10.6.12

מה בתיק? - או, "זה בכלל תיק?"

התיק שלי בתקופה האחרונה, הוא כזה שאולי בכלל אי אשר לקרוא לו תיק. אמא שלי למשל, מגדירה אותו כ"התיק שצריך להיות מקופל בתוך התיק האמיתי שלך, למקרה שתזדקקי למשהו נוסף לשים בו דברים כבדים יותר". נראה לי שהיא [שוב] צודקת. 


את התיק הזה של M Missoni קיבלתי במתנה באחת ההשקות של רשת פקטורי 54 [די מזמן] והוא עשוי מבד קנבס כותנה עם סמל המזל שלי, הלא הוא גדי. כמובן שהוא מגיע בכל המזלות ולכל מזל יש צבע שונה. מצאתי את התיק בshopbop תמורת 29.9 דולר ואילו בTheOutnet הוא עולה 94 פאונד. לא לגמרי ברור לי מה קרה פה אבל, שלושים דולרים נשמע לי כמו מחיר הגיוני יותר.

אין לו כיסים, אין לו תאים, אין לו כלום מלבד ידיות רחבות נוחות במיוחד וכנראה שזו הסיבה העיקרית שאני לא מורידה אותו מהכתף. הוא חסר משקל כמעט לחלוטין והידיות הרחבות הופכים להיות שילוב מושלם לנשיאת של מספר דברים מבלי להרגיש אקסטרא משקל על הכתף.

אז עד שיגיע ל"זארה" התיק שאני רוצה לחנויות בארץ, אני אמשיך להסתובב עם התיק הזה.
הכי בוהו-שיק.


#1 החשוב ביותר, הוא הארנק שלי שאני לא מחליפה כבר הרבה מאוד זמן. הוא ענק וזה מה שטוב בו.
#2 הבלקברי שלי גידל אוזניים.
#3 תכירו, הנה מחלה קטנה שמתפתחת: אני אוהבת מחברות יפות עם כריכה קשה. יש לי את מחברת המולסקין שלי ואילו זו, מחברת חדשה שרכשתי ב"רזילי" - Rock Stars I met and Liked - שווה.
#4 כרטיסי פייסבוק חדשים שהזמנתי מ- MOO.
#5 משקפי שמש חדשים מ- H&M מעט חתוליים ☺



 בגלל המחסור בתאים, אני משתמשת בכל מיני פאוצ'ים כדי שתהיה לי חלוקה כלשהי בתיק ואני אוכל למצוא משהו. הפאוץ הזה מ"זארה" מלא בכל מיני מוצרי איפור וטואליטיקה וגם, מוצרי הגיינה.

#6 פאוץ' כתום עם רוכסן ורוד מזארה - ישן.
#7 קרם ידיים של ל'אוקסיטן בריח קקאו - מהדורה מוגבלת - מכיל חמאת שיאה והידיים שלו אוהבות אותו.
#8 סומק-ברונזר מקולקציית SWEETY Allover - Dream allover formula של Madina Milano - הסומק ורוד שנראה מאוד טעי על הלחיים והברונזר השימרי נראה מעולה אול אובר הפנים. 
#9 ספריי הגנה מהשמש של ד"ר עור - 30 SPF - נטול הריח המגעיל של מוצרי הגנה מהשמש. בעת ההטזה יש לו ריח של צמחים ומיד לאחר המריחה הריח מתפוגג. מדהים, מדהים, מדהים. לא זזה בלי זה. 
#10 נייר בלוטינג של לייף, קניתי במבצע. עושה עבודה, עדיין יקר מידי.
#11 שני השפתונים של הרגע - Loreal - Rouge Caresse - קניתי בגוונים 02 ו - 04 כשהיה מבצע של 1+1. כרגע אני אוהבת יותר את 02 אבל, זה עוד ישתנה 7 פעמים.
#12 התגלית של הרגע - ספריי מחטא בריח קקמומיל. מצאתי אותו בתור לבית המרקחת בסופר פארם תמורת 15 שקלים. במקום ג'ל מגעיל שמייבש את הידיים, זה ספריי שמתיזים על הידיים או על כל דבר אחר - ידיות ש דלתות, אוטובוס [!], מעליות ומקלדות משותפות. כן, יש לי בעיות, אז מה. 


Loreal - Rouge Caresse במחיר 94.99 שקל במהלך יוני תמורת 49.99 שקל


SWEETY Allover - Dream allover formula של Madina Milano במחיר 179 שקל

מאופרת עם הברונזר-סומק של מדינה מילאנו ושפתון Loreal - Rouge Caresse בגוון Innocent Pink 02. האור יחסית "שוטף" החוצה את הגוונים ולא רואים אותם ממש. בגדול, הסומק-ברונזר נותן גלואו מדהים והשפתון מדגיש מאוד את גוון השפתיים שלי. 






עוד תגלית מגניבה, שמצאה את דרכה לתיק שלי עם גיליון יוני של מרי קלייר הבריטי, היא ה- Lip & Cheek Stain של בודי שופ הבריטית. על השפתיים אני ממש לא אוהבת אותו ואילו על הלחיים...שוס! על הלחיים נשאר גוון ורדרד מהמם, טבעי כל כך, כאילו שהסמקתי טיפה. יש לו יופי של עמידות וזה לגמרי הפיק מי אפ שלי בימים ארוכים - ארוכים. 

אגב, לאחרונה אני נהנית יותר לקרוא מגזינים בריטיים ולא את האמריקאיים. איכשהו אני מרגישה שאני מקבלת יותר תמורה למחיר, ולא רק בגלל שלרב יש מתנה חינמית מגניבה כמו זו.

**גילוי נאות: התיק, משקפי השמש, סומק-ברונזר, ספריי הגנה מהשמש וקרם הידיים התקבלו במתנה מהחברות.**


שבוע הורס!



9 תגובות :

  1. עשיתי ניסיון והזמנתי 50 כרטיסי ביקור מהאתר הזה, הוא נראה מגניב לאללה. תודה על התגלית!

    השבמחק
  2. לובה - אני הזמנתי את החבילה הראשונה כשזה עוד היה חינמי וכשהחלטתי שזה מגניב, אז זה כבר היה בעלות. שגם היא נמוכה מאוד.
    הם מגניבים מאוד :) תתחדשי!

    מרג'ורי - תודה רבה!

    השבמחק
  3. זה בדיוק התיק שהרגשתי שחסר לי, ועוד עם המזל שלי :) תודה על ההמלצה!

    השבמחק
  4. קיבלתי בדיוק את אותן התגובות מאמי בנוגע לתיקי הבד שחזרתי עימם מברלין. אבל התמכרתי, יש משהו כל כך לא מחייב בשקית בד פשוטה. כמובן שבתוכה יש לי עוד שתיים מגולגלות במקרה ואצטרך שקיות.. אבל עליי לנסות את ספריי ההגנה שדיברת עליו, אני חייבת הגנה לעור ומתעצלת בגלל האפליקציה המעצבנת או המחיר הפסיכי של מוצרי יוקרה המציעים הגנה לפנים.

    השבמחק
  5. יכול להיות שצווחתי בהתלהבות כשראיתי את האוזניים של הבלאקברי ;) [אבל אל תגלי לאף אחד]

    יש לי בעיה עם תיקי שק, גם ככה יש לי מיליון דברים בתיק ואני לא מצליחה למצוא כלום, אז כשיש כמה תאים זה קצת מקל עלי.
    ניסיתי את מקדם ההגנה של ד"ר עור, הוא מדהים! עם המזל הנאחס שלי אני אלרגית אליו :/

    השבמחק
  6. המקדם הגנה הוא ממש תגלית:) ניתן להשפריץ גם על איפור? כי לזה עדיין לא מצאתי פתרון

    השבמחק
  7. Tatywork - בכיף!

    BeautyBitch - הוא לא זול הספריי הגנה הזה, הוא עולה 125 שקלים אבל, יש מבצעים בדרך כלל אז אפשר להשיג בפחות. מה שכן, הוא ממש מצויין, כי הוא oil free ומריח מעולה.

    אלטר אגו - את אלרגית לספריי הגנה? באמת? אפילו שהוא oil free ומלא בכל טוב? באסה... :(
    האוזניים של הבלקברי מחזקות אותך!

    אורטל - בגלל שהוא בלי שומן, השתמשתי בו גם על הפנים [השפרצתי על היד ואז מרחתי]. לא ניסיתי להשפריץ על האיפור.

    השבמחק
  8. לגביי הספריי אלכוהול תרגישי בנוח גם אני כזו, אז מה אם אנחנו קצת יותר סטריליות ונקיות -ושימותו הקנאים

    השבמחק