי פעם מצאתי משהו בגאפ. יש סיכוי שאנסה להכנס בפעם הבאה.

    השבמחק
  5. הבריכה נראית מקסים! אני חושבת שזו פעם ראשונה שני שומעת עליה [שזה לא מפתיע בהתחשב בזה שאני צפונית ולא מחבבת את ת"א, בלשון המעטה]

    אני חושבת שכל אחד צריך שיהיה לו "בית קפה של זקנים" בשביל ימים שרוצים קצת שקט, לשתות קפה ולהירגע. גם "פאב של זקנים" זה חשוב

    השבמחק
  6. פעם הלכתי לאכול בדובנוב - כשהייתי חיילת. ישבתי שם עם שני ידידים צפונבונים, שקיוו לעשות קצת מינגלינג עם כל ההו'ז אנד הו'ז שפוקדים את המקום. מעולם לא הרגשתי צעירה וענייה יותר מהפעם ההיא.

    אני מתה על הבריכה בכיכר! היא ממש מרכז קהילתי קטן :) במיוחד אני אוהבת את העובדה שלא גונבים את הכסאות והמקום נשאר באמת פינת חמד.

    השבמחק
  7. תודה לכולן על התגובות, ניפגש בבריכה :)

    השבמחק
  8. באמת מחיר שווה! אני אלך לחפש אותן בעזריאלי השבוע. תודה מותק!

    השבמחק
  9. כל כך עשית לי חשק למכנסיים האלה שבצעד נועז נכנסתי הערב לגאפ בעזריאלי (אני לא סובלת את עזריאלי) כדי לבדוק אותם. אולי זה עיני הברווזה הקטנות שלי, אבל לא מצאתי את הסוג הזה בכלל. קנית אותן בארץ?

    (ואני חלילה לא מתלוננת, קניתי שמלה במקום)

    השבמחק
  10. ברווזה, בטח שקניתי בארץ! ביום שישי האחרון הייתי בגאפ בעזריאלי בלי קשר, והיו שם את המכנסיים. אני חושבת שלא היה את הצבע שאני לובשת כאן. איך שנכנסים לחנות, ממול דלת הכניסה על המדפים יש בצבע לבן, תכלת וכחול. במדף מאחוריו יש עוד צבעים - אדום, ורדרד, בז, וכו'.

    איזה באסה שלא מצאת...הם לא תלויים אז אולי לא שמים לב אליהם.

    תתחדשי על השמלה בכל מקרה!

    השבמחק
  11. אוי, אני כנראה באמת ברווזה עיוורת, שלא רואה מה שנמצא ממש מתחת למקור...לא נורא, "למרבה המזל" הסמסטר הזה עוד מזמן לי כמה נסיעות ברכבת ככה שתהיה לי הזדמנות לחפש שוב. תודה!

    (וללא קשר: בפוסט שלמעלה כתבת על מקדם ההגנה של ד"ר עור, ולא נותר לי אלא לחזק את דבריך:ממש מעולה)

    השבמחק
  12. מזל שהסמסטר לא נגמר, לול!
    אם בכל זאת לא תמצאי, תשאלי מישהו מהמוכרים לגבי מכנסי החאקי שלהם [ככה קוראים לזה]. המוכרים שם דווקא מאוד נחמדים ולא מציקים, ככה שלא "תסתבכי" במלכודת "אויש, זה מהמם לך".

    אני שמחה, שאני לא היחידה שחושבת שמקדם ההגנה של ד"ר עור מעולה!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...